Romet Classic 400: Dane techniczne, cena i opinie

Piękny motocykl o klasycznej linii nadwozia. Połączona została z nowoczesnymi rozwiązaniami w postaci elektronicznego wtrysku paliwa, czy układu hamulcowego z ABS, który gwarantuje szybkie i skuteczne wyhamowanie w każdej sytuacji.

Pochwalić należy również wszelkie zainstalowane detale. Mowa chociażby o chromowanych błotnikach, czy butelkowych tłumikach. Classic 400 od Rometa spełnia także wszelkie normy homologacyjne w kwestii spalania (Euro 4).

  • silnik 1-cylindrowy, 4-suwowy, 4-zaworowy
  • pojemność 397
  • rocznik 2017
  • wymiary [mm] 2105×760×1130 mm
  • rozstaw osi [mm] 1420 mm
  • waga [kg] 160 kg
  • średnica×skok 85×70 mm
  • chłodzenie chłodzony powietrzem
  • moc max [KM] 20.4kW/6500 r/min
  • moment obrot. [Nm/rpm] 30.6 N.m/7000 r/min
  • prędkość max [km/h] 115 km/h
  • rozruch elektryczny, nożny
  • zapłon TLI
  • przeniesienie napędu łańcuch
  • skrzynia biegów 5-biegów
  • sprzęgło mokre, wielotarczowe
  • smarowanie obieg wymuszony, sucha misa olejowa
  • opony przód | tył 100/90-19 | 130/70-18
  • zawieszenie przód amortyzator teleskopowy
  • zawieszenie tył amortyzatory olejowe
  • pojemność zbiornika [L] 13 L
  • hamulec przód / tył 276 mm tarcza / 160 mm bęben
  • system hamulcowy ABS

REKLAMA

SCORPION EXO 520 AIR

Zobacz co oferuje najlepszy kask motocyklowy w segmencie.

Inne publikacje na ten temat:

2 opinii

  1. Sprzęt dla prawdziwych facetów którzy wiedza czego chcą, mają gdzieś co powiedzą inni ( marka taka a nie inna) i odwagę postawić na swoim. To nie sprzęt dla Fircyków, i wszelakiej maści Bronków z sieczką ryżu w głowie. Co akurat mnie cieszy.

  2. Najbardziej śmieszą mnie goście jak ten z trzeciego komentarza.
    SPRZĘT DLA PRAWDZIWYCH FACETÓW…
    MAJA ODWAGĘ POSTAWIĆ NA SWOIM
    TO NIE SPRZĘT DLA FIRCYKÓW
    BRONKI Z SIECZKĄ RYŻU W GŁOWIE (pragnę tylko przypomnieć że classic 400 jest w 100% Chiński a Chiny są największym producentem RYŻU NA ŚWIECIE.

    Gość kupił i robi wszystko aby sie dowartościować. Żałosne.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Back to top button