Aktualnie czytasz:
BMW K 1600 GTL: Dane techniczne, cena i opinie
 
Czytaj
REKLAMA

KUFER MOTOCYKLOWY VBOX ZA 172,51 PLN. Ekspresowa wysy艂ka.

Uniwersalny kufer聽motocyklowy 29L ze zintegrowanym odblaskiem. Komplet wraz z podstaw膮 do 艂atwej instalacji.

K 1600 GTL to prawdziwy luksus na dw贸ch k贸艂kach. Elegancki i niezwykle dopracowany, z mn贸stwem nowoczesnych technologicznych rozwi膮za艅. Niekt贸rymi z nich s膮 uk艂ady Dynamic ESA, czy ABS Pro. Wysoki komfort, wygodna pozycja za kierownic膮 pozwoli na pokonanie wielu kilometr贸w bez zm臋czenia, a to w przypadku turystycznych motocykli jest niezwykle wa偶nym elementem.

Sercem K 1600 GTL jest sze艣ciocylindrowy silnik o mocy 160 KM i sporym maksymalnym momencie obrotowym wynosz膮cym 175 Nm przy 5,250 obr/min. Dodatkowym wyposa偶eniem, kt贸ry z pewno艣ci膮 przypadnie do gustu nowemu w艂a艣cicielowi jest chocia偶by asystent cofania u艂atwiaj膮cy manewrowanie. Gradk膮 jest tu zastosowanie t艂umika od Akrapovica.

 
Czytaj
REKLAMA

NOWY MOTOCYKL BMW R 18.

Nowy R 18 si臋ga do naszej historii oraz ikonicznych cech, kt贸re konsekwentnie rozwijali艣my przez lata. Rezultat: pe艂en charakteru z cruiser z najwi臋kszym silnikiem typu bokser, jaki kiedykolwiek zbudowali艣my i ponadczasowymi elementami designu, takimi jak np. bia艂a podw贸jna linia w R 18 First Edition.

Szczeg贸艂y
Dane techniczne

Silnik
Rodzaj Ch艂odzony olejem/ciecz膮 6-cylindrowy silnik 4-suwowy, cztery zawory na cylinder
艢rednica cylindra/skok t艂oka 72mm / 67,5 mm
Pojemno艣膰 1,649 cm3
Moc znamionowa 118 kW przy 7,750 obr/min.
Maks. moment obrotowy 175 Nm przy 5,250 obr/min.
Stopie艅 spr臋偶ania 12,2 : 1
Sporz膮dzanie mieszanki/sterowanie silnikiem Wtrysk elektroniczny, cyfrowa elektronika silnika (BMS-X)
Kontrola emisji spalin Regulowany 3-dro偶ny katalizator, zgodny z norm膮 dotycz膮c膮 spalin EU-3
Osi膮gi/Zu偶ycie paliwa
Pr臋dko艣膰 maksymalna Ponad 200 km/h
Zu偶ycie paliwa przy sta艂ej pr臋dko艣ci 90 km/h 4,6 l/100 km
Zu偶ycie paliwa przy sta艂ej pr臋dko艣ci 120 km/h 5,9 l/100 km
Rodzaj paliwa Benzyna bezo艂owiowa super, o minimalnej LO 95
Instalacja elektryczna
Alternator Alternator tr贸jfazowy 580 W
Akumulator Typ 12 V/19 Ah, bezobs艂ugowy
Przeniesienie nap臋du
Sprz臋g艂o Wielotarczowe w k膮pieli olejowej
Skrzynia bieg贸w 6-biegowa, zmieniana no偶nie z 艣rubowymi ko艂ami z臋batymi
Nap臋d Wa艂 Kardana
Zawieszenie/Hamulce
Rama Rama mostowa z aluminium, z zamontowanym silnikiem
Mocowanie/Zawieszenie przedniego ko艂a BMW Motorrad Duolever; Rozp贸rka centralna
Mocowanie/Zawieszenie tylnego ko艂a BMW Motorrad Paralever
Skok zawieszenia prz贸d/ty艂 125mm/135mm
Rozstaw k贸艂 1680 mm
Wyprzedzenie sworznia zwrotnicy 108,4 mm
K膮t nachylenia g艂贸wki ramy 62,2掳
Ko艂a Odlew aluminiowy
Rozmiar obr臋czy, prz贸d 3.50 x 17"
Rozmiar obr臋czy, ty艂 6.00 x 17"
Opony, prz贸d 120/70 ZR 17
Opony, ty艂 190/55 ZR 17
Hamulce, prz贸d Hamulec dwutarczowy, 艢rednica 320 mm, 4 przewody hamulcowe
Hamulce, ty艂 Hamulec jednotarczowy, 艢rednica 320 mm, dwa przewody hamulcowe w stalowym oplocie
ABS BMW Motorrad Integral ABS (cz臋艣ciowo zintegrowany)
Wymiary/masy
D艂ugo艣膰 2,489mm
Szeroko艣膰 (z lusterkami) 1,000 mm
Wysoko艣膰 (bez lusterek) 1,465 mm
Wysoko艣膰 siedzenia, masa bez obci膮偶enia 750/780 mm
D艂ugo艣膰 艂uku krokowego na pusto 1,720/1,770 mm
Masa bez obci膮偶enia, gotowo艣膰 do jazdy, pe艂ny zbiornik paliwa 1) 348 kg
Masa sucha 2) 321 kg
Dopuszczalna masa ca艂kowita 560 kg
Dopuszczalne obci膮偶enie (z wyposa偶eniem standardowym) 212 kg
U偶ytkowa pojemno艣膰 zbiornika paliwa 26,5 l
Rezerwa paliwa Oko艂o 4,0 l

Opinie
Ocena Redakcji
Ocena U偶ytkownik贸w
Oce艅 tutaj
Ocena og贸lna
Design
Jako艣膰
Cena do jako艣ci
Ocena Redakcji
Ocena U偶ytkownik贸w
81 Oceny
Ju偶 oceni艂e艣, dzi臋kujemy!
Jaka jest Twoja reakcja?
19%
4%
26%

Podziel si臋 opini膮

lub
Ocena og贸lna
Design
Jako艣膰
Cena do jako艣ci