Aktualnie czytasz:
BMW F 800 GS ADVENTURE: Dane techniczne, cena i opinie
0

Motocykl stworzony z myślą o przygodzie, niezwykle wytrzymały i niezawodny. F 800 GS Adventure poradzi sobie z każdą nawierzchnią, co jest jego sporą zaletą. Napędzany jest przez rzędowy silnik w układzie twin. Jego moc wynosi tyle samo, co moc klasycznego F 800 GS, czyli 85 KM.

Niskie zużycie paliwa w połączeniu z 24-litrowym zbiornikiem pozwala na przebycie sporych odległości bez konieczności zatrzymywania się na stacji benzynowej. O tym, że jest to motocykl służący do pokonywania znacznych odległości świadczą zamontowane kufry umożliwiające przewiezienie niezbędnych bagaży.

 
Czytaj
REKLAMA

Przetestuj wymarzony motocykl na TRIUMPH MOTORCYCLES FESTIVAL 2019

Atrakcje Triumph Motorcycle Festival 2019:

  • 19 i 20.09.2019 – Motowycieczki (cena: 299 zł)
  • 21.09.2019 – Triumph Motorcycle Festival:
    • jazdy testowe Triumph
    • grill
    • 20% rabatu na odzież

 
Czytaj
REKLAMA

WYPRZEDAŻ! SHELL ADVANCE AX7 4T 10W 40 teraz za 25,90 PLN

Zapewnia doskonałe smarowanie w najbardziej ekstremalnych warunkach pracy. Doskonała czystość tłoków. Wysoka ochrona silników i skrzyń biegów. Przewyższa specyfikacje: API - SM i JASO MA2.

Szczegóły
Dane techniczne

Silnik
Rodzaj Chłodzony cieczą, dwucylindrowy 4-suwowy, czterozaworowy, z dwoma wałkami rozrządu w głowicy, układ smarujący z suchą miską olejową
Średnica cylindra/skok tłoka 82 mm x 75.6 mm
Pojemność 798 cm3
Moc znamionowa 63 kW (85 KM) przy 7,500 obr/min (opcjonalnie wersja: 35 kW (48 KM) przy 7,000 obr/min.)
Maks. moment obrotowy 83 Nm przy 5,750 obr/min (opcjonalnie wersja: 63 Nm przy 4,000 obr/min.)
Stopień sprężania 12.0 : 1
Sporządzanie mieszanki/sterowanie silnikiem Elektroniczny wtrysk w kanale wlotowym
Norma emisji spalin EU-4
Osiągi/Zużycie paliwa
Prędkość maksymalna Ponad 200km/h
Zużycie paliwa wg WMTC na 100 km 4,3 l
Rodzaj paliwa Benzyna bezołowiowa o minimalnej LO 95, opcjonalne dostosowanie do LO 91
Instalacja elektryczna
Alternator Alternator trójfazowy 400 W
Akumulator Typ 12 V/14 Ah, bezobsługowy
Przeniesienie napędu
Sprzęgło Wielotarczowe mokre, sterowane mechanicznie
Skrzynia biegów 6-stopniowa z kołami zębatymi o stałym zazębieniu zintegrowana ze skrzynią korbową
Napęd Zamknięty łańcuch O-ring z amortyzatorem wstrząsów w piaście tylnego koła
Zawieszenie/Hamulce
Rama Rurowa rama przestrzenna z silnikiem przenoszącym obciążenie
Mocowanie/Zawieszenie przedniego koła Widelec teleskopowy Upside-down, średnica 43 mm
Mocowanie/Zawieszenie tylnego koła Odlewany wahacz aluminiowy z tłumieniem progresywne, z regulacją napięcia wstępnego sprężyny pokrętłem. Regulowane tłumienie odbicia.
Skok zawieszenia przód/tył 230 mm/215 mm
Rozstaw kół 1573 mm
Wyprzedzenie sworznia zwrotnicy 117 mm
Kąt nachylenia główki ramy 64°
Koła szprychowe
Rozmiar obręczy, przód 2.15 x 21"
Rozmiar obręczy, tył 4.25 x 17"
Opony, przód 90/90 - 21 54V
Opony, tył 150/70 - 17 69V
Hamulce, przód Dwie pływające tarcze, średnica 300 mm, pływający zacisk dwutłoczkowy
Hamulce, tył Jedna tarcza, średnica 265 mm, pływający zacisk dwutłoczkowy, ABS
ABS BMW Motorrad ABS w standardzie (wyłączalny)
Wymiary/masy
Długość 2305 mm
Szerokość (z lusterkami) 925 mm
Wysokość (bez lusterek) 1450 mm
Wysokość siedzenia, masa bez obciążenia 880 mm (obniżone siedzenie: 850 mm, obniżone zawieszenie: 820 mm, siedzenie Comfort: 895 mm, siedzenie Rallye: 920 mm)*
Długość łuku krokowego na pusto 1930 mm (obniżone siedzenie: 1880 mm, obniżone zawieszenie 1790 mm, siedzenie Comfort: 1960 mm, siedzenie Rallye: 1990 mm)*
Masa bez obciążenia, gotowość do jazdy, pełny zbiornik paliwa 1) 232 kg
Dopuszczalna masa całkowita 454 kg
Dopuszczalne obciążenie (z wyposażeniem standardowym) 222 kg
Użytkowa pojemność zbiornika paliwa 24.0 l
Rezerwa paliwa Około 4.0 l

Opinie
Ocena Redakcji
Ocena Użytkowników
Oceń tutaj
Ocena ogólna
Design
Jakość
Cena do jakości
Ocena Redakcji
Ocena Użytkowników
16 Oceny
Już oceniłeś, dziękujemy!
Jaka jest Twoja reakcja?
Super!
0%
Interesujące
75%
heh...
0%
Że co?
0%
Grrrr!
25%
Smutne
0%

Podziel się opinią

lub
Ocena ogólna
Design
Jakość
Cena do jakości