Suzuki Burgman 650: Genialny skuter?

W internecie krążą setki opinii. Wśród miłośników skuterów słychać głosy: „Burgman? Genialny!”, „Nigdy nie kupię biegowca”. „Kanapa w Suzuki jest wygodniejsza, niż w Mercedesie”.

A propos Mercedesa. Burgman to bez wątpienia maszyna klasy Premium. Pozwala na wzniesienie się na najwyższą skuterową półkę. Wybór Suzuki w tym przypadku musi być świadomy. Ktoś, kto jest zakochany w skuterach z pewnością doceni osiągi 650-tki, niezwykłą ergonomię i wyjątkowo turystyczną specyfikę tego sprzętu.

Zobacz malowniczo zrealizowany film oddający odrobinę tego, co można poczuć na Burgmanie.

Czytaj dalej

Leszek Śledziński

Emerytowany dziennikarz motoryzacyjny portalu Jednoślad.pl

Inne publikacje na ten temat:

17 opinii

  1. Wow te lusterka to niezły bajer ale szczerze to takie skutery mi się nie podobają wole zwykłe mini

  2. Te lusterka to niewypał, łatwo nimi zahaczyć i urwać..kiedyś stosowali podobne w Malaguti Madison, Kymco Grand Dink i Xciting, ale odeszli od tego rozwiązania…
    Burgman 650 to przerost formy nad treścią. Skuter powinien być lekki, zwrotny, prosty w budowie i ekonomiczny, żeby mógł konkurować z samochodem, a to.. taki skuterowy odpowiednik, Gold Wing’a… :/

  3. Jest odjazdowy! Skuter nie musi być mały, zwłaszcza jeśli właściciel ma ciągoty do turystyki. Poza tym na kanapie może siedzieć wygodnie i pasażer i kierowca. Widzę w tej funkcjonalności duży potencjał:)

  4. Whistler ale jakbyś go miał i uciekało by ci koło 5/100 to już nie był byś taki zadowolony

  5. Krzysiek a ile byś chciał żeby 650-tka paliła ?! 4-5l/100 km na pewno pali, ale jeśli ktoś ma kasę żeby kupić Burgmana za 40 tysięcy to mu nie robi to aż tak dużego znaczenia czy spali 4 czy 6 litrów…

  6. Jak ktoś na prawdę ma kase i styl, to nie kupuje plastików za 40 tyś, tylko konkretny motocykl…Skuter z założenia miał być i nadal jest alternatywą dla samochodu, (tani zakup w porównani z autem, osłony eliminujące używanie specjalnej odzieży, schowki i zużycie paliwa). Według mnie Burgman 650 jest za duży, za ciężki i bardzo skomplikowany, jednym słowem przerost formy nad treścią..Prawdziwy skuterowiec takiego sprzętu raczej nie kupi, bo w codziennym użytkowaniu nie jest praktyczny.

  7. Jak dla mnie to przerost formy nad treścią,za dużo bajerów,za duży,za drogi. Tyle w temacie:)

  8. Hugo, ja już wiem jakiego bym kupił… Derbi Rambla 300, na elektronicznym wtrysku, moc silnika 22KM, a zużycie paliwa 3,5/100km. Skuter mimo dużych 15″ kół, mieści pod siedzeniem Jeta. Jest lekki, szybki, ekonomiczny i stosunkowo nie drogi, jak za tego roczną nowość w ofercie Derbi, cena 12,900zł za markowy skuter, nie jest wygórowana 😉

  9. A ja jak bym miał kasę to bym kupił jakiś mały chiński motocykl a za resztę bym śmignął Europę dookoła 😀

  10. odkopuję stary temat // maszynka piękna w sam raz dla mnie który lubi komfort , wygodę i wielkość ,
    mam 2 marki do wyboru tj. honda silver wing 600 i właśnie takiego burgmana , moim faworytem była honda ale ostatnio coraz bardziej patrzę na burgmana – co do ceny jak tu niektórzy piszą to fakt kolosalna ale używki można kupić już od 6-11 tyś. , na trasy i miasto też jest dobry za to gorzej w korkach ( gabaryty same za siebie mówią ) , reasumując na przełomie lutego / marca mam zamiar kupić coś takiego i podzielać się uwagami jak i zaletami takiej maszynki na forum . Zastanawiam się ile ludków będzie się przesiadało na maxi skuty ( wiadomo prawko A ) część grona co wyrobi A1 też może zmienić na maxi tyle tylko że 125 , tak że zapraszam do dzielenia się uwagami odnośnie maxów .

  11. zapomniałem dodać że dużym plusem w burgmanie jest półautomatyczna przekładnia biegów , do wyboru mamy standart czyli D lub samoczynnie zmieniamy biegi ( M ) – przyciski w kierownicy , opuszczana owiewka no i te bajerandzkie chowające się lusterka ( w korku zawsze można je złożyć by się w miarę przecisnąć .

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Back to top button