Aktualnie czytasz:
BMW F 700 GS: Dane techniczne, cena i opinie
1
 
Czytaj
REKLAMA

Poznaj Gara偶 BMW pe艂en motocykli gotowych do odbioru.

W ofercie Gara偶 BMW odnajdziesz fabrycznie nowy b膮d藕 u偶ywany motocykl w doskona艂ym stanie. Wejd藕 i sprawd藕 jak blisko jest Tw贸j wymarzony motocykl BMW.Skorzystaj z atrakcyjnego finansowania w programie BMW 3asy ride

BMW F 700 GS z 75 konnym silnikiem zapewnia niezapomniane wra偶enia z jazdy po dowolnie wybranym przez nas terenie. Sprawdzi si臋 zar贸wno podczas wymijania kork贸w w mie艣cie, jak i pokonamy na nim g贸rskie tereny, po kt贸rych typowy mieszczuch by nie przejecha艂.

Motocykl charakteryzuje si臋 dosy膰 nisk膮 wag膮, dzi臋ki czemu prowadzi si臋 go znacznie lepiej, a w po艂膮czeniu z mo偶liwo艣ci膮 zakupienia F 700 GS z nisko osadzon膮 kanap膮, mo偶e by膰 to 艣wietna propozycja dla kobiet, kt贸re chc膮 rozpocz膮膰 swoj膮 przygod臋 z dwoma k贸艂kami o wi臋kszym silniku i mocy.

 
Czytaj
REKLAMA

Poznaj Junaka M12 Vintage 125 na prawo jazdy B

B膮d藕 oryginalny i wyr贸偶nij si臋 na drodze z Junakiem M12 Vintage 125. Niezawodny silnik z wtryskiem paliwa. Szprychowe, du偶e ko艂a. System hamulcowy CBS. Do tego matowe malowanie i pot臋偶na doza komfortu zar贸wno podczas jazdy po mie艣cie, jak r贸wnie偶 wsz臋dzie tam, gdzie poniesie wzrok. Spe艂nij swoje marzenia o nowym Junaku. Ju偶 za 9 199 PLN.

Szczeg贸艂y
Dane techniczne

Silnik
Rodzaj Ch艂odzony ciecz膮, dwucylindrowy 4-suwowy, czterozaworowy, z dwoma wa艂kami rozrz膮du w g艂owicy, uk艂ad smaruj膮cy z such膮 misk膮 olejow膮
艢rednica cylindra/skok t艂oka 82 mm x 75.6 mm
Pojemno艣膰 798 cm3
Moc znamionowa 55 kW (75 KM) przy 7,300 obr/min (mo偶liwa redukcja mocy do 35 kW (48 KM) przy 7,000 obr/min.)
Maks. moment obrotowy 77 Nm przy 5,300 obr/min (z redukcj膮 mocy: 60 Nm przy 5,000 obr/min.)
Stopie艅 spr臋偶ania 12.0 : 1
Sporz膮dzanie mieszanki/sterowanie silnikiem Elektroniczny wtrysk w kanale wlotowym
Norma emisji spalin EU-4
Osi膮gi/Zu偶ycie paliwa
Pr臋dko艣膰 maksymalna 192 km/h
Zu偶ycie paliwa wg WMTC na 100 km 4.3 l
Rodzaj paliwa Benzyna bezo艂owiowa, o minimalnej LO 95
Instalacja elektryczna
Alternator Alternator tr贸jfazowy 400 W
Akumulator Typ 12 V / 12 Ah
Przeniesienie nap臋du
Sprz臋g艂o Wielotarczowe mokre, sterowane mechanicznie
Skrzynia bieg贸w 6-stopniowa z ko艂ami z臋batymi o sta艂ym zaz臋bieniu zintegrowana ze skrzyni膮 korbow膮
Nap臋d Zamkni臋ty 艂a艅cuch O-ring z amortyzatorem wstrz膮s贸w w pia艣cie tylnego ko艂a
Zawieszenie/Hamulce
Rama Rurowa rama przestrzenna z silnikiem przenosz膮cym obci膮偶enie
Mocowanie/Zawieszenie przedniego ko艂a Widelec teleskopowy, 艣rednica 41 mm
Mocowanie/Zawieszenie tylnego ko艂a Odlewany wahach aluminiowy z centralnym amortyzatorem, z regulacj膮 napi臋cia wst臋pnego spr臋偶yny pokr臋t艂em. Regulowane t艂umienie odbicia.
Skok zawieszenia prz贸d/ty艂 170 mm/170 mm
Rozstaw k贸艂 1557 mm
Wyprzedzenie sworznia zwrotnicy 95,3 mm
K膮t nachylenia g艂贸wki ramy 64掳
Ko艂a Odlew aluminiowy
Rozmiar obr臋czy, prz贸d 2.50 x 19"
Rozmiar obr臋czy, ty艂 3.50 x 17"
Opony, prz贸d 110/80 - 19
Opony, ty艂 140/80 - 17
Hamulce, prz贸d Dwie tarcze, 艣rednica 300 mm, p艂ywaj膮cy zacisk dwut艂oczkowy, ABS
Hamulce, ty艂 Jedna tarcza, 艣rednica 265 mm, p艂ywaj膮cy zacisk dwut艂oczkowy, ABS
ABS BMW Motorrad ABS w standardzie
Wymiary/masy
D艂ugo艣膰 2280 mm
Szeroko艣膰 (z lusterkami) 880 mm
Wysoko艣膰 (bez lusterek) 1215 mm
Wysoko艣膰 siedzenia, masa bez obci膮偶enia 820 mm (obni偶one siedzenie: 790 mm, obni偶one zawieszenie: 765 mm, siedzenie Comfort: 835 mm, siedzenie Rallye: 860 mm)*
D艂ugo艣膰 艂uku krokowego na pusto 1810 mm (obni偶one siedzenie: 1760 mm, obni偶one zawieszenie 1710 mm, siedzenie Comfort: 1840 mm, siedzenie Rallye: 1870 mm)*
Masa bez obci膮偶enia, gotowo艣膰 do jazdy, pe艂ny zbiornik paliwa 1) 212 kg
Dopuszczalna masa ca艂kowita 436 kg (349 kg z obni偶onym zawieszeniem)
Dopuszczalne obci膮偶enie (z wyposa偶eniem standardowym) 223 kg (137 kg z obni偶onym zawieszeniem)
U偶ytkowa pojemno艣膰 zbiornika paliwa 16.0 l
Rezerwa paliwa Oko艂o 2.7 l

Opinie
Ocena Redakcji
Ocena U偶ytkownik贸w
Oce艅 tutaj
Ocena og贸lna
Design
Jako艣膰
Cena do jako艣ci
Ocena Redakcji
Ocena U偶ytkownik贸w
61 Oceny
Ju偶 oceni艂e艣, dzi臋kujemy!
Jaka jest Twoja reakcja?
70%
0%
10%
  • KK
    22 kwietnia 2019 at 21:49
    Plusy

    艁atwy w prowadzeniu, ogromne mo偶liwo艣ci modyfikacji. Idealny do miasta jak i w dalsze wypady. Bardzo wygodna pozycja za kierownic膮. Niskie spalanie (realnie- 5l/100km). 艢wietne hamulce.

    Minusy

    Trzeba go doposa偶y膰 w kilka dodatk贸w, aby nabra艂 charakteru i u偶yteczno艣ci - szyba, gmole, kufer...

    Opinie
    Ocena og贸lna
    Design
    Jako艣膰
    Cena do jako艣ci

    艢wietny motocykl je艣li szukamy maszyny jak najbardziej uniwersalnej. Spisze si臋 w codziennych dojazdach w mie艣cie, pojedziemy na niej wygodnie przez Polsk臋, ale te偶 nie zawiedzie nas przy l偶ejszym offroadzie. Warto wzi膮膰 wersj臋 doposa偶on膮 – z ESA, czujnikami ci艣nienia w ko艂ach, trybami jazdy. Wi臋kszo艣膰 dodatk贸w pasuje od F800GS.

Podziel si臋 opini膮

lub
Ocena og贸lna
Design
Jako艣膰
Cena do jako艣ci