Gladius to połączenie nowoczesnej sylwetki z klasyczną pojemnością skokową silnika, która do miasta, a nawet na dalsze podróże jest w zupełności wystarczalna. Kompromis ten, w tym przypadku, wynosi 645 cm3. Motocykl napędza sportowy silnik V-Twin chłodzony cieczą.
Nad komfortem czuwają duże, 17 calowe koła, tylna sprężyna z możliwością regulacji, do wyboru 7 zakresów regulacji i skok wynoszący 130 mm oraz przedni amortyzator ze skokiem koła 125 mm. Wielką zaletą jest możliwość dokupienia systemu ABS, który będzie odpowiednio dopasowywał siłę hamowania do przyczepności. Pozwoli nam to zapobiec przewrotce podczas sytuacji awaryjnej. Chyba warto dopłacić, zważając na nasze bezpieczeństwo, które jest kluczową kwestią. Będąc już przy bezpieczeństwie, błędem byłoby nie wspomnieć o tarczach hamulcowych. Z przodu znajdziemy aż dwie i to nie byle jakie, bo o średnicy 290 mm. Z tyłu pojedyncza (240 mm).
Wcześniej wspomniana nowoczesna stylistyka to nie tylko malowanie i karoseria, ale także światła będące elementem designu, a zarazem bezpieczeństwa i wygody naszego podróżowania. W przypadku Gladiusa - z przodu znajdziemy wielosoczewkowy reflektor, który genialnie komponuje się z resztą motocykla.
Suzuki Gladius : Cena
Poznaj Junaka M12 Vintage 125 na prawo jazdy B
Bądź oryginalny i wyróżnij się na drodze z Junakiem M12 Vintage 125. Niezawodny silnik z wtryskiem paliwa. Szprychowe, duże koła. System hamulcowy CBS. Do tego matowe malowanie i potężna doza komfortu zarówno podczas jazdy po mieście, jak również wszędzie tam, gdzie poniesie wzrok. Spełnij swoje marzenia o nowym Junaku. Już za 9 199 PLN.
Cena katalogowa -
Suzuki Gladius : Dane techniczne
Dane techniczne: Ducati Diavel Dark | |
Marka | Suzuki |
Model | Gladius |
Pojemność | 645 cm3 |
Typ silnika | 4T, chłodzony cieczą |
Układ paliwowy | Wtrysk paliwa |
Hamulec przód / tył | podwójny tarczowy / tarcza |
Moc maksymalna | 72 KM przy 8400 obr/min |
Zbiornik paliwa | 14,5 l |
Masa własna | 205 kg |