Aktualnie czytasz:
Romet Classic 400: Dane techniczne, cena i opinie
1
 
Czytaj
REKLAMA

WYPRZEDAŻ! SHELL ADVANCE AX7 4T 10W 40 teraz za 25,90 PLN

Zapewnia doskonałe smarowanie w najbardziej ekstremalnych warunkach pracy. Doskonała czystość tłoków. Wysoka ochrona silników i skrzyń biegów. Przewyższa specyfikacje: API - SM i JASO MA2.

Piękny motocykl o klasycznej linii nadwozia. Połączona została z nowoczesnymi rozwiązaniami w postaci elektronicznego wtrysku paliwa, czy układu hamulcowego z ABS, który gwarantuje szybkie i skuteczne wyhamowanie w każdej sytuacji.

Pochwalić należy również wszelkie zainstalowane detale. Mowa chociażby o chromowanych błotnikach, czy butelkowych tłumikach. Classic 400 od Rometa spełnia także wszelkie normy homologacyjne w kwestii spalania (Euro 4).

 
Czytaj
REKLAMA

Poznaj Junaka M12 Vintage 125 na prawo jazdy B

Bądź oryginalny i wyróżnij się na drodze z Junakiem M12 Vintage 125. Niezawodny silnik z wtryskiem paliwa. Szprychowe, duże koła. System hamulcowy CBS. Do tego matowe malowanie i potężna doza komfortu zarówno podczas jazdy po mieście, jak również wszędzie tam, gdzie poniesie wzrok. Spełnij swoje marzenia o nowym Junaku. Już za 8 799 PLN.

Szczegóły
Cena

16 999 PLN

Dane techniczne

silnik 1-cylindrowy, 4-suwowy, 4-zaworowy
pojemność 397
rocznik 2017
wymiary [mm] 2105×760×1130 mm
rozstaw osi [mm] 1420 mm
waga [kg] 160 kg
średnica×skok 85×70 mm
chłodzenie chłodzony powietrzem
moc max [KM] 20.4kW/6500 r/min
moment obrot. [Nm/rpm] 30.6 N.m/7000 r/min
prędkość max [km/h] 115 km/h
rozruch elektryczny, nożny
zapłon TLI
przeniesienie napędu łańcuch
skrzynia biegów 5-biegów
sprzęgło mokre, wielotarczowe
smarowanie obieg wymuszony, sucha misa olejowa
opony przód | tył 100/90-19 | 130/70-18
zawieszenie przód amortyzator teleskopowy
zawieszenie tył amortyzatory olejowe
pojemność zbiornika [L] 13 L
hamulec przód / tył 276 mm tarcza / 160 mm bęben
system hamulcowy ABS

Opinie
Ocena Redakcji
Ocena Użytkowników
Oceń tutaj
Ocena ogólna
Design
Jakość
Cena do jakości
Ocena Redakcji
Ocena Użytkowników
44 Oceny
Już oceniłeś, dziękujemy!
Jaka jest Twoja reakcja?
Super!
0%
Interesujące
100%
heh...
0%
Że co?
0%
Grrrr!
0%
Smutne
0%
  • Adek
    24 maja 2018 at 21:55
    Plusy

    Niskie spalanie w cyklu mieszanym ( gaz opór decha) - 3.6L/100km. Piękny dżwięk singla, bardzo wygodna pozycja za kierownicą. Mocny dół, "liniowe" oddawanie mocy. Setka to prędkość marszowa z której da się jeszcze przyspieszyć by minąć tira.

    Minusy

    Romet sprzedaje za 17 tys to kanapa powinna być pokryta skórą a nie gumo podobną skają. Brak brązowej kanapy w katalogu ( akurat nie pasuje do złotego) Silnik od 5.5 tys obrotów wibruje mimo wałka wyrównoważającego- trzeba mieć cochones by nim jechać 130km. Lusterka są płaskie a nie paraboliczne ( widoczność gorsza od tych drugich). Brak dedykowanej dla niego szyby.

    Opinie
    Ocena ogólna
    Design
    Jakość
    Cena do jakości

    Sprzęt dla prawdziwych facetów którzy wiedza czego chcą, mają gdzieś co powiedzą inni ( marka taka a nie inna) i odwagę postawić na swoim. To nie sprzęt dla Fircyków, i wszelakiej maści Bronków z sieczką ryżu w głowie. Co akurat mnie cieszy.

Podziel się opinią

lub
Ocena ogólna
Design
Jakość
Cena do jakości