VOGE 525 DSX – najlepiej sprzedającym się motocyklem we Włoszech w pierwszym miesiącu od wejścia na rynek!

To najnowszy model VOGE szturmem zdobywający europejskie rynki

W skrócie
  • Voge atakuje mocny segment ADV i już w pierwszym miesiącu od pojawienia się w salonach jest najlepiej sprzedającym się motocyklem we Włoszech
  • Lekki, zwinny, uniwersalny i wyjątkowo muskularny - wygląd 525 DSX naprawdę może się podobać
  • 525 DSX pokonał także dotychczasowego lidera sprzedaży na włoskim rynku, czyli Benelli TRK 502

W sierpniu tego roku mieliśmy do czynienia z historycznym wydarzeniem, gdyż po raz pierwszy wyprodukowany w całości w Chinach motocykl został liderem sprzedaży na rynku włoskim. Dokonał tego Voge 525 DSX, czyli nowy model adventure na kategorię A2, którego można było również od sierpnia kupić w sieci sprzedaży Voge w Polsce. Można było, bo podobnie jak we Włoszech wszystkie dostępne pojazdy ekspresowo znalazły swoich właścicieli.

Włosi kochają ekonomiczne i niezbyt ciężkie motocykle adventure, dlatego przez długi czas najlepiej sprzedającym się na tamtejszym rynku modelem był Benelli TRK 502, któremu udało się zdetronizować króla, czyli BMW R 1250 GS. Niedawno w tym samym segmencie wyrósł mu poważny konkurent – Voge 525 DSX, który produkowany jest w fabryce Loncin. Model ten pojawił się we włoskich salonach w lipcu i od razu zajął trzecie miejsce w miesięcznym zestawieniu nowozarejestrowanych motocykli. W sierpniu, z liczbą 242 zarejestrowanych maszyn, był już bezkonkurencyjny i wyrósł na samotnego lidera. Po raz pierwszy w historii stuprocentowo chiński motocykl został liderem dużego i wymagającego rynku włoskiego.

Źródłem sukcesu Voge 525 DSX jest przede wszystkim jego nowoczesna konstrukcja połączona z dojrzałą estetyką, która trafia do europejskich klientów. Motocykl napędzany jest zmodernizowanym, dwucylindrowym silnikiem rzędowym o pojemności 494 cm3 i mocy 48 KM. Jest dosyć lekki – w pełni zatankowany waży nieco ponad 200 kg, o dobre 30 kg mniej niż konkurencyjny Benelli TRK 502X. Voge toczy się na szprychowych kołach (przód 19”, tył 17”) wyposażonych w opony Metzeler Tourance.

Najważniejsze informacje:

  1. Voge 525 DSX deklasuje rynek motocykli we Włoszech w pierwszym miesiącu od pojawienia się w salonach.
  2. Napędza go dwucylindrowa rzędowa jednostka, która generuje 48 KM.
  3. Voge kusi jakością wykonania, pięknym designem i uniwersalnością – 525 DSX kosztuje 32 200 zł, a w zestawie z kompletem aluminiowych kufrów – 36 200 zł

Na pokładzie modelu 525 DSX pracują również zawieszenie firmy KYB, hamulce Nissin i dwukanałowy ABS Bosch. W kokpicie znajdziemy 7-calowy kolorowy wyświetlacz z bogatym zestawem informacji oraz możliwością połączenia ze smartfonem i wyświetlania strzałek nawigacji. Jest tu również klasyczne gniazdo 12V oraz dodatkowo USB.

Voge 525 DSX kosztuje 32 200 zł, a w zestawie z kompletem aluminiowych kufrów – 36 200 zł. Więcej informacji o tym modelu, jak i innych pojazdach znajdziecie na stronie www.voge.pl.

Dane techniczne Voge 525 DSX:

Ciąg dalszy pod materiałem wideo

Pojemność 494 cm3
Silnik 4-suwowy, rzędowy, dwucylindrowy
Rozrząd DOHC
Chłodzenie cieczą
EFI Bosch
Moc maksymalna 35 kW / 8500 obr./min.
Moment obrotowy 44,5 Nm / 7000 obr./min
Norma środowiskowa EURO5
Rozruch elektryczny
Skrzynia biegów manualna, 6-biegowa
Długość 2170 mm
Wysokość 1380 mm
Szerokość 820 mm
Rozstaw 1456 mm
Wysokość kanapy 830 mm
Prześwit 200 mm
Waga 190 kg
Dopuszczalna ładowność 183 kg
Felga przednia 19”
Opona przednia Metzeler Tourance 110/80 R19
Hamulec przedni dwie tarcze hamulcowe śr. 298 mm Nissin
Zawieszenie przednie amortyzator upside-down, śr. 41 mm, skok 150 mm, KYB
Felga tylna 17”
Opona tylna Metzeler Tourance 150/70 R17
Hamulec tylny tarcza hamulcowa śr. 240 mm Nissin
Zawieszenie tylne Amortyzator monoshock KYB
Wyposażenie Tryby jazdy, dwukanałowy ABS Bosch, dwa tryby do wyboru (standard/sport)
Zbiornik paliwa 16,5 l
Zużycie paliwa 3,9 l / 100 km

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top button