Derbi Cross City 125 (motocykl na prawo jazdy B): Prezentacja

Tym razem Wawrzyniec Jakubowski z firmowego salonu Moto Italia w Warszawie pokazuje nam kolejną z propozycji motocykli 125 . To Derbi Cross City 125. Nowa, ale dość nietypowa konstrukcja za sprawą bardzo klasycznych kształtów i rozwiązań technologicznych.

To połączenia klasycznego motocykla 125 z enduro. Według przedstawiciela importera dobrze sprawdzi się zarówno w mieście jak i w terenie. To w stu procentach hiszpańska, konserwatywna konstrukcja wyposażona w czterosuwowy silnik chłodzony powietrzem oraz zasilany wtryskiem elektronicznym.

Motocykl na tle europejskiej czy japońskiej konkurencji nie jest drogi - kosztuje niespełna 11 000 PLN. W porównaniu z jednośladami produkcji chińskiej to jednak sporo.

Derbi Cross City 125 wygląda dość kontrowersyjnie, ale z pewnością się wyróżni na polskich asfaltach oraz szutrach. Jakie są Wasze opinie?

Derbi Cross City 125: Dane Techniczne

- Silnik 4-suwowy, 1-cylinder, wtrysk (SOHC)
- Pojemność 124 cc
- Moc 10 KM
- Chłodzenie powietrzem
- Rozrusznik elektryczny
- Przekładnia manualna 5 biegów
- Wymiary: d – 2040 mm, s – 785 mm
- Hamulce p/t: tarczowy – 280/tarczowy – 220
- Opona przód/tył: 18″/17″
- Wysokość kanapy: 830 mm
- Masa własna: 110 kg
- Zbiornik paliwa: 8 l

Inne publikacje na ten temat:

3 opinii

  1. Ostrzegam wszystkich przed zakupem Cross City sprzedawanego przez gościa w Chrzanowie. Motocykl wg opisu: „w stanie idealnym” jest taka naprawdę po kolizji. Chciałem zakupić, zabrałem go do mechanika, tam gość stwierdził:
    – wymieniane lagi
    – przedni błotnik nadpalony, po złożeniu się zawieszenia do ramy motocykla
    – wyciągany z ramy silnik
    – pęknięcie elementów ramy (!) pod siedzeniem
    – opony nieoryginalne, a już łyse – z czego wynikało też że deklarowany przebieg 9 tys to ściema
    – łańcuch i zębatki do wymiany
    – krzywo skręcona na powrot kierownica
    – lampa przednia klejona na silikon
    – elementy motocykla klejone klejem

    Jednym słowem – zdaniem mechanika motocykl był łatany po wypadku. Sprzedający, po wizycie u mechanika ze mną i poznaniu wszystkich wad, dalej wystawia go jako stan idealny. Nie dajcie się naciąć.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Back to top button