Aktualnie czytasz:
BMW G 310 GS: Dane techniczne, cena i opinie
0

Jeżeli szukasz odskoczni od dnia codziennego, nudnej, monotonnej pracy, G 310 GS jest w stanie zapewnić Ci emocje na najwyższym poziomie. Dynamiczna jednostka, czterosuw chłodzony cieczą z mocą 34 KM. To motocykl, z którym pokonasz zarówno tereny miejsce, korki, jak i mniej równą nawierzchnie.

Decydując się na BMW G 310 GS, decydujemy się nie tylko na motocykl, który przewiezie nas z punktu A do B. Tą maszyną wybieramy najwyższą jakość i pewność, że będąc daleko od domu, G 310 GS nas nie zawiedzie. Kolejnymi zaletami tej propozycji od BMW jest dwukanałowy układ ABS, czy chociażby bagażnik, który również jest częścią standardowego wyposażenia.

 
Czytaj
REKLAMA

Poznaj Junaka RSX 125

Nowy RSX to 10.6 KM, agresywnie brzmiący wydech i dwa hamulce tarczowe. Do tego sportowy design, niezawodny silnik zasilany wtryskiem i dwa hamulce tarczowe. Nowy RSX jest świetnym sposobem na wkroczenie do świata prawdziwego motocyklizmu.

Szczegóły
Dane techniczne

Silnik
Typ Chłodzony cieczą, jednocylindrowy silnik 4-suwowy, cztery zawory, dwa wałki rozrządu z popychaczami w głowicy, smarowanie z mokrą miską olejową
Średnica x skok tłoka 80 mm x 62,1 mm
Pojemność skokowa 313 cm3
Moc znamionowa 34 KM (25 kW) przy 9500 obr./min. (wersja ECE)
Maksymalny moment obrotowy 28 Nm przy 7500 obr./min.
Stopień sprężania 10,6:1
Sterowanie składem mieszanki/zarządzanie pracą silnika Elektroniczny wtrysk paliwa, BMS-E2
Kontrola emisji Trójdrożny reaktor katalityczny pracujący w obiegu zamkniętym, normy emisji EU-4
Osiągi/zużycie paliwa
Prędkość maksymalna 143 km/h
Zużycie paliwa wg WMTC na 100 km 3,33 litra
Rodzaj paliwa Minimalna liczba oktanowa 91 RON (zalecane na terenie UE: 95 RON, zalecane na terenie Brazylii: mieszanka E27)
Instalacja elektryczna
Alternator Alternator o mocy 308 W
Akumulator 12 V / 8 Ah, bezobsługowy
Przeniesienie napędu
Sprzęgło Sprzęgło wielotarczowe mokre, sterowane mechanicznie
Skrzynia biegów Synchronizowana 6-biegowa skrzynia biegów umieszczona w obudowie silnika
Przeniesienie napędu Łańcuch uszczelniany z-ring z tłumieniem szarpnięć w piaście tylnego koła
Podwozie/hamulce
Rama Rurowa rama stalowa z mocowaną na śruby ramą tylną.
Mocowanie/zawieszenie przedniego koła Widelec teleskopowy „upside down”, Ø 41 mm
Mocowanie/zawieszenie tylnego koła Przestrzenny odlewany wahacz aluminiowy, zamocowany bezpośrednio amortyzator centralny, regulacja naprężenia wstępnego sprężyny
Skok przedniego/tylnego koła 180 mm / 180 mm
Rozstaw osi 1420 mm
Wyprzedzenie przedniego koła 98 mm
Kąt główki ramy 63,3°
Koła Aluminiowe odlewane koła
Obręcz przedniego koła 2,50 x 19″
Obręcz tylnego koła 4,0 x 17″
Opona przednia 110/80 R 19
Opona tylna 150/70 R 17
Hamulec przedni Tarczowy z jedną tarczą, średnica 300 mm, zacisk z czterema tłoczkami, mocowanie promieniowe
Hamulec tylny Tarczowy z jedną tarczą, średnica 240 mm, zacisk pływający jednotłoczkowy
Układ ABS BMW Motorrad ABS
Wymiary/masy
Długość 2075 mm
Szerokość (z lusterkami) 880 mm
Wysokość (bez lusterek) 1230 mm
Wysokość siedzenia, motocykl nieobciążony 835 mm (820 mm: z opcją fotela obniżonego, 850 mm: z opcją fotela komfortowego)
Długość wewnętrznego łuku nóg, motocykl nieobciążony 1870 mm (1840 mm: z opcją fotela obniżonego, 1900 mm: z opcją fotela komfortowego)
Masa motocykla w stanie gotowym do jazdy z pełnym zbiornikiem paliwa1) 169,5 kg
Dopuszczalna masa całkowita 345 kg
Ładowność (z wyposażeniem standardowym) 175,5 kg
Użyteczna pojemność zbiornika paliwa 11 dm3
Rezerwa ok. 1 dm3

Opinie
Ocena Redakcji
Ocena Użytkowników
Oceń tutaj
Ocena ogólna
Design
Jakość
Cena do jakości
Ocena Redakcji
Ocena Użytkowników
28 Oceny
Już oceniłeś, dziękujemy!
Jaka jest Twoja reakcja?
Super!
81%
Interesujące
6%
heh...
0%
Że co?
6%
Grrrr!
0%
Smutne
6%

Podziel się opinią

lub
Ocena ogólna
Design
Jakość
Cena do jakości