BMW K 1600 GTL: Dane techniczne, cena i opinie

K 1600 GTL to prawdziwy luksus na dwóch kółkach. Elegancki i niezwykle dopracowany, z mnóstwem nowoczesnych technologicznych rozwiązań. Niektórymi z nich są układy Dynamic ESA, czy ABS Pro. Wysoki komfort, wygodna pozycja za kierownicą pozwoli na pokonanie wielu kilometrów bez zmęczenia, a to w przypadku turystycznych motocykli jest niezwykle ważnym elementem.

Sercem K 1600 GTL jest sześciocylindrowy silnik o mocy 160 KM i sporym maksymalnym momencie obrotowym wynoszącym 175 Nm przy 5,250 obr/min. Dodatkowym wyposażeniem, który z pewnością przypadnie do gustu nowemu właścicielowi jest chociażby asystent cofania ułatwiający manewrowanie. Gradką jest tu zastosowanie tłumika od Akrapovica.

  • Silnik
  • Rodzaj Chłodzony olejem/cieczą 6-cylindrowy silnik 4-suwowy, cztery zawory na cylinder
  • Średnica cylindra/skok tłoka 72mm / 67,5 mm
  • Pojemność 1,649 cm3
  • Moc znamionowa 118 kW przy 7,750 obr/min.
  • Maks. moment obrotowy 175 Nm przy 5,250 obr/min.
  • Stopień sprężania 12,2 : 1
  • Sporządzanie mieszanki/sterowanie silnikiem Wtrysk elektroniczny, cyfrowa elektronika silnika (BMS-X)
  • Kontrola emisji spalin Regulowany 3-drożny katalizator, zgodny z normą dotyczącą spalin EU-3
  • Osiągi/Zużycie paliwa
  • Prędkość maksymalna Ponad 200 km/h
  • Zużycie paliwa przy stałej prędkości 90 km/h 4,6 l/100 km
  • Zużycie paliwa przy stałej prędkości 120 km/h 5,9 l/100 km
  • Rodzaj paliwa Benzyna bezołowiowa super, o minimalnej LO 95
  • Instalacja elektryczna
  • Alternator Alternator trójfazowy 580 W
  • Akumulator Typ 12 V/19 Ah, bezobsługowy
  • Przeniesienie napędu
  • Sprzęgło Wielotarczowe w kąpieli olejowej
  • Skrzynia biegów 6-biegowa, zmieniana nożnie z śrubowymi kołami zębatymi
  • Napęd Wał Kardana
  • Zawieszenie/Hamulce
  • Rama Rama mostowa z aluminium, z zamontowanym silnikiem
  • Mocowanie/Zawieszenie przedniego koła BMW Motorrad Duolever; Rozpórka centralna
  • Mocowanie/Zawieszenie tylnego koła BMW Motorrad Paralever
  • Skok zawieszenia przód/tył 125mm/135mm
  • Rozstaw kół 1680 mm
  • Wyprzedzenie sworznia zwrotnicy 108,4 mm
  • Kąt nachylenia główki ramy 62,2°
  • Koła Odlew aluminiowy
  • Rozmiar obręczy, przód 3.50 x 17"
  • Rozmiar obręczy, tył 6.00 x 17"
  • Opony, przód 120/70 ZR 17
  • Opony, tył 190/55 ZR 17
  • Hamulce, przód Hamulec dwutarczowy, Średnica 320 mm, 4 przewody hamulcowe
  • Hamulce, tył Hamulec jednotarczowy, Średnica 320 mm, dwa przewody hamulcowe w stalowym oplocie
  • ABS BMW Motorrad Integral ABS (częściowo zintegrowany)
  • Wymiary/masy
  • Długość 2,489mm
  • Szerokość (z lusterkami) 1,000 mm
  • Wysokość (bez lusterek) 1,465 mm
  • Wysokość siedzenia, masa bez obciążenia 750/780 mm
  • Długość łuku krokowego na pusto 1,720/1,770 mm
  • Masa bez obciążenia, gotowość do jazdy, pełny zbiornik paliwa 1) 348 kg
  • Masa sucha 2) 321 kg
  • Dopuszczalna masa całkowita 560 kg
  • Dopuszczalne obciążenie (z wyposażeniem standardowym) 212 kg
  • Użytkowa pojemność zbiornika paliwa 26,5 l
  • Rezerwa paliwa Około 4,0 l

Inne publikacje na ten temat:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top button