Aktualnie czytasz:
Romet Classic 400: Dane techniczne, cena i opinie
 
Czytaj
REKLAMA

KUFER MOTOCYKLOWY VBOX ZA 172,51 PLN. Ekspresowa wysy艂ka.

Uniwersalny kufer聽motocyklowy 29L ze zintegrowanym odblaskiem. Komplet wraz z podstaw膮 do 艂atwej instalacji.

Pi臋kny motocykl o klasycznej linii nadwozia. Po艂膮czona zosta艂a z nowoczesnymi rozwi膮zaniami w postaci elektronicznego wtrysku paliwa, czy uk艂adu hamulcowego z ABS, kt贸ry gwarantuje szybkie i skuteczne wyhamowanie w ka偶dej sytuacji.

Pochwali膰 nale偶y r贸wnie偶 wszelkie zainstalowane detale. Mowa chocia偶by o chromowanych b艂otnikach, czy butelkowych t艂umikach. Classic 400 od Rometa spe艂nia tak偶e wszelkie normy homologacyjne w kwestii spalania (Euro 4).

 
Czytaj
REKLAMA

NOWY MOTOCYKL BMW R 18.

Nowy R 18 si臋ga do naszej historii oraz ikonicznych cech, kt贸re konsekwentnie rozwijali艣my przez lata. Rezultat: pe艂en charakteru z cruiser z najwi臋kszym silnikiem typu bokser, jaki kiedykolwiek zbudowali艣my i ponadczasowymi elementami designu, takimi jak np. bia艂a podw贸jna linia w R 18 First Edition.

Szczeg贸艂y
Cena

16 999 PLN

Dane techniczne

silnik 1-cylindrowy, 4-suwowy, 4-zaworowy
pojemno艣膰 397
rocznik 2017
wymiary [mm] 2105脳760脳1130 mm
rozstaw osi [mm] 1420 mm
waga [kg] 160 kg
艣rednica脳skok 85脳70 mm
ch艂odzenie ch艂odzony powietrzem
moc max [KM] 20.4kW/6500 r/min
moment obrot. [Nm/rpm] 30.6 N.m/7000 r/min
pr臋dko艣膰 max [km/h] 115 km/h
rozruch elektryczny, no偶ny
zap艂on TLI
przeniesienie nap臋du 艂a艅cuch
skrzynia bieg贸w 5-bieg贸w
sprz臋g艂o mokre, wielotarczowe
smarowanie obieg wymuszony, sucha misa olejowa
opony prz贸d | ty艂 100/90-19 | 130/70-18
zawieszenie prz贸d amortyzator teleskopowy
zawieszenie ty艂 amortyzatory olejowe
pojemno艣膰 zbiornika [L] 13 L
hamulec prz贸d / ty艂 276 mm tarcza / 160 mm b臋ben
system hamulcowy ABS

Opinie
Ocena Redakcji
Ocena U偶ytkownik贸w
Oce艅 tutaj
Ocena og贸lna
Design
Jako艣膰
Cena do jako艣ci
Ocena Redakcji
Ocena U偶ytkownik贸w
71 Oceny
Ju偶 oceni艂e艣, dzi臋kujemy!
Jaka jest Twoja reakcja?
42%
0%
0%
2 Komentarze
  • Adek
    24 maja 2018 at 21:55
    Plusy

    Niskie spalanie w cyklu mieszanym ( gaz op贸r decha) - 3.6L/100km. Pi臋kny d偶wi臋k singla, bardzo wygodna pozycja za kierownic膮. Mocny d贸艂, "liniowe" oddawanie mocy. Setka to pr臋dko艣膰 marszowa z kt贸rej da si臋 jeszcze przyspieszy膰 by min膮膰 tira.

    Minusy

    Romet sprzedaje za 17 tys to kanapa powinna by膰 pokryta sk贸r膮 a nie gumo podobn膮 skaj膮. Brak br膮zowej kanapy w katalogu ( akurat nie pasuje do z艂otego) Silnik od 5.5 tys obrot贸w wibruje mimo wa艂ka wyr贸wnowa偶aj膮cego- trzeba mie膰 cochones by nim jecha膰 130km. Lusterka s膮 p艂askie a nie paraboliczne ( widoczno艣膰 gorsza od tych drugich). Brak dedykowanej dla niego szyby.

    Opinie
    Ocena og贸lna
    Design
    Jako艣膰
    Cena do jako艣ci

    Sprz臋t dla prawdziwych facet贸w kt贸rzy wiedza czego chc膮, maj膮 gdzie艣 co powiedz膮 inni ( marka taka a nie inna) i odwag臋 postawi膰 na swoim. To nie sprz臋t dla Fircyk贸w, i wszelakiej ma艣ci Bronk贸w z sieczk膮 ry偶u w g艂owie. Co akurat mnie cieszy.

  • asdvvsdd
    18 wrze艣nia 2020 at 16:45
    Opinie
    Ocena og贸lna
    Design
    Jako艣膰
    Cena do jako艣ci

    Najbardziej 艣miesz膮 mnie go艣cie jak ten z trzeciego komentarza.
    SPRZ臉T DLA PRAWDZIWYCH FACET脫W…
    MAJA ODWAG臉 POSTAWI膯 NA SWOIM
    TO NIE SPRZ臉T DLA FIRCYK脫W
    BRONKI Z SIECZK膭 RY呕U W G艁OWIE (pragn臋 tylko przypomnie膰 偶e classic 400 jest w 100% Chi艅ski a Chiny s膮 najwi臋kszym producentem RY呕U NA 艢WIECIE.

    Go艣膰 kupi艂 i robi wszystko aby sie dowarto艣ciowa膰. 呕a艂osne.

Podziel si臋 opini膮

lub
Ocena og贸lna
Design
Jako艣膰
Cena do jako艣ci