Aktualnie czytasz:
BMW K 1600 GTL: Dane techniczne, cena i opinie
0
 
Czytaj
REKLAMA

SHELL ADVANCE AX7 4T 10W 40 teraz za 36 zł

Zapewnia doskonałe smarowanie w najbardziej ekstremalnych warunkach pracy. Doskonała czystość tłoków. Wysoka ochrona silników i skrzyń biegów. Przewyższa specyfikacje: API - SM i JASO MA2.

K 1600 GTL to prawdziwy luksus na dwóch kółkach. Elegancki i niezwykle dopracowany, z mnóstwem nowoczesnych technologicznych rozwiązań. Niektórymi z nich są układy Dynamic ESA, czy ABS Pro. Wysoki komfort, wygodna pozycja za kierownicą pozwoli na pokonanie wielu kilometrów bez zmęczenia, a to w przypadku turystycznych motocykli jest niezwykle ważnym elementem.

Sercem K 1600 GTL jest sześciocylindrowy silnik o mocy 160 KM i sporym maksymalnym momencie obrotowym wynoszącym 175 Nm przy 5,250 obr/min. Dodatkowym wyposażeniem, który z pewnością przypadnie do gustu nowemu właścicielowi jest chociażby asystent cofania ułatwiający manewrowanie. Gradką jest tu zastosowanie tłumika od Akrapovica.

 
Czytaj
REKLAMA

Planujesz wakacje na motocyklu? Dominar 400 gwarantuje nieograniczoną przyjemność z jazdy.

Skorzystaj z oferty na zakup pakietu turystycznego w promocyjnej cenie 1999zł

Szczegóły
Dane techniczne

Silnik
Rodzaj Chłodzony olejem/cieczą 6-cylindrowy silnik 4-suwowy, cztery zawory na cylinder
Średnica cylindra/skok tłoka 72mm / 67,5 mm
Pojemność 1,649 cm3
Moc znamionowa 118 kW przy 7,750 obr/min.
Maks. moment obrotowy 175 Nm przy 5,250 obr/min.
Stopień sprężania 12,2 : 1
Sporządzanie mieszanki/sterowanie silnikiem Wtrysk elektroniczny, cyfrowa elektronika silnika (BMS-X)
Kontrola emisji spalin Regulowany 3-drożny katalizator, zgodny z normą dotyczącą spalin EU-3
Osiągi/Zużycie paliwa
Prędkość maksymalna Ponad 200 km/h
Zużycie paliwa przy stałej prędkości 90 km/h 4,6 l/100 km
Zużycie paliwa przy stałej prędkości 120 km/h 5,9 l/100 km
Rodzaj paliwa Benzyna bezołowiowa super, o minimalnej LO 95
Instalacja elektryczna
Alternator Alternator trójfazowy 580 W
Akumulator Typ 12 V/19 Ah, bezobsługowy
Przeniesienie napędu
Sprzęgło Wielotarczowe w kąpieli olejowej
Skrzynia biegów 6-biegowa, zmieniana nożnie z śrubowymi kołami zębatymi
Napęd Wał Kardana
Zawieszenie/Hamulce
Rama Rama mostowa z aluminium, z zamontowanym silnikiem
Mocowanie/Zawieszenie przedniego koła BMW Motorrad Duolever; Rozpórka centralna
Mocowanie/Zawieszenie tylnego koła BMW Motorrad Paralever
Skok zawieszenia przód/tył 125mm/135mm
Rozstaw kół 1680 mm
Wyprzedzenie sworznia zwrotnicy 108,4 mm
Kąt nachylenia główki ramy 62,2°
Koła Odlew aluminiowy
Rozmiar obręczy, przód 3.50 x 17"
Rozmiar obręczy, tył 6.00 x 17"
Opony, przód 120/70 ZR 17
Opony, tył 190/55 ZR 17
Hamulce, przód Hamulec dwutarczowy, Średnica 320 mm, 4 przewody hamulcowe
Hamulce, tył Hamulec jednotarczowy, Średnica 320 mm, dwa przewody hamulcowe w stalowym oplocie
ABS BMW Motorrad Integral ABS (częściowo zintegrowany)
Wymiary/masy
Długość 2,489mm
Szerokość (z lusterkami) 1,000 mm
Wysokość (bez lusterek) 1,465 mm
Wysokość siedzenia, masa bez obciążenia 750/780 mm
Długość łuku krokowego na pusto 1,720/1,770 mm
Masa bez obciążenia, gotowość do jazdy, pełny zbiornik paliwa 1) 348 kg
Masa sucha 2) 321 kg
Dopuszczalna masa całkowita 560 kg
Dopuszczalne obciążenie (z wyposażeniem standardowym) 212 kg
Użytkowa pojemność zbiornika paliwa 26,5 l
Rezerwa paliwa Około 4,0 l

Opinie
Ocena Redakcji
Ocena Użytkowników
Oceń tutaj
Ocena ogólna
Design
Jakość
Cena do jakości
Ocena Redakcji
Ocena Użytkowników
52 Oceny
Już oceniłeś, dziękujemy!
Jaka jest Twoja reakcja?
Super!
16%
Interesujące
53%
heh...
11%
Że co?
5%
Grrrr!
0%
Smutne
16%

Podziel się opinią

lub
Ocena ogólna
Design
Jakość
Cena do jakości