Aktualnie czytasz:
BMW F 700 GS: Dane techniczne, cena i opinie
1

BMW F 700 GS z 75 konnym silnikiem zapewnia niezapomniane wrażenia z jazdy po dowolnie wybranym przez nas terenie. Sprawdzi się zarówno podczas wymijania korków w mieście, jak i pokonamy na nim górskie tereny, po których typowy mieszczuch by nie przejechał.

Motocykl charakteryzuje się dosyć niską wagą, dzięki czemu prowadzi się go znacznie lepiej, a w połączeniu z możliwością zakupienia F 700 GS z nisko osadzoną kanapą, może być to świetna propozycja dla kobiet, które chcą rozpocząć swoją przygodę z dwoma kółkami o większym silniku i mocy.

 
Czytaj
REKLAMA

Przetestuj wymarzony motocykl na TRIUMPH MOTORCYCLES FESTIVAL 2019

Atrakcje Triumph Motorcycle Festival 2019:

  • 19 i 20.09.2019 – Motowycieczki (cena: 299 zł)
  • 21.09.2019 – Triumph Motorcycle Festival:
    • jazdy testowe Triumph
    • grill
    • 20% rabatu na odzież

 
Czytaj
REKLAMA

WYPRZEDAŻ! SHELL ADVANCE AX7 4T 10W 40 teraz za 25,90 PLN

Zapewnia doskonałe smarowanie w najbardziej ekstremalnych warunkach pracy. Doskonała czystość tłoków. Wysoka ochrona silników i skrzyń biegów. Przewyższa specyfikacje: API - SM i JASO MA2.

Szczegóły
Dane techniczne

Silnik
Rodzaj Chłodzony cieczą, dwucylindrowy 4-suwowy, czterozaworowy, z dwoma wałkami rozrządu w głowicy, układ smarujący z suchą miską olejową
Średnica cylindra/skok tłoka 82 mm x 75.6 mm
Pojemność 798 cm3
Moc znamionowa 55 kW (75 KM) przy 7,300 obr/min (możliwa redukcja mocy do 35 kW (48 KM) przy 7,000 obr/min.)
Maks. moment obrotowy 77 Nm przy 5,300 obr/min (z redukcją mocy: 60 Nm przy 5,000 obr/min.)
Stopień sprężania 12.0 : 1
Sporządzanie mieszanki/sterowanie silnikiem Elektroniczny wtrysk w kanale wlotowym
Norma emisji spalin EU-4
Osiągi/Zużycie paliwa
Prędkość maksymalna 192 km/h
Zużycie paliwa wg WMTC na 100 km 4.3 l
Rodzaj paliwa Benzyna bezołowiowa, o minimalnej LO 95
Instalacja elektryczna
Alternator Alternator trójfazowy 400 W
Akumulator Typ 12 V / 12 Ah
Przeniesienie napędu
Sprzęgło Wielotarczowe mokre, sterowane mechanicznie
Skrzynia biegów 6-stopniowa z kołami zębatymi o stałym zazębieniu zintegrowana ze skrzynią korbową
Napęd Zamknięty łańcuch O-ring z amortyzatorem wstrząsów w piaście tylnego koła
Zawieszenie/Hamulce
Rama Rurowa rama przestrzenna z silnikiem przenoszącym obciążenie
Mocowanie/Zawieszenie przedniego koła Widelec teleskopowy, średnica 41 mm
Mocowanie/Zawieszenie tylnego koła Odlewany wahach aluminiowy z centralnym amortyzatorem, z regulacją napięcia wstępnego sprężyny pokrętłem. Regulowane tłumienie odbicia.
Skok zawieszenia przód/tył 170 mm/170 mm
Rozstaw kół 1557 mm
Wyprzedzenie sworznia zwrotnicy 95,3 mm
Kąt nachylenia główki ramy 64°
Koła Odlew aluminiowy
Rozmiar obręczy, przód 2.50 x 19"
Rozmiar obręczy, tył 3.50 x 17"
Opony, przód 110/80 - 19
Opony, tył 140/80 - 17
Hamulce, przód Dwie tarcze, średnica 300 mm, pływający zacisk dwutłoczkowy, ABS
Hamulce, tył Jedna tarcza, średnica 265 mm, pływający zacisk dwutłoczkowy, ABS
ABS BMW Motorrad ABS w standardzie
Wymiary/masy
Długość 2280 mm
Szerokość (z lusterkami) 880 mm
Wysokość (bez lusterek) 1215 mm
Wysokość siedzenia, masa bez obciążenia 820 mm (obniżone siedzenie: 790 mm, obniżone zawieszenie: 765 mm, siedzenie Comfort: 835 mm, siedzenie Rallye: 860 mm)*
Długość łuku krokowego na pusto 1810 mm (obniżone siedzenie: 1760 mm, obniżone zawieszenie 1710 mm, siedzenie Comfort: 1840 mm, siedzenie Rallye: 1870 mm)*
Masa bez obciążenia, gotowość do jazdy, pełny zbiornik paliwa 1) 212 kg
Dopuszczalna masa całkowita 436 kg (349 kg z obniżonym zawieszeniem)
Dopuszczalne obciążenie (z wyposażeniem standardowym) 223 kg (137 kg z obniżonym zawieszeniem)
Użytkowa pojemność zbiornika paliwa 16.0 l
Rezerwa paliwa Około 2.7 l

Opinie
Ocena Redakcji
Ocena Użytkowników
Oceń tutaj
Ocena ogólna
Design
Jakość
Cena do jakości
Ocena Redakcji
Ocena Użytkowników
18 Oceny
Już oceniłeś, dziękujemy!
Jaka jest Twoja reakcja?
Super!
67%
Interesujące
33%
heh...
0%
Że co?
0%
Grrrr!
0%
Smutne
0%
  • KK
    22 kwietnia 2019 at 21:49
    Plusy

    Łatwy w prowadzeniu, ogromne możliwości modyfikacji. Idealny do miasta jak i w dalsze wypady. Bardzo wygodna pozycja za kierownicą. Niskie spalanie (realnie- 5l/100km). Świetne hamulce.

    Minusy

    Trzeba go doposażyć w kilka dodatków, aby nabrał charakteru i użyteczności - szyba, gmole, kufer...

    Opinie
    Ocena ogólna
    Design
    Jakość
    Cena do jakości

    Świetny motocykl jeśli szukamy maszyny jak najbardziej uniwersalnej. Spisze się w codziennych dojazdach w mieście, pojedziemy na niej wygodnie przez Polskę, ale też nie zawiedzie nas przy lżejszym offroadzie. Warto wziąć wersję doposażoną – z ESA, czujnikami ciśnienia w kołach, trybami jazdy. Większość dodatków pasuje od F800GS.

Podziel się opinią

lub
Ocena ogólna
Design
Jakość
Cena do jakości