Ducati Scrambler 1100 2018. W końcu Scrambler, którym chciałbym jeździć!

Tak jak zapowiadano, Ducati pokazało światu nowy model z rodziny Scrambler. Większa pojemność, wyższa moc i lepsze wyposażenie to przewodnie cechy Scramblera 1100. 

W końcu jest! I w końcu to Scrambler Ducati, którego z chęcią zobaczył bym w garażu. Bazowe wersje oparte o 800-kę są oczywiście niczego sobie, ale bez dwóch zdań zawsze bardziej koncentrowały się na samej idei niż na jeździe. Z modelem 1100 może być inaczej.

Scrambler 1100 napędzany jest chłodzonym powietrzem silnikiem, który kiedyś pracował w topowym Monsterze. W przypadku Scramblera rozwija on mniejszą moc, która oscyluje w granicach 84 KM. Największy z rodziny Scramblerów dostępny będzie w trzech wersjach, z czego wszystkie wyposażono w 10-stopniową kontrolę trakcji, ABS pozwalający na hamowanie z łożeniach i trzy zmienne tryby pracy jednostki napędowej (Active, City, Journey). Do tego dwie 320 mm tarcze hamulcowe i zaciski Brembo oraz zawieszenie Marzocchi (najbogatsza wersja – Ohlins).

ZOBACZ TAKŻE: Ducati Multistrada 1260 2018. Nowa Multi ma 158 KM i silnik z XDiavela

Nowy Scrambler dostępny będzie w trzech odmianach: bazowej, Special i topowej Sport. Wersja Special od bazowej różni się szprychowymi kołami, aluminiowymi osłonami, chromowanym tłumikiem i innym poszyciem siedzenia. Topowa wersja Sport otrzymała zawieszenie marki Ohlins.

Póki co ceny i dostępność nie są znane.

Inne publikacje na ten temat:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top button