Aktualnie czytasz:
BMW K 1600 GT: Dane techniczne, cena i opinie
0

Kolejna propozycja od BMW, tym razem K 1600 GT. Jest to model wyróżniający się swoim bogatym wyposażeniem takim jak: Układ ABS Pro, ESA, ksenony z przodu. Genialnym elementem jest również silnik, sześć cylindrów i 160 KM gotowych do pracy.

Dynamiczny i komfortowy. To dwie najważniejsze i najbardziej widoczne cechy K 1600 GT po przejechaniu kilku kilometrów. W motocyklu spotkamy się z tłumikiem z kolektorami 6-w-2. Dzięki takiemu rozwiązaniu możemy być pewni, że będziemy zadowoleni z K 1600 GT nie tylko pod względem wizualnym, ale również akustycznym.

 

 
Czytaj
REKLAMA

Kup motocykl Triumph i zyskaj do 25%

Wyprzedaż Triumph w ramach akcji Używany Gwarantowany. Skontaktuj się z autoryzowanym dealerem i kup sprawdzony motocykl z niewielkim przebiegiem bez ryzyka. Skorzystaj także ze specjalnych rabatów w ramach wyprzedaży nowych motocykli z rocznika 2019.

 
Czytaj
REKLAMA

Torba motocyklowa Junak. Kup teraz

Jesteś fanem marki Junak i szukasz uniwersalnej torby, którą możesz zabierać ze sobą wszędzie gdzie tylko zechcesz.

Szczegóły
Dane techniczne

Silnik
Typ Chłodzony olejem/cieczą 6-cylindrowy silnik 4-suwowy, cztery zawory na cylinder
Średnica cylindra/skok tłoka 72 mm x 67,5 mm
Pojemność 1649 cm3
Moc znamionowa 118 kW (160 KM) przy 7,750 obr/min.
Maks. moment obrotowy 175 Nm at 5,520 rpm
Stopień sprężania 12,2:1
Sporządzanie mieszanki/sterowanie silnikiem Elektroniczny wtrysk do kolektora ssącego
Kontrola emisji spalin katalizator trójdrożny z obiegiem zamkniętym, norma emisji spalin Euro 4
Osiągi/Zużycie paliwa
Prędkość maksymalna Ponad 200 km/h
Zużycie paliwa wg WMTC na 100 km 5,7 l
Rodzaj paliwa Benzyna bezołowiowa super, liczba oktanowa 95 (RON)
Instalacja elektryczna
Alternator Alternator trójfazowy 580 W
Akumulator Typ 12 V/19 Ah, bezobsługowy
Przeniesienie napędu
Sprzęgło Wielotarczowe w kąpieli olejowej
Skrzynia biegów Sześciobiegowa skrzynia biegów z śrubowymi kołami zębatymi
Napęd Wał Kardana
Zawieszenie/Hamulce
Rama Rama mostowa z aluminium, z zamontowanym silnikiem
Mocowanie/Zawieszenie przedniego koła BMW Motorrad Duolever; Rozpórka centralna
Mocowanie/Zawieszenie tylnego koła BMW Motorrad Paralever
Skok zawieszenia przód/tył 125mm /135 mm
Rozstaw kół 1618 mm
Wyprzedzenie sworznia zwrotnicy 108,4 mm
Kąt nachylenia główki ramy 62,2°
Koła Odlew aluminiowy
Rozmiar obręczy, przód 3,50 x 17″
Rozmiar obręczy, tył 6,00 x 17″
Opony, przód 120/70 ZR 17
Opony, tył 190/55 ZR 17
Hamulce, przód Hamulec dwutarczowy, Średnica 320 mm, 4 przewody hamulcowe
Hamulce, tył Hamulec jednotarczowy, Średnica 265 mm, Zestaw podwójny przewodów w stalowym oplocie
ABS BMW Motorrad Integral ABS (częściowo zintegrowany)
Wymiary/masy
Długość 2324 mm
Szerokość (z lusterkami) 1000 mm
Wysokość (bez lusterek) 1440 mm
Wysokość siedzenia, masa bez obciążenia 810/830 mm (niskie siedzenie*: 800/780 mm) WD
Długość łuku krokowego na pusto 1830/1870 mm (niskie siedzenie: 1775/1810 mm) *WD
Masa bez obciążenia, gotowość do jazdy, pełny zbiornik paliwa 334 kg
Dopuszczalna masa całkowita 540 kg
Dopuszczalne obciążenie (z wyposażeniem standardowym) 206 kg
Użytkowa pojemność zbiornika paliwa 26.5 l
Rezerwa paliwa 4 l

Opinie
Ocena Redakcji
Ocena Użytkowników
Oceń tutaj
Ocena ogólna
Design
Jakość
Cena do jakości
Ocena Redakcji
Ocena Użytkowników
16 Oceny
Już oceniłeś, dziękujemy!
Jaka jest Twoja reakcja?
Super!
100%
Interesujące
0%
heh...
0%
Że co?
0%
Grrrr!
0%
Smutne
0%

Podziel się opinią

lub
Ocena ogólna
Design
Jakość
Cena do jakości