Aktualnie czytasz:
BMW R 1200 RS: Dane techniczne, cena i opinie
2
 
Czytaj
REKLAMA

Poznaj Gara偶 BMW pe艂en motocykli gotowych do odbioru.

W ofercie Gara偶 BMW odnajdziesz fabrycznie nowy b膮d藕 u偶ywany motocykl w doskona艂ym stanie. Wejd藕 i sprawd藕 jak blisko jest Tw贸j wymarzony motocykl BMW.Skorzystaj z atrakcyjnego finansowania w programie BMW 3asy ride

Sportowo turystyczny motocykl z czterosuwowym silnikiem typu bokser o pojemno艣ci 1170 cm3 i mocy 125 KM. W R 1200 RS wyr贸偶ni膰 mo偶emy regulowane elektronicznie zawieszenie ASC oraz dwa dost臋pne tryby jazdy: Deszcz i Droga.

Na gromk膮 pochwa艂臋 zas艂uguje wyposa偶enie R 1200 RS. Mowa tu o takich przydatnych dodatkach jak tempomat, mo偶liwo艣膰 jazdy bez kluczyka, zestaw bocznych kufr贸w oraz centralny kufer, kt贸re 艣wiadcz膮 o w艂a艣ciwo艣ciach turystycznych tego motocykla.

 
Czytaj
REKLAMA

Poznaj Junaka M12 Vintage 125 na prawo jazdy B

B膮d藕 oryginalny i wyr贸偶nij si臋 na drodze z Junakiem M12 Vintage 125. Niezawodny silnik z wtryskiem paliwa. Szprychowe, du偶e ko艂a. System hamulcowy CBS. Do tego matowe malowanie i pot臋偶na doza komfortu zar贸wno podczas jazdy po mie艣cie, jak r贸wnie偶 wsz臋dzie tam, gdzie poniesie wzrok. Spe艂nij swoje marzenia o nowym Junaku. Ju偶 za 9 199 PLN.

Szczeg贸艂y
Cena

57 800 PLN

Dane techniczne

Silnik
Typ Ch艂odzony ciecz膮/powietrzem, dwucylindrowy, czterosuwowy silnik, dwa wa艂ki rozrz膮du w g艂owicy, jeden wa艂ek wyr贸wnowa偶aj膮cy
艢rednica cylindra/skok t艂oka 101 mm x 73 mm
Pojemno艣膰 1170 cm3
Moc znamionowa 92 kW (125 KM) przy 7,750 obr/min.
Maks. moment obrotowy 125 Nm przy 6,500 obr/min.
Stopie艅 spr臋偶ania 12,5 : 1
Sporz膮dzanie mieszanki/sterowanie silnikiem Elektroniczny wtrysk do rury ss膮cej
Kontrola emisji spalin Regulowany katalizator tr贸jdro偶ny, norma emisji spalin Euro 4
Osi膮gi/Zu偶ycie paliwa
Pr臋dko艣膰 maksymalna Powy偶ej 200 km/h
Zu偶ycie paliwa wg WMTC na 100 km 4,96 l/100 km
Rodzaj paliwa Benzyna bezo艂owiowa typu super 95 (LO)
Instalacja elektryczna
Alternator Alternator tr贸jfazowy 508 W (moc znamionowa)
Akumulator Typ 12 V/12 Ah, bezobs艂ugowy
Przeniesienie nap臋du
Sprz臋g艂o Hydrauliczne sprz臋g艂o w k膮pieli olejowej
Skrzynia bieg贸w Sze艣ciobiegowa z uz臋bieniem 艣rubowym
Nap臋d Wa艂 Kardana
Zawieszenie/Hamulce
Rama Dwucz臋艣ciowa konstrukcja ramy, z艂o偶ona z ramy g艂贸wnej i przykr臋conej do niej ramy tylnej, silnik no艣ny
Mocowanie/Zawieszenie przedniego ko艂a Widelec upside-down, 艣rednica 45 mm
Mocowanie/Zawieszenie tylnego ko艂a Jednoramienny wahacz z odlewu aluminiowego BMW Motorrad Paralever, kolumna resoruj膮ca WAD (WAD (t艂umienie zwi膮zane z podr贸偶膮), p艂ynna hydrauliczna regulacja napi臋cia wst臋pnego spr臋偶yny pokr臋t艂em, regulacja t艂umienia pokr臋t艂em
Skok zawieszenia prz贸d/ty艂 140 mm / 140 mm
Rozstaw k贸艂 1527 mm
Wyprzedzenie sworznia zwrotnicy 114,8 mm
K膮t nachylenia g艂贸wki ramy 62,3掳
Ko艂a Odlew aluminiowy
Rozmiar obr臋czy, prz贸d 3,50 x 17鈥
Rozmiar obr臋czy, ty艂 5,50 x 17鈥
Opony, prz贸d 120/70 ZR 17
Opony, ty艂 180/55 ZR 17
Hamulce, prz贸d Dwutarczowe, tarcze p艂ywaj膮ce, 艣rednica 320 mm, 4-t艂oczkowe promieniowe zaciski hamulcowe
Hamulce, ty艂 Jednotarczowe, 艣rednica 276 mm, dwut艂oczkowy zacisk p艂ywaj膮cy
ABS BMW Motorrad Integral ABS (p贸艂zintegrowany), od艂膮czalny
Wymiary/masy
D艂ugo艣膰 2.202 mm
Szeroko艣膰 (z lusterkami) 925 mm
Wysoko艣膰 (bez lusterek) 1250 mm
Wysoko艣膰 siedzenia, masa bez obci膮偶enia 820 mm (siedzenie niskie/wysokie: 760 / 840 mm)*WD
D艂ugo艣膰 艂uku krokowego na pusto 1840 mm (siedzenie niskie/wysokie: 1720 / 1835 mm)*WD
Masa bez obci膮偶enia, gotowo艣膰 do jazdy, pe艂ny zbiornik paliwa 236 kg
Dopuszczalna masa ca艂kowita 450 kg
Dopuszczalne obci膮偶enie (z wyposa偶eniem standardowym) 214 kg
U偶ytkowa pojemno艣膰 zbiornika paliwa 18 l
Rezerwa paliwa Oko艂o 4,0 l

Opinie
Ocena Redakcji
Ocena U偶ytkownik贸w
Oce艅 tutaj
Ocena og贸lna
Design
Jako艣膰
Cena do jako艣ci
Ocena Redakcji
Ocena U偶ytkownik贸w
75 Oceny
Ju偶 oceni艂e艣, dzi臋kujemy!
Jaka jest Twoja reakcja?
87%
0%
0%
  • Marek
    3 marca 2018 at 17:36
    Plusy

    Wszystko

    Minusy

    Brak

    Opinie
    Ocena og贸lna
    Design
    Jako艣膰
    Cena do jako艣ci

    przejechane 17 tys km bez uwag.prowadzenie b dobre.
    spa艂nia moje oczekiwania

  • Robert
    12 maja 2019 at 22:34
    Plusy

    Prowadzeniebezdyskusyjnie przyjemnie i intuicyjnie , bez niespodzianek i trudno艣ci.
    Wszelkie systemy zawieszenia, trakcji powoduj膮 偶e my艣limy tylko o przyjemnej trasie.
    Moc super nawet niskie obroty na wysokich biegach.
    Wygodny sportowy turystyk.

    Minusy

    >3 letnie Akumulatory BMW czasem lubi膮 zaskoczy膰 i nagle sie roz艂adowa膰 kiedy jeste艣my pod sklepem. Po zmianie problem znika.

    Opinie
    Ocena og贸lna
    Design
    Jako艣膰
    Cena do jako艣ci

    BMW R 200RS to 偶ona bez wad, idea艂 dopracowany w ka偶dym szczeg贸le.
    Ka偶dy sobie poradzi, nikogo nie zawiedzie, niczego nie brakuje, dobrze wygl膮da.
    Ale brak wad mo偶e sta膰 sie nudna.
    Po je藕dzie na innych motocyklach przeja偶d偶ka Rs-em to jak wyj艣cie do SPA zawsze czuje sie na nim dobrze.
    Ale nie mog臋 go okre艣li膰 jako motocykl z dusz膮, czy z pazurem kt贸ry musz臋 poskromi膰.

Podziel si臋 opini膮

lub
Ocena og贸lna
Design
Jako艣膰
Cena do jako艣ci