Aktualnie czytasz:
75 KM w supermoto?!?! TAK! (KTM 690 SMC-R 2019 i KTM 690 Enduro R 2019)

75 KM w jednocylindrowym supermoto? KTM kolejny raz definiuje nisz臋, podkr臋ca obroty i wyciska z jednostki LC4 jeszcze wi臋cej. Poznajcie zupe艂nie nowe modele: KTM 690 SMC-R 2019 i KTM 690 Enduro R 2019.聽

Jednocylindrow膮 jednostk臋 nap臋dow膮, kt贸ra nadal jest najmocniejszym singlem dost臋pnym na rynku, znajdziecie w dw贸ch zupe艂nie r贸偶nych motocyklam - KTM 690 SMC-R i modelu 690 Enduro R. KTM od艣wie偶y艂 rodzin臋 - w ostatnich latach pr贸偶no by艂o szuka膰 modelu supermoto w ofercie. Ale supermoto wraca i to z przytupem! Zupe艂nie nowy motocykl posiada w standardzie dwie tryby pracy, kontrol臋 trakcji z mo偶liwo艣ci膮 wy艂膮czenia oraz ABS z mo偶liwo艣ci膮 wy艂膮czenia (i trybem "supermoto").

Nie oznacza to, 偶e 690 SMC-R i 690 Enduro R to sprz臋ty wyposa偶one w rozbudowan膮 elektronik臋. KTM idzie nieco pod pr膮d, oferuj膮c sprz臋ty dla puryst贸w. Malutkie, proste zegary, minimalna liczba prze艂膮cznik贸w. Nawet pozycja za sterami jest sparta艅ska, agresywna i nic nie odcina nas od przyjemno艣ci z jazdy.

SMC-R to motocykl stworzony do szybkiej jazdy po kr臋tych drogach. Najlepiej spisuje si臋 w g贸rach lub na torze kartingowym. Dok艂adnie w takich sytuacjach go sprawdzali艣my. Przyjemno艣膰 z zjazdy od pierwszym metr贸w, 艂atwo艣膰 prowadzenia, bezkompromisowy charakter. To trzeba kocha膰! Ogromnym plusem jest nowa jednostka nap臋dowa, kt贸ra nie onie艣miela i posiada 艣wietne maniery. Wibracje s膮 wyczuwalne, ale minimalnie i nie rozpraszaj膮 podczas jazdy. Je艣li mocny, elastyczny silnik po艂膮czymy z lekkim podwoziem, zawieszeniem WP, 17-calowymi ko艂ami i hamulcami Brembo to otrzymujemy torow膮 bro艅. Jest moc!

 
Czytaj
REKLAMA

NOWY MOTOCYKL BMW R 18.

Nowy R 18 si臋ga do naszej historii oraz ikonicznych cech, kt贸re konsekwentnie rozwijali艣my przez lata. Rezultat: pe艂en charakteru z cruiser z najwi臋kszym silnikiem typu bokser, jaki kiedykolwiek zbudowali艣my i ponadczasowymi elementami designu, takimi jak np. bia艂a podw贸jna linia w R 18 First Edition.

Enduro R wydaje si臋 by膰 motocyklem du偶o bardziej uniwersalnym. To dual sport z naciskiem na "sport". Enduro R nie jest tak wyczynowe jak modele z rodziny EXC, ale dzi臋ki zawieszeniu WP, porz膮dnym hamulcom i sportowej (offroadowo-sportowej) pozycji za sterami daje ogrom mo偶liwo艣ci w terenie. Sprawny motocyklista nie powinien mie膰 problemu z radzeniem sobie nawet w ci臋偶szych warunkach. 146 kg to nie ma艂o, ale nadal sporo mniej ni偶 konkurencyjne motocykle klasy adventure. Co ciekawe Enduro R na seryjnych oponach 艣wietnie radzi sobie tak偶e na asfalcie. W szybszej je藕dzie nie przeszkadza 21-calowe ko艂o, co najwy偶ej p臋d wiatru 艣ci膮gaj膮cy z siedziska.

KTM 690 SMC-R 2019 i KTM 690 Enduro R 2019 - zdj臋cia:

 

 
Czytaj
REKLAMA

KUFER MOTOCYKLOWY VBOX ZA 172,51 PLN. Ekspresowa wysy艂ka.

Uniwersalny kufer聽motocyklowy 29L ze zintegrowanym odblaskiem. Komplet wraz z podstaw膮 do 艂atwej instalacji.

Jaka jest Twoja reakcja?
0%
0%
0%

Podziel si臋 opini膮

lub