Aktualnie czytasz:
BMW G 310 GS: Dane techniczne, cena i opinie
2
 
Czytaj
REKLAMA

WYPRZEDAŻ! SHELL ADVANCE AX7 4T 10W 40 teraz za 25,90 PLN

Zapewnia doskonałe smarowanie w najbardziej ekstremalnych warunkach pracy. Doskonała czystość tłoków. Wysoka ochrona silników i skrzyń biegów. Przewyższa specyfikacje: API - SM i JASO MA2.

Jeżeli szukasz odskoczni od dnia codziennego, nudnej, monotonnej pracy, G 310 GS jest w stanie zapewnić Ci emocje na najwyższym poziomie. Dynamiczna jednostka, czterosuw chłodzony cieczą z mocą 34 KM. To motocykl, z którym pokonasz zarówno tereny miejsce, korki, jak i mniej równą nawierzchnie.

Decydując się na BMW G 310 GS, decydujemy się nie tylko na motocykl, który przewiezie nas z punktu A do B. Tą maszyną wybieramy najwyższą jakość i pewność, że będąc daleko od domu, G 310 GS nas nie zawiedzie. Kolejnymi zaletami tej propozycji od BMW jest dwukanałowy układ ABS, czy chociażby bagażnik, który również jest częścią standardowego wyposażenia.

 
Czytaj
REKLAMA

Poznaj Junaka M12 Vintage 125 na prawo jazdy B

Bądź oryginalny i wyróżnij się na drodze z Junakiem M12 Vintage 125. Niezawodny silnik z wtryskiem paliwa. Szprychowe, duże koła. System hamulcowy CBS. Do tego matowe malowanie i potężna doza komfortu zarówno podczas jazdy po mieście, jak również wszędzie tam, gdzie poniesie wzrok. Spełnij swoje marzenia o nowym Junaku. Już za 8 799 PLN.

Szczegóły
Dane techniczne

Silnik
Typ Chłodzony cieczą, jednocylindrowy silnik 4-suwowy, cztery zawory, dwa wałki rozrządu z popychaczami w głowicy, smarowanie z mokrą miską olejową
Średnica x skok tłoka 80 mm x 62,1 mm
Pojemność skokowa 313 cm3
Moc znamionowa 34 KM (25 kW) przy 9500 obr./min. (wersja ECE)
Maksymalny moment obrotowy 28 Nm przy 7500 obr./min.
Stopień sprężania 10,6:1
Sterowanie składem mieszanki/zarządzanie pracą silnika Elektroniczny wtrysk paliwa, BMS-E2
Kontrola emisji Trójdrożny reaktor katalityczny pracujący w obiegu zamkniętym, normy emisji EU-4
Osiągi/zużycie paliwa
Prędkość maksymalna 143 km/h
Zużycie paliwa wg WMTC na 100 km 3,33 litra
Rodzaj paliwa Minimalna liczba oktanowa 91 RON (zalecane na terenie UE: 95 RON, zalecane na terenie Brazylii: mieszanka E27)
Instalacja elektryczna
Alternator Alternator o mocy 308 W
Akumulator 12 V / 8 Ah, bezobsługowy
Przeniesienie napędu
Sprzęgło Sprzęgło wielotarczowe mokre, sterowane mechanicznie
Skrzynia biegów Synchronizowana 6-biegowa skrzynia biegów umieszczona w obudowie silnika
Przeniesienie napędu Łańcuch uszczelniany z-ring z tłumieniem szarpnięć w piaście tylnego koła
Podwozie/hamulce
Rama Rurowa rama stalowa z mocowaną na śruby ramą tylną.
Mocowanie/zawieszenie przedniego koła Widelec teleskopowy „upside down”, Ø 41 mm
Mocowanie/zawieszenie tylnego koła Przestrzenny odlewany wahacz aluminiowy, zamocowany bezpośrednio amortyzator centralny, regulacja naprężenia wstępnego sprężyny
Skok przedniego/tylnego koła 180 mm / 180 mm
Rozstaw osi 1420 mm
Wyprzedzenie przedniego koła 98 mm
Kąt główki ramy 63,3°
Koła Aluminiowe odlewane koła
Obręcz przedniego koła 2,50 x 19″
Obręcz tylnego koła 4,0 x 17″
Opona przednia 110/80 R 19
Opona tylna 150/70 R 17
Hamulec przedni Tarczowy z jedną tarczą, średnica 300 mm, zacisk z czterema tłoczkami, mocowanie promieniowe
Hamulec tylny Tarczowy z jedną tarczą, średnica 240 mm, zacisk pływający jednotłoczkowy
Układ ABS BMW Motorrad ABS
Wymiary/masy
Długość 2075 mm
Szerokość (z lusterkami) 880 mm
Wysokość (bez lusterek) 1230 mm
Wysokość siedzenia, motocykl nieobciążony 835 mm (820 mm: z opcją fotela obniżonego, 850 mm: z opcją fotela komfortowego)
Długość wewnętrznego łuku nóg, motocykl nieobciążony 1870 mm (1840 mm: z opcją fotela obniżonego, 1900 mm: z opcją fotela komfortowego)
Masa motocykla w stanie gotowym do jazdy z pełnym zbiornikiem paliwa1) 169,5 kg
Dopuszczalna masa całkowita 345 kg
Ładowność (z wyposażeniem standardowym) 175,5 kg
Użyteczna pojemność zbiornika paliwa 11 dm3
Rezerwa ok. 1 dm3

Opinie
Ocena Redakcji
Ocena Użytkowników
Oceń tutaj
Ocena ogólna
Design
Jakość
Cena do jakości
Ocena Redakcji
Ocena Użytkowników
47 Oceny
Już oceniłeś, dziękujemy!
Jaka jest Twoja reakcja?
Super!
80%
Interesujące
12%
heh...
0%
Że co?
4%
Grrrr!
0%
Smutne
4%
  • Adam
    7 maja 2019 at 11:13
    Plusy

    niska masa, niezłe przyśpieszenie od 0 do 80 km/h, dobra jakość, niskie spalanie, fajny design, ABS też się sprawdza

    Minusy

    skrzynia biegów, za mało mocy na trasę

    Opinie
    Ocena ogólna
    Design
    Jakość
    Cena do jakości

    Mam ten sprzęt od marca tego roku – w zasadzie przyczepiłbym się do dwóch rzeczy : 1. Skrzynia biegów – czasami zapiąć jedynkę graniczy z cudem, szczególnie po dłuższej jeździe w korku. 2. Na trasie brakuje mocy. W mieście do 80km/h większość aut nie ma szans ale jak trzeba na trasie przyśpieszyć np. ze 110 do 130 km/h to motocykl już łapie zadyszkę. Teoretycznie rozpędza się do 150 km/h , ale jeszcze go do oporu nie cisnąłem, bo na dotarciu jest 🙂

  • Konrad
    25 lipca 2019 at 18:22

    Niewielki zasięg na pełnym baku, Owiewka do wymiany, lekkość super w terenie ale na przelocie dalszym problematyczna.
    Światła w nocy pozostawiają wiele do rzyczenia. Przy okazji – ktoś wie jak się ustawia światła w tym GSie?
    k

Podziel się opinią

lub
Ocena ogólna
Design
Jakość
Cena do jakości