Aktualnie czytasz:
BMW G 310 GS: Dane techniczne, cena i opinie
0

Jeżeli szukasz odskoczni od dnia codziennego, nudnej, monotonnej pracy, G 310 GS jest w stanie zapewnić Ci emocje na najwyższym poziomie. Dynamiczna jednostka, czterosuw chłodzony cieczą z mocą 34 KM. To motocykl, z którym pokonasz zarówno tereny miejsce, korki, jak i mniej równą nawierzchnie.

Decydując się na BMW G 310 GS, decydujemy się nie tylko na motocykl, który przewiezie nas z punktu A do B. Tą maszyną wybieramy najwyższą jakość i pewność, że będąc daleko od domu, G 310 GS nas nie zawiedzie. Kolejnymi zaletami tej propozycji od BMW jest dwukanałowy układ ABS, czy chociażby bagażnik, który również jest częścią standardowego wyposażenia.

 
Czytaj
REKLAMA

Poznaj trójkołowy CAN-AM Ryker 900 na prawo jazdy B

Wrażenia z jazdy, których nie da się porównać z czymkolwiek na czym do tej pory jeździłeś. 77 KM, skrzynia CVT, ABS i kontrola trakcji w standardzie. Odkryj trójkołowy Can-Am Ryker Rally Edition.

Szczegóły
Dane techniczne

Silnik
Typ Chłodzony cieczą, jednocylindrowy silnik 4-suwowy, cztery zawory, dwa wałki rozrządu z popychaczami w głowicy, smarowanie z mokrą miską olejową
Średnica x skok tłoka 80 mm x 62,1 mm
Pojemność skokowa 313 cm3
Moc znamionowa 34 KM (25 kW) przy 9500 obr./min. (wersja ECE)
Maksymalny moment obrotowy 28 Nm przy 7500 obr./min.
Stopień sprężania 10,6:1
Sterowanie składem mieszanki/zarządzanie pracą silnika Elektroniczny wtrysk paliwa, BMS-E2
Kontrola emisji Trójdrożny reaktor katalityczny pracujący w obiegu zamkniętym, normy emisji EU-4
Osiągi/zużycie paliwa
Prędkość maksymalna 143 km/h
Zużycie paliwa wg WMTC na 100 km 3,33 litra
Rodzaj paliwa Minimalna liczba oktanowa 91 RON (zalecane na terenie UE: 95 RON, zalecane na terenie Brazylii: mieszanka E27)
Instalacja elektryczna
Alternator Alternator o mocy 308 W
Akumulator 12 V / 8 Ah, bezobsługowy
Przeniesienie napędu
Sprzęgło Sprzęgło wielotarczowe mokre, sterowane mechanicznie
Skrzynia biegów Synchronizowana 6-biegowa skrzynia biegów umieszczona w obudowie silnika
Przeniesienie napędu Łańcuch uszczelniany z-ring z tłumieniem szarpnięć w piaście tylnego koła
Podwozie/hamulce
Rama Rurowa rama stalowa z mocowaną na śruby ramą tylną.
Mocowanie/zawieszenie przedniego koła Widelec teleskopowy „upside down”, Ø 41 mm
Mocowanie/zawieszenie tylnego koła Przestrzenny odlewany wahacz aluminiowy, zamocowany bezpośrednio amortyzator centralny, regulacja naprężenia wstępnego sprężyny
Skok przedniego/tylnego koła 180 mm / 180 mm
Rozstaw osi 1420 mm
Wyprzedzenie przedniego koła 98 mm
Kąt główki ramy 63,3°
Koła Aluminiowe odlewane koła
Obręcz przedniego koła 2,50 x 19″
Obręcz tylnego koła 4,0 x 17″
Opona przednia 110/80 R 19
Opona tylna 150/70 R 17
Hamulec przedni Tarczowy z jedną tarczą, średnica 300 mm, zacisk z czterema tłoczkami, mocowanie promieniowe
Hamulec tylny Tarczowy z jedną tarczą, średnica 240 mm, zacisk pływający jednotłoczkowy
Układ ABS BMW Motorrad ABS
Wymiary/masy
Długość 2075 mm
Szerokość (z lusterkami) 880 mm
Wysokość (bez lusterek) 1230 mm
Wysokość siedzenia, motocykl nieobciążony 835 mm (820 mm: z opcją fotela obniżonego, 850 mm: z opcją fotela komfortowego)
Długość wewnętrznego łuku nóg, motocykl nieobciążony 1870 mm (1840 mm: z opcją fotela obniżonego, 1900 mm: z opcją fotela komfortowego)
Masa motocykla w stanie gotowym do jazdy z pełnym zbiornikiem paliwa1) 169,5 kg
Dopuszczalna masa całkowita 345 kg
Ładowność (z wyposażeniem standardowym) 175,5 kg
Użyteczna pojemność zbiornika paliwa 11 dm3
Rezerwa ok. 1 dm3

Opinie
Ocena Redakcji
Ocena Użytkowników
Oceń tutaj
Ocena ogólna
Design
Jakość
Cena do jakości
Ocena Redakcji
Ocena Użytkowników
33 Oceny
Już oceniłeś, dziękujemy!
Jaka jest Twoja reakcja?
Super!
82%
Interesujące
9%
heh...
0%
Że co?
5%
Grrrr!
0%
Smutne
5%

Podziel się opinią

lub
Ocena ogólna
Design
Jakość
Cena do jakości