BMW G 310 GS: Dane techniczne, cena i opinie

Jeżeli szukasz odskoczni od dnia codziennego, nudnej, monotonnej pracy, G 310 GS jest w stanie zapewnić Ci emocje na najwyższym poziomie. Dynamiczna jednostka, czterosuw chłodzony cieczą z mocą 34 KM. To motocykl, z którym pokonasz zarówno tereny miejsce, korki, jak i mniej równą nawierzchnie.

Decydując się na BMW G 310 GS, decydujemy się nie tylko na motocykl, który przewiezie nas z punktu A do B. Tą maszyną wybieramy najwyższą jakość i pewność, że będąc daleko od domu, G 310 GS nas nie zawiedzie. Kolejnymi zaletami tej propozycji od BMW jest dwukanałowy układ ABS, czy chociażby bagażnik, który również jest częścią standardowego wyposażenia.

  • Silnik
  • Typ Chłodzony cieczą, jednocylindrowy silnik 4-suwowy, cztery zawory, dwa wałki rozrządu z popychaczami w głowicy, smarowanie z mokrą miską olejową
  • Średnica x skok tłoka 80 mm x 62,1 mm
  • Pojemność skokowa 313 cm3
  • Moc znamionowa 34 KM (25 kW) przy 9500 obr./min. (wersja ECE)
  • Maksymalny moment obrotowy 28 Nm przy 7500 obr./min.
  • Stopień sprężania 10,6:1
  • Sterowanie składem mieszanki/zarządzanie pracą silnika Elektroniczny wtrysk paliwa, BMS-E2
  • Kontrola emisji Trójdrożny reaktor katalityczny pracujący w obiegu zamkniętym, normy emisji EU-4
  • Osiągi/zużycie paliwa
  • Prędkość maksymalna 143 km/h
  • Zużycie paliwa wg WMTC na 100 km 3,33 litra
  • Rodzaj paliwa Minimalna liczba oktanowa 91 RON (zalecane na terenie UE: 95 RON, zalecane na terenie Brazylii: mieszanka E27)
  • Instalacja elektryczna
  • Alternator Alternator o mocy 308 W
  • Akumulator 12 V / 8 Ah, bezobsługowy
  • Przeniesienie napędu
  • Sprzęgło Sprzęgło wielotarczowe mokre, sterowane mechanicznie
  • Skrzynia biegów Synchronizowana 6-biegowa skrzynia biegów umieszczona w obudowie silnika
  • Przeniesienie napędu Łańcuch uszczelniany z-ring z tłumieniem szarpnięć w piaście tylnego koła
  • Podwozie/hamulce
  • Rama Rurowa rama stalowa z mocowaną na śruby ramą tylną.
  • Mocowanie/zawieszenie przedniego koła Widelec teleskopowy „upside down”, Ø 41 mm
  • Mocowanie/zawieszenie tylnego koła Przestrzenny odlewany wahacz aluminiowy, zamocowany bezpośrednio amortyzator centralny, regulacja naprężenia wstępnego sprężyny
  • Skok przedniego/tylnego koła 180 mm / 180 mm
  • Rozstaw osi 1420 mm
  • Wyprzedzenie przedniego koła 98 mm
  • Kąt główki ramy 63,3°
  • Koła Aluminiowe odlewane koła
  • Obręcz przedniego koła 2,50 x 19″
  • Obręcz tylnego koła 4,0 x 17″
  • Opona przednia 110/80 R 19
  • Opona tylna 150/70 R 17
  • Hamulec przedni Tarczowy z jedną tarczą, średnica 300 mm, zacisk z czterema tłoczkami, mocowanie promieniowe
  • Hamulec tylny Tarczowy z jedną tarczą, średnica 240 mm, zacisk pływający jednotłoczkowy
  • Układ ABS BMW Motorrad ABS
  • Wymiary/masy
  • Długość 2075 mm
  • Szerokość (z lusterkami) 880 mm
  • Wysokość (bez lusterek) 1230 mm
  • Wysokość siedzenia, motocykl nieobciążony 835 mm (820 mm: z opcją fotela obniżonego, 850 mm: z opcją fotela komfortowego)
  • Długość wewnętrznego łuku nóg, motocykl nieobciążony 1870 mm (1840 mm: z opcją fotela obniżonego, 1900 mm: z opcją fotela komfortowego)
  • Masa motocykla w stanie gotowym do jazdy z pełnym zbiornikiem paliwa1) 169,5 kg
  • Dopuszczalna masa całkowita 345 kg
  • Ładowność (z wyposażeniem standardowym) 175,5 kg
  • Użyteczna pojemność zbiornika paliwa 11 dm3
  • Rezerwa ok. 1 dm3
REKLAMA

Poznaj Suzuki Hayabusa. Maszyna doskonała powraca

Odkryj legendę na nowo. Suzuki Hayabusa powraca. Nowe wcielenie mechanicznej doskonałości. Doznania zarezerwowane dla najbardziej śmiałych. Odważysz się?

Advertisement

Inne publikacje na ten temat:

2 opinii

  1. Mam ten sprzęt od marca tego roku – w zasadzie przyczepiłbym się do dwóch rzeczy : 1. Skrzynia biegów – czasami zapiąć jedynkę graniczy z cudem, szczególnie po dłuższej jeździe w korku. 2. Na trasie brakuje mocy. W mieście do 80km/h większość aut nie ma szans ale jak trzeba na trasie przyśpieszyć np. ze 110 do 130 km/h to motocykl już łapie zadyszkę. Teoretycznie rozpędza się do 150 km/h , ale jeszcze go do oporu nie cisnąłem, bo na dotarciu jest 🙂

  2. Niewielki zasięg na pełnym baku, Owiewka do wymiany, lekkość super w terenie ale na przelocie dalszym problematyczna.
    Światła w nocy pozostawiają wiele do rzyczenia. Przy okazji – ktoś wie jak się ustawia światła w tym GSie?
    k

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Back to top button