Triumph Street Triple S (A2): Dane techniczne, cena i opinie

Street Triple S ze specjalnie pomniejszonym silnikiem, dzięki czemu nowy właściciel będzie miał możliwość poruszania się nim na prawo jazdy kategorii A2. Pojemność 660 cm3, ABS i kontrola trakcji. Zastosowane dwa tryby, które możemy zmieniać w zależności od stanu nawierzchni: road (drogowy) oraz rain - deszcz.

Zawieszenie z przodu i z tyłu od Showa z regulowanym wstępnym napięciem sprężyny. Z przodu skok wynoszący 110 mm, z tyłu natomiast - 124 mm. Nad bezpieczeństwem czuwają olbrzymich rozmiarów tarcze hamulcowe. Z przodu podwójna 310 mm. Z tyłu Triumph zdecydował się na montaż pojedynczej 220 mm, jednak swoją ostrością i niezawodnością nie ujmuje przedniemu.

  • SILNIK:
  • Rodzaj chłodzony cieczą, 12-zaworowy, DOHC, rzędowy, 3-cylindrowy
  • Pojemność 660 ccm
  • Średnica cylindra/Skok tłoka 77.99 mm / 53.38 mm
  • Stopień sprężania 12.65:1
  • Maksymalna moc 95 KM (70 kW)
  • Maksymalny moment obrotowy (Provisional Data)
  • Układ zasilania wielosekwencyjny elektroniczny wtrysk paliwa z SAI, system-ride-by-wire
  • Układ wydechowy w systemie 3 w 1 z niskim pojedynczym bocznym tłumikiem ze stali nierdzewnej
  • Układ napędowy łańcuch O-ring
  • Sprzęgło wielotarczowe mokre
  • Skrzynia biegów 6-biegowa
  • PODWOZIE:
  • Rama dwuczęściowa (przednia i tylna) – wykonana w technologii odlewu wysokociśnieniowego
  • Wahacz dwustronny, aluminiowy
  • Przednie koło odlewane z aluminium, 5-szprychowe 17 x 3.5 cala
  • Tylne koło odlewane z aluminium, 5-szprychowe 17 x 5.5 cala
  • Przednia opona 120/70 ZR17
  • Tylna opona 180/55 ZR17
  • Przednie zawieszenie Showa 41mm upside down, z amortyzatorem typu separate function forks (SFF), skok 110 mm
  • Tylne zawieszenie Showa monoshock, z regulowanym wstępnym napięciem sprężyny, skok 124 mm
  • Przednie hamulce podwójne tarcze 310 mm, 2-tłoczkowe zaciski Nissin
  • Tylne hamulce pojedyncza tarcza 220 mm, 1-tłoczkowy zacisk Brembo
  • Przyrządy Pakiet wskaźników LCD z analogowym obrotomierzem
  • WYMIARY I MASA:
  • Szerokość kierownicy 735mm
  • Wysokość bez lusterek 1060 mm
  • Wysokość siedzenia 810 mm
  • Rozstaw osi 1410 mm
  • Kąt pochylenia główki ramy 24.8º
  • Ścieżka 104.3 mm
  • Masa bez płynów 166 kg
  • Pojemność zbiornika paliwa 17,4 litrów
REKLAMA

RZUĆ WYZWANIE MIASTU Z BMW G 310 R

Obudź się z uśmiechem na twarzy bo każdy dzień z BMW G 310 R to szansa na spróbowanie czegoś nowego. Kompletny pakiet ma wszystko, czego potrzebujesz – w tym nowoczesne światło do jazdy dziennej. Dzięki zoptymalizowanemu silnikowi z Ride by Wire i sprzęgłem z funkcją Anti-Hopping pojazdem jeździ się intuicyjnie i zwinnie, niezależnie od tego, czy wybierasz się do pracy, na randkę czy poza miasto. Przekonaj się o zwrotności, łatwości obsługi i sportowym charakterze G 310 R i każdego dnia stawiaj sobie nowe, większe wyzwania.

Inne publikacje na ten temat:

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Back to top button