Aktualnie czytasz:
BMW R 1200 RS: Dane techniczne, cena i opinie
1

Sportowo turystyczny motocykl z czterosuwowym silnikiem typu bokser o pojemności 1170 cm3 i mocy 125 KM. W R 1200 RS wyróżnić możemy regulowane elektronicznie zawieszenie ASC oraz dwa dostępne tryby jazdy: Deszcz i Droga.

Na gromką pochwałę zasługuje wyposażenie R 1200 RS. Mowa tu o takich przydatnych dodatkach jak tempomat, możliwość jazdy bez kluczyka, zestaw bocznych kufrów oraz centralny kufer, które świadczą o właściwościach turystycznych tego motocykla.

 
Czytaj
REKLAMA

TRIUMPH DOBRY MOTOCYKL W DOBREJ CENIE

Wybierz swój fabrycznie nowy motocykl Triumph i kup go za okazyjnie niską cenę. Oferta ograniczona. Pozostały ostatnie sztuki z rocznika 2018!

Szczegóły
Cena

57 800 PLN

Dane techniczne

Silnik
Typ Chłodzony cieczą/powietrzem, dwucylindrowy, czterosuwowy silnik, dwa wałki rozrządu w głowicy, jeden wałek wyrównoważający
Średnica cylindra/skok tłoka 101 mm x 73 mm
Pojemność 1170 cm3
Moc znamionowa 92 kW (125 KM) przy 7,750 obr/min.
Maks. moment obrotowy 125 Nm przy 6,500 obr/min.
Stopień sprężania 12,5 : 1
Sporządzanie mieszanki/sterowanie silnikiem Elektroniczny wtrysk do rury ssącej
Kontrola emisji spalin Regulowany katalizator trójdrożny, norma emisji spalin Euro 4
Osiągi/Zużycie paliwa
Prędkość maksymalna Powyżej 200 km/h
Zużycie paliwa wg WMTC na 100 km 4,96 l/100 km
Rodzaj paliwa Benzyna bezołowiowa typu super 95 (LO)
Instalacja elektryczna
Alternator Alternator trójfazowy 508 W (moc znamionowa)
Akumulator Typ 12 V/12 Ah, bezobsługowy
Przeniesienie napędu
Sprzęgło Hydrauliczne sprzęgło w kąpieli olejowej
Skrzynia biegów Sześciobiegowa z uzębieniem śrubowym
Napęd Wał Kardana
Zawieszenie/Hamulce
Rama Dwuczęściowa konstrukcja ramy, złożona z ramy głównej i przykręconej do niej ramy tylnej, silnik nośny
Mocowanie/Zawieszenie przedniego koła Widelec upside-down, średnica 45 mm
Mocowanie/Zawieszenie tylnego koła Jednoramienny wahacz z odlewu aluminiowego BMW Motorrad Paralever, kolumna resorująca WAD (WAD (tłumienie związane z podróżą), płynna hydrauliczna regulacja napięcia wstępnego sprężyny pokrętłem, regulacja tłumienia pokrętłem
Skok zawieszenia przód/tył 140 mm / 140 mm
Rozstaw kół 1527 mm
Wyprzedzenie sworznia zwrotnicy 114,8 mm
Kąt nachylenia główki ramy 62,3°
Koła Odlew aluminiowy
Rozmiar obręczy, przód 3,50 x 17″
Rozmiar obręczy, tył 5,50 x 17″
Opony, przód 120/70 ZR 17
Opony, tył 180/55 ZR 17
Hamulce, przód Dwutarczowe, tarcze pływające, średnica 320 mm, 4-tłoczkowe promieniowe zaciski hamulcowe
Hamulce, tył Jednotarczowe, średnica 276 mm, dwutłoczkowy zacisk pływający
ABS BMW Motorrad Integral ABS (półzintegrowany), odłączalny
Wymiary/masy
Długość 2.202 mm
Szerokość (z lusterkami) 925 mm
Wysokość (bez lusterek) 1250 mm
Wysokość siedzenia, masa bez obciążenia 820 mm (siedzenie niskie/wysokie: 760 / 840 mm)*WD
Długość łuku krokowego na pusto 1840 mm (siedzenie niskie/wysokie: 1720 / 1835 mm)*WD
Masa bez obciążenia, gotowość do jazdy, pełny zbiornik paliwa 236 kg
Dopuszczalna masa całkowita 450 kg
Dopuszczalne obciążenie (z wyposażeniem standardowym) 214 kg
Użytkowa pojemność zbiornika paliwa 18 l
Rezerwa paliwa Około 4,0 l

Opinie
Ocena Redakcji
Ocena Użytkowników
Oceń tutaj
Ocena ogólna
Design
Jakość
Cena do jakości
Ocena Redakcji
Ocena Użytkowników
26 Oceny
Już oceniłeś, dziękujemy!
Jaka jest Twoja reakcja?
Super!
100%
Interesujące
0%
heh...
0%
Że co?
0%
Grrrr!
0%
Smutne
0%
1 Komentarze
  • Marek
    3 marca 2018 at 17:36
    Plusy

    Wszystko

    Minusy

    Brak

    Opinie
    Ocena ogólna
    Design
    Jakość
    Cena do jakości

    przejechane 17 tys km bez uwag.prowadzenie b dobre.
    spałnia moje oczekiwania

Podziel się opinią

lub
Ocena ogólna
Design
Jakość
Cena do jakości