Nowy Triumph Street Triple 2023: będzie bardzo na sportowo i na bogato

Informacja prasowa

W skrócie
  • Triumph prezentuje najnowszą wersję swojego ulicznego wojownika
  • Nowy Street Triple dostępny będzie w trzech nowych i ekscytujących wersjach

Nowa na 2023 rok, najmocniejsza i najbardziej dopracowana gama Street Triple 765 w historii. Ogromna modernizacja modelu Street Triple R sprawia, że staje się on nową definicją streetfightera. Nowy Street Triple RS jest punktem odniesienia w kategorii mocnych, sportowych nakedów, a ekskluzywny, limitowany Street Triple 765 Moto2 Edition dostarcza najwyższą specyfikację i jest najbliższym klasie Moto2 sportowym motocyklem drogowym.

 

Nowości w jednostce napędowej pochodzą bezpośrednio z programu wyścigowego klasy Moto2, w efekcie dając znacząco wyższe osiągi dla nowego Street Triple R, oraz najwyższą w kategorii moc dla nowego RS i Moto2 Edition – ze wzrostem momentu obrotowego i poprawą reakcji na gaz we wszystkich trzech nowych modelach 765. Uzupełnieniem nowego, agresywnego wyglądu, jest jeszcze lepsza ergonomia i najwyższa specyfikacja, która sprawia, że najnowsza generacja legendarnego, wyróżnianego nagrodami Street Triple’a jest zwinniejsza i precyzyjniejsza niż kiedykolwiek wcześniej.

Nowy Triumph Street Triple 2023

Najmocniejsza gama Street Triple w historii

  • Mocno zaktualizowany trzycylindrowy silnik 765 cm³ generuje 120 KM w Street Triple R. Najwyższa moc maksymalna segmentu sports naked, dostępna w modelu RS i Moto2 Edition, to aż 130 KM. Zwiększony do 80 Nm moment obrotowy dostępny jest we wszystkich modelach
  • Poprawiona reakcja i przyspieszenie przez zoptymalizowane przełożenia i napęd końcowy
  • Nowy układ wydechowy o poprawionym przepływie spalin dostarcza charakterystycznego dźwięku trzycylindrowca
  • Gotowy na tor quickshifter góra-dół Triumph Shift Assist dostępny we wszystkich trzech modelach

Bądź zawsze na bieżąco dzięki Jednoślad.pl News

Najbardziej zaawansowana technologicznie gama Street Triple w historii

  • Nowy, zoptymalizowany system Cornering ABS wraz z zoptymalizowaną kontrolą trakcji (z możliwością wyłączenia ABS i TC)
  • Poprawione, zmienne tryby jazdy z nowymi, bardziej dynamicznymi mapami zapłonu
  • 5” wyświetlacz TFT w modelach RS i Moto2 Edition oraz wielofunkcyjny zestaw wskaźników z ekranem TFT w modelu R
  • Oświetlenie Full LED z charakterystycznym kształtem świateł do jazdy dziennej w modelach RS i Moto2 Edition (zależne od rynku)

Najzwinniejsza i najbardziej precyzyjna gama Street Triple w historii

  • Poprawiona ergonomia, z szerszą kierownicą w modelach Street Triple R i RS, oraz ulepszona geometria dla jeszcze lepszego prowadzenia w nowych modelach RS i Moto2 Edition
  • Najwyższa w historii specyfikacja układu hamulcowego, z zaciskami Brembo Stylema w modelach RS i Moto2 Edition
  • W pełni regulowane zawieszenie o wysokiej specyfikacji
  • Wahacz typu gullwing dla poprawienia stabilności podczas wysokich prędkości i zachowania precyzji podwozia
  • W pełni gotowa do jazdy po torze specyfikacja modelu Moto2 Edition, z nowym, zestrojonym z myślą o osiągach, w pełni regulowanym zawieszeniem Öhlins oraz kierownicą typu clip-on

Najbardziej agresywna i dopracowana gama Street Triple w historii

  • Nowe, ostrzejsze linie nadwozia
  • Nowe, pochodzące z wyścigów motocyklowych malowania 765, z odważnymi i wyróżniającymi się malowaniami
  • Oficjalny branding Moto2 i sportowe, wykonane z włókna węglowego dodatki nadwozia modelu Moto2 Edition

NAJWAŻNIEJSZE CECHY GAMY 2023 STREET TRIPLE 765

 

STREET TRIPLE 765 R

Ze wzrostem mocy, momentu obrotowego i osiągów – dzięki wprowadzeniu zmian pochodzących wprost z programu wyścigowego klasy Moto2 – z bardziej angażującą pozycją, agresywniejszym stylem, oraz nowym standardem w zaawansowanej elektronice wspierającej kierowcę, i sygnowaną dbałością o detale, Street Triple 765 R jest nową definicją streetfightera.

STREET TRIPLE 765 RS

Korzystając z najnowszej technologii, podwozia i zaktualizowane designu nowej generacji 2023 Street Triple 765 RS posiada hamulce o najwyższej do tej pory specyfikacji Brembo Stylema, oraz poprawioną geometrię dla jeszcze lepszego prowadzenia. RS jest nowym punktem odniesienia w klasie, będąc najmocniejszym Street Triple’em w historii, z mocą 130 KM – uzyskaną z trzycylindrowego silnika dzięki wykorzystaniu udoskonaleń pochodzących z Moto2.

 

STREET TRIPLE MOTO2 EDITION

Limitowana do 765 sztuk dla każdego z dwóch, inspirowanych wyścigami malowań, wersja Street Triple 765 Moto2 Edition 2023 uzupełnia gamę o najbogatszą specyfikację Street Triple w historii. Moto2 Edition łączy poważny wzrost możliwości i charakteru zupełnie nowej generacji, najwyższą moc w klasie i wysoki moment obrotowy modelu RS, z jeszcze bardziej zaangażowanymi wrażeniami z jazdy i super-precyzyjnym prowadzeniem na drodze i torze, dzięki unikalnej kierownicy typu clip-on oraz w pełni regulowanemu widelcowi marki Öhlins. Nadwozie z włókna węglowego, oficjalny branding Moto2, unikalny ekran Moto2, oraz indywidualny numer na półce przedniego zawieszenia sprawiają, że ta zachwycająca maszyna jest topowym Street Triple’em.

 

 

 

Trzy cylindry, trzy nowe wersje

 

NAJMOCNIEJSZA GAMA STREET TRIPLE W HISTORII

Dzięki zmianom, pochodzącym prosto z programu wyścigowego Moto2™, nowy trzycylindrowy silnik 765 cm³ dostarcza wzrost mocy maksymalnej i osiągów, ze 120 KM dla modelu Street Triple R, oraz z sięgającą 130 KM, najwyższą w klasie mocą dla modelu RS oraz Moto2Edition. Moment obrotowy wzrósł do 80 Nm dla wszystkich trzech motocykli, z ekscytującymi wrażeniami przez cały zakres obrotowy, od najniższych poczynając. Będąc silnikiem trzycylindrowym, jednostka napędowa łączy użyteczność w niskim i średnim zakresie obrotów, z porywającymi osiągami w górnym zakresie – w efekcie zapewniając pełne emocji i charakteru doznania podczas każdej jazdy. Uznany na całym świecie silnik jest także ostrzejszy niż kiedykolwiek wcześniej. Obok zastosowania zupełnie nowych komponentów, skrócone przełożenia dostarczają jeszcze szybsze przyspieszenia, dzięki czemu najnowsza generacja Street Triple jest najostrzejszą i najżywszą w historii.

Istotne zmiany dla definiującego klasę silnika 765 cm³

Wiedza pochodząca bezpośrednio z programu wyścigowego Moto2została użyta podczas projektowania nowego silnika 2023 Street Triple, tworząc jeszcze bardziej nastawioną na osiągi i charakterną gamą niż kiedykolwiek wcześniej. Kompresja wzrosła z 12.65:1 do 13.25:1 – o 4,7%. Nowe tłoki, korbowody i sworznie współgrają z nową, zoptymalizowana komorą spalania, dając wyższy limit dla ciśnienia w cylindrze i w efekcie wyższą moc. Nowe zawory i wałki rorządu zwiększają uchylenie zaworów, by podnosić efektywności suwuw ssania, sprężania i wydechu, a nowe zestopniowanie skrzyni biegów poprawia osiągi i reakcje na gaz.


Więcej mocy, jeszcze lepiej dostępny moment obrotowy

Wybitne osiągi i moc maksymalna Street Triple zostały wniesione na kolejny poziom z gamą 2023. Model R oferuje 120 KM przy 11 500 obr./min, a modele RS i Moto2Edition generują najwyższą w klasie moc 130 KM przy 12 000 obr./min, z wszystkim trzema modelami posiadającymi ten sam, wyższy, użyteczny moment obrotowy – od najniższych obrotów, przez średni zakres, po znaczący wzrost od 7 500 obr./min. Maksymalny moment obrotowy 80 Nm osiągany jest przy 9 500 obr./min.

 

Najbardziej responsywny Street Triple w historii

Na 2023 rok skrzynia biegów została zaktualizowana i posiada krótsze przełożenia, dla jeszcze lepszego przyspieszenia. W połączeniu z nowym przełożeniem końcowym Street Triple jest ostrzejszy, bardziej żywy i bardziej responsywny niż kiedykolwiek wcześniej. Dodając do tego wzrost mocy maksymalnej i momentu obrotowego, które wprowadzają zauważalną poprawę osiągów, Street Triple 765 ugruntowuje swoją pozycję jako lider osiągów w klasie.

Ekscytujące brzmienie

Dalsze zmiany zawierają nowy układ wydechowy, z poprawionym przepływem spalin, oraz zupełnie nowy, sportowy, jednostronny tłumikiem, który dostarcza słynny, unikalny i porywający dźwięk.

PERFEKCYJNY, PEŁEN OSIĄGÓW PAKIET KLASY SPORTS NAKED

Nowa technologia, nowe, wysokiej klasy podzespoły, najbardziej zwrotne podwozie Street Triple w historii, oraz optymalny rozkład masy, sprawiają, że gama 2023 Street Triple jest najlepiej prowadzącą się w historii – perfekcyjnym, pełnym osiągów pakietem klasy sports naked.

 

Nowa pozycja i dynamiczna ergonomia

Obydwa modele nowej generacji 2023 Street Triple R i RS czerpią korzyści z bardziej skoncentrowanej i imponującej pozycji na motocyklu dzięki nowej, szerszej o 12 mm kierownicy. Inspirowany wyścigami model Moto2Edition idzie o krok dalej z kierownicą typu clip-on, która jest o 80 mm niżej i 50 mm bardziej z przodu niż w modelach R i RS. W połączeniu z unikalnym, wysokiej specyfikacji widelcem Öhlins, Moto2Edition dostarcza jeszcze bardziej wyścigowych doznań, z lepszym czuciem przodu dzięki najbardziej dynamicznej pozycji w historii Street Triple.

 

Obydwa modele RS i Moto2Edition posiadają zmienioną geometrę, z ostrzejszym kątem główki ramy i podniesionym tyłem dla jeszcze zwinniejszej i szybszej zmiany kierunku. Street Triple jest nadal osadzony i pewnie stąpa po ziemi – ulepszenia nie wpływają na budujące pewność kierowcy atrybuty z których gama jest znana.

Z przyjazną dla użytkowników wysokością siedzenia na poziomie 826 mm w modelu Street Triple R, 836 mm w modelu Street Triple RS oraz 839 mm w Moto2 Edition, w katalogu akcesoriów można znaleźć obiżone siedzenia wykonane w technologi 3D Net dla najwyższego komfortu. Po zamontowaniu akcesoryjnego siedzenia, jego wysokość obiża się o 28 mm w każdym z trzech modeli. Jeśli zajdzie taka potrzeba w modelach Street Triple RS i Moto2 Edition dealerzy marki Triumph mogą obniżyć wysokość siedzenia o kolejne 10 mm poprzez zamontowanie dedykowane zestawu obniżającego w układzie dźwigniowym tylnego zawieszenie. Kombinacja akcesoryjnego, niskiego siedzenia i zestawu do obniżania zawieszenia sprawia, że siedzenie będzie na łatwodostępnej wysokości 798 mm w modelu RS oraz 801 mm w Moto2 Edition.

Hamulce Brembo o najwyższej specyfikacji

Street Triple R posiada wysokiej klasy podzespoły układu hamulcowego, z doskonałymi, montowanymi radialnie, czterotłoczkowymi zaciskami typu monoblock Brembo M4.32 z przodu, oraz z jednotłoczkowym zaciskiem Brembo z tyłu. W Street Triple RS i Moto2Edition osiągi układu hamulcowego rodem z toru wyścigowego są w standardzie – obydwa modele wyposażone są standardowo w najwyższej specyfikacji radialne, czterotłoczkowe monobloki Brembo Stylema, oraz podwójne, pływające tarcze hamulcowe o średnicy 310 mm. Pasujące, w pełni regulowane klamki Brembo MCS dają jeszcze więcej kontroli i finezji, w trakcie gdy pojedynczy, jednotłoczkowy zacisk Brembo dba o siłę hamowania z tyłu. Zintegrowany układ hamulcowy zapewnia idealny balans pomiędzy siłą hamowania z przodu i z tyłu, dla podniesienia stabilności i skrócenia drogi hamowania.

 

Najwyższej specyfikacji, w pełni regulowane zawieszenie

Uzupełniając przełomowy design podwozia Street Triple, najwyższej jakości komponenty zawieszenia od Showa i Öhlins zostały dokładnie wybrane, by pasować do każdego z modeli. Wszystkie podzespoły są w pełni regulowane na napięciu wstępnym, kompresji i odbiciu.

Street Triple R wyposażono w 41 mm, odwrócony widelec Showa Big Piston Fork z rozdzielonymi funkcjami, oraz centralnie mocowany monoshock Showa ze zbiornikiem wyrównawczym RSU. Wyższa specyfikacja Street Triple RS posiada wysokiej klasy 41 mm, odwrócony widelec Showa Big Piston oraz monoshock Öhlins ze zbiornikiem wyrównawczym.

 

Street Triple 765 Moto2Edition może pokazać swoje torowe umiejętności dzięki 43 mm, odwróconemu widelcowi Öhlins z przodu oraz monoshokowi Öhlins ze zbiornikiem wyrównawczym z tyłu. Skok przedniego koła we wszystkich modelach to 115 mm. Z tyłu skok wynosi 131,2 mm dla modeli RS i Moto2Edition oraz 133,5 mm dla Street Triple R.

Torowe opony

Wyczynowe opony Pirelli Diablo Supercorsa SP V3 są standardowym wyposażeniem Street Triple RS i Moto2Edition. Oferują torowy poziom przyczepności i niesamowitą stabilność przy wyższych prędkościach – wszystko z homologowanych, drogowych opon.

 

Street Triple R posiada wszechstronne i uznane opony Continental ContiRoad, które oferują świetny poziom przyczepności na mokrej i suchej drodze. Dzięki temu są idealnym wyborem na codzienne dojazdy oraz do dynamicznej jazdy drogowej.

Lekkie podwozie i wahacz typu gullwing

Wahacz typu gullwing w Street Triple został zaprojektowany z myślą o wysokiej sztywności skrętnej, przy zachowaniu wzdłużnej elastyczności. Konstrukcja dla zachowania pewności kierowcy maksymalizuje stabilność przy wysokich prędkościach, w trakcie gdy pozycja mocowania wahacza zapewnia naturalną przeciwwagę dla kompresującego się podczas agresywnych przyspieszeń zawieszenia. Przekłada się to na ciasne wyjścia z zakrętów i precyzyjne, przewidywalne zachowanie podwozia.

 

Powyższe, w połączeniu z lekkim podwoziem oraz niesamowitym stosunkiem mocy do masy, jest kluczem do definiujących klasę osiągów Street Triple. Zwinny, ekscytujący, z popisową, budującą pewność siebie łatwością prowadzenia – Street Triple to przystępny wybór dla każdego motocyklisty.

 

NOWA I USPRAWNIONA TECHNOLOGIA WSPIERAJĄCA KIEROWCĘ

Gama 2023 Street Triple oferuje ogromne postępy w technologii wspierającej kierowcę. Z poprawionym i dopracowanym układem ABS, kontrolą trakcji, zmiennymi trybami jazdy, osiągi i bezpieczeństwo idą ramię w ramię, by dostarczać kierowcą komfort i wygodę użytkowania.

Nowy, zoptymalizowany cornering ABS

Najnowszej generacji, zoptymalizowany Cornering ABS jest standardowym wyposażeniem wszystkich trzech modeli Street Triple na 2023 rok, zapewniając optymalną siłę hamowania bez względu na kąt złożenia. System posiada nowy modulator ABS ze zintegrowanym IMU (Inertial Measurement Unit – jednostka wykonująca pomiary żyroskopowe), dla jeszcze dokładniejszej kontroli układu ABS. Uszyte na miarę ustawienia zintegrowane są z każdym z trybów jazdy, modyfikując ingerencję ABSu. Ustawienie skoncentrowane na użytku torowym jest także dostępne, dla użytkowników szukających minimalnej ingerencji ABSu.

Nowa, zoptymalizowana kontrola trakcji z możliwością wyłączenia

Teraz jako standard we wszystkich trzech modelach Street Triple, zoptymalizowana kontrola trakcji wspierana jest przez jednostkę IMU – na bieżąco kalkulując kąt złożenia motocykla, by zapewnić optymalny stosunek uślizgu koła i kontrolę nad momentem obrotowym. Cztery, niezależnie regulowane poziomy interwencji kontroli trakcji mogą być wybrane, by dopasować się do każdego stylu jazdy i warunków drogowych. W tym nakierowane na użytek torowy ustawienia, z minimalną interwencją kontroli trakcji oraz możliwością całkowitego wyłączenia – dla doświadczonych kierowców, na torach o wysokiej przyczepności.

Zaktualizowane tryby jazdy dla bardziej dynamicznych odczuć

Nowy Street Triple R oferuje cztery tryby jazdy: Road, Rain, Sport i Rider (konfigurowalny). Dzięki temu łatwo dopasować Street Triple do indywidualnych preferencji użytkownika.

Street Triple RS i Moto2Edition posiadają pięć zmiennych trybów jazdy, dodając tryb Track do czterech trybów standardowych z modelu R. Tryb torowy został zaprojektowany tak, by możliwie najmniej ingerować, przy zachowaniu pewności, że systemy elektroniczne wspomogą kierowca w nieprzewidywalnej sytuacji.

Każdy z trybów jazdy zmienia charakter i zachowanie motocykla, z bardziej dynamicznymi mapami zapłonu w trybach Road, Sport i Track dla jeszcze bardziej responsywnych odczuć. Tryb Rain ogranicza moc do 100 KM i podnosi poziomy integerencji systemu ABS oraz kontroli trakcji dla lepszego czucia i kontroli w mokrych warunkach.


5” kolorowy ekran TFT

Nowy Street Triple 756 RS i Moto2Edition posiadają 5”, w pełni kolorowy zestaw przyrządów opartych o ekran TFT. Zoptymalizowane pod względem ergonomii przełączniki oraz joystick oferują jeszcze bardziej intuicyjny sposób na nawigowanie po menu. System łączności My Triumph jest od razu włączony, pozwalając właścicielom Street Triple korzystać z nawigacji zakręt po zakręcie, oraz kontrolować telefon i muzykę przy użyciu akcesoryjnie montowanego modułu Bluetooth, oraz darmowej aplikacji My Triumph.

 

W modelach RS i Moto2Edition uwzględniono laptimer do użytku podczas dni na torze, a Moto2Edition posiada unikalną i charakterystyczną animację podczas uruchamiania, wykorzystującą logo Moto2™.

Street Triple posiada własny, dedykowany, łatwy do odczytania i multi-funkcyjny zestaw zegarów, w którego skład wchodzi ekran TFT dla najważniejszych informacji.

Triumph Shift Assist najnowszej generacji

Najnowszy, gotowy na tor quickshifter góra-dół Triumpha jest standardowym wyposażeniem wszystkich trzech modeli Street Triple. Idealne rozwiązanie do użytku torowego oraz dynamicznej jazdy po drogach, zmiany biegów w górę mogą być wykonywane bez zamykania przepustnicy – dla płynnych i szybkich zmian przełożeń, które nie destabilizują motocykla.

Redukcje także mogą być wykonywane bez użycia sprzęgła, oraz bez konieczności robienia przegazówek dla synchronizowania prędkości skrzyni biegów z prędkością silnika – w modelach MY23 Street Triple ten proces wykonywany jest automatycznie. Ta cecha reprezentuje ogromny skok we wspieraniu kierowców na wejściu w zakręt, pozwalając na płynne i kontrolowane wytracanie prędkości.

Sprzęgło Slip & Assist

Sprzęgło Slip & Assist Triumpha wykorzystane jest we wszystkich trzech modelach Street Triple, by zapewnić lekkie i niezmienne czucie klamki sprzęgła dla poprawy komfortu i kontroli na drodze. W szczególności rozwiązanie przydatne jest w miejskich sytuacjach, pełnych częstych zatrzymań i startów.

Wheelie control

Kontrola unoszenia przedniego koła została zaprojektowana by zwiększać kontrolę nad motocyklem, będąc ledwie wyczuwalna dla motocyklisty. Zaawansowane algoryy na bieżąco monitorują sygnały z IMU, zapewniając płynną i szybką ingerencję.

 

Charakterystyczne oświetlenie Full LED

W pełni LED-owe oświetlenie jest standardem we wszystkich trzech modelach. RS i Moto2Edition posiadają charakterystyczny wzór świateł do jazdy dziennej wdrożony w przednią lampę, na rynkach gdzie przepisy na to pozwalają. Street Triple R posiada podobnie charakterystyczne, popisowe oświetlenie dostarczone przez światła pozycyjne. Automatycznie wyłączające się kierunkowskazy są wyposażeniem standardowym.

 

OSTRZEJSZA STYLISTYKA, BARDZIEJ AGRESYWNE NASTAWIENIE I POSTAWA

Dokładnie rozwijana od czasu premiery w 2007 roku, uderzająca nowa stylistyka to niewątpliwie DNA Street Triple – z najbardziej agresywnym nastawieniem i postawą do tej pory. Z nowym, pochodzącym z wyścigów malowaniem ‘765’ oraz sportowymi grafikami, nowy generacja Street Triple redefiniuje kategorię, ustanawiając nowy punkt odniesienia w kategorii mocnych, sportowych naked bike.

Zupełnie nowe nadwozie

Od podstaw przeprojektowane na 2023 rok nadwozie Street Triple, z ostrzejszym i bardziej skoncentrowanym stylem, to efekt dbałości o ogromną liczbę szczegółów. Nowy, 15-litrowy zbiornik paliwa posiada zintegrowane boczne panele, których kanciasty kształt pięknie zgrywa się z ostrymi liniami osłon chłodnicy – uzupełnieniem jest nowa owiewka przedniej lampy, która posiada zintegrowany wlot powietrza. Dodatkowo, model RS posiada nową, lakierowaną dolną płetwę, dostępną jako opcja w modelu R.

 

Tył nowych modeli Street Triple jest nie mniej wyjątkowy, ze sportowym, podniesionym designem dającym skoncentrowaną, agresywną postawę. Model RS posiada lakierowaną osłonę siedzenia pasażera, którą można łatwo zmienić – przeskakiwanie pomiędzy różnymi konfiguracjami jest bezproblemowe.

Nowy kształt końcówki układu wydechowego dodaje jeszcze agresywniejszego wyglądu do Street Triple, podkreślając jeżący włosy dźwięk trzycylindrowego silnika.

 

Jako topowy, inspirowany wyścigami model, Moto2Edition zawiera lekkie elementy nadwozia z włókna węglowego, w tym przedni błotnik, boczne panele, wykończenie przedniej lampy oraz płetw pod silnikiem. Dodając jeszcze więcej ekskluzywności i pożądania, każdy z limitowanej edycji motocykli posiada znakomicie, maszynowo wykończoną górną półkę przedniego zawieszenia, z indywidualnym numerem przypisanym do każdego z pojazdów. Tylko 765 egzemplarzy z każdego wariantu kolorystycznego będzie dostępne, dzięki czemu to najbardziej ekskluzywny, kolekcjonerski Street Triple w historii.

Inspirowane wyścigami malowania Street Triple

Street Triple R dostępny jest w dwóch nowoczesnych kolorach: Silver Ice z grafikami w kolorze Storm Grey i Yellow, oraz Crystal White z grafikami w kolorze Storm Grey i Lithium Flame.

 

W modelu Street Triple RS można wybierać pomiędzy trzema odważnymi, wyróżniającymi się malowaniami: Silver Ice z grafikami w kolorze Baja Orange i Storm Grey, malowaniu Carnival Red z grafikami w kolorze Carbon Black i Aluminium Silver, oraz Cosmic Yellow z grafikami w kolorze Carbon Black i Aluminium Silver.

Finalnie, model Moto2Edition dostępny będzie w dwóch przykuwających wzrok, pochodzącymi z wyścigów malowaniach: Triumph Racing Yellow z ramą pomocniczą w kolorze Aluminium Silver, lub Crystal White z ramą pomocniczą w kolorze Triumph Racing Yellow. Oficjalny branding Moto2znajdzie się na zbiorniku paliwa, kołach, tylnej sekcji i tłumiku – limitowane maszyny oferują unikalną, inspirowaną wyścigami estetykę i zupełnie nowe doświadczenia w gamie Street Triple.

Akcesoria
Ponad 50 oryginalnych akcesoriów Triumph będzie dostępnych do gamy 2023 Street Triple, pozwalając właścicielom dostosować swojego Street Triple do indywidualnych potrzeb: od tempomatu (tylko modele RS i Moto2Edition), przez owiewki, podgrzewane manetki, uchwyty dla pasażera, po obniżane siedzenia i oryginalny bagaż – każdy kierowca Street Triple znajdzie akcesoria dla siebie. Zaprojektowane, by pasować do Street Triple bez kompromisów, wszystkie oryginalne akcesoria Triumph oferowane są z tą samą, dwuletnią gwarancją bez limitu przebiegu, co motocykl.

 

Serwis i gwarancja

Nowa generacja to niskie koszty posiadania, dzięki interwałowi serwisowemu co 10 000 km oraz dwuletniej gwarancji bez limitu kilometrów.


Zachwycające trio nowych Street Triple

Trzy nowe Street Triple. Więcej mocy, lepsze prowadzenie, ostrzejszy wygląd. Każdy zbudowany z wyższą specyfikacją niż konkurencja, każdy z unikalnym charakterem i pięknym wykończeniem zgodnym z niesamowitymi standardami jakości, z których znany jest Triumph.

 

Ceny motocykli zostaną ogłoszone wkrótce.

 

 

 

Triumph Street Triple 2023; dane techniczne:

SILNIK

 

  STREET TRIPLE
R
STREET TRIPLE
RS
STREET TRIPLE
MOTO2EDITION
Rodzaj Chłodzony cieczą, 12-zaworowy, DOHC, z 3 cylindrami w układzie rzędowym
Pojemonśc 765  ccm
Średnica 78.0 mm
Suw 53.4 mm
Stopień sprężania 13.25:1
Maksymalna moc 120 KM (88.3 kW) przy 11 500 obr./min 130 KM (95.6 kW) przy 12 000 obr./min 130 KM (95.6 kW) przy 12 000 obr./min
Maksymalna moc
(tylko rynek belgijski)
85 kW (114 bhp) przy 11,300 obr./min N/A
Maksymalny moment obrotowy 80 Nm (59 ft lb) przy 9 500 obr./min
Układ zasilania Wielopunktowy, sekwencyjny, sterowany elektronicznie wtrysk paliwa z modułem SAI. Elektroniczny układ sterowania przepustnicą
Układ wydechowy Układ wydechowy w systemie 3 w 1 z jednostronnym tłumikiem końcowym wykonanym ze stali nierdzewnej
Układ napędowy X ring łańcuch
Sprzęgło Mokre, wielotarczowe, z systemem Slip Assist
Skrzynia biegów 6-stopniowa z Triumph Shift Assist

 

 

PODWOZIE

  STREET TRIPLE
R
STREET TRIPLE
RS
STREET TRIPLE MOTO2EDITION
Rama Kratownicowa typu Twin-Spar z aluminiowymi belkami, 2-elementowa rama pomocnicza odlewana pod wysokim ciśnieniem
Wahacz Twin-sided – dwustronny, odlewany ze stopu aluminium
Przednie koło Odlewane z aluminium, 5-szprychowe, 17 x 3,5 cala
Tylne koło Odlewane z aluminium, 5-szprychowe, 17 x 5,5 cala
Przednia opona 120/70 ZR 17
Tylna opona 180/55 ZR 17
Przednie zawieszenie Showa BPF 41 mm upside down. Regulowane tłumienie kompresji, tłumienie odbicia i regulowane napięcie wstępne Showa BPF 41 mm upside down. Regulowane tłumienie kompresji, tłumienie odbicia i regulowane napięcie wstępne Öhlins NIX30, w pełni regulowane na kompresji, odbiciu i napięciu wstępnym. 115 mm skoku zawieszenia
Tylne zawieszenie Showa monoshock z pełną regulacją ze zbiornikiem wyrównawczym RSU. Skok tylnego koła: 133.5 mm Ohlins STX40 monoshock z pełną regulacją ze zbiornikiem wyrównawczym RSU.
Przedni hamulec Podwójne, 310 mm pływające tarcze hamulcowe, 4-tłoczkowe radialne zaciski hamulcowe typu monobloc Brembo M4.32, układ ABS z możliwością wyłączenia Podwójne, 310 mm pływające tarcze hamulcowe, 4-tłoczkowe radialne zaciski hamulcowe typu monoblock Brembo Stylema, pompa Brembo MCS, układ ABS z możliwością wyłączenia
Tylny hamulec Pojedyncza 220 mm stała tarcza hamulcowa, pojedyncze zaciski hamulcowe Brembo, układ ABS z możliwością wyłączenia
Przyrządy Multifunkcyjny zestaw przyrządów z ekranem TFT W pełni kolorowy, 5″ zestaw przyrządów z ekranem TFT

 

 

WYMIARY I MASA

 

  STREET TRIPLE
R
STREET TRIPLE
RS
STREET TRIPLE MOTO2EDITION
Długość 2055 mm 2052 mm 2051 mm
Szerokość (z kierownicą) 792 mm 792 mm 765 mm
Wysokość bez lusterek 1047 mm 1064 mm 1051 mm
Wysokość siedzenia 826 mm 836 mm 839 mm
Rozstaw osi 1402 mm 1399 mm 1397 mm
Kąt główki ramy 23.7° 23.2° 23.0°
Wyprzedzenie 97.8 mm 96.9 mm 95.3 mm
Mokra z płynami* 189 kg 188 kg 188 kg
Pojemność zbiornika paliwa 15 litrów 15 litrów 15 litrów

 

*(90% paliwa – masa pojazdu gotowego do jazdy)

 

 

ZUŻYCIE PALIWA I EMISJA

 

  STREET TRIPLE
R
STREET TRIPLE
RS
STREET TRIPLE
MOTO2EDITION
Zużycie paliwa Ogłoszone po finalnej homologacji
Emisja CO2 Ogłoszone po finalnej homologacji
Standard EURO 5
Emisja CO2 oraz spalanie mierzone jest zgodnie z regulacją 168/2013/EC. Wyniki spalania dostarczane są podczas specyficznych warunków testowych i są wykorzystywane tylko do celów porównawczych. Mogą być różne od wyników z realnej jazdy.

 

 

SERWIS

  STREET TRIPLE
R
STREET TRIPLE
RS
STREET TRIPLE
MOTO2EDITION
Interwał między przeglądami 10 000 km lub 12 miesięcy, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej.

Przemysław Borkowski

Kocha wszystko co ma dwa koła i silnik - nawet ten elektryczny. Gdyby wiertarka miała koła, też by na niej jeździł. Prywatnie fan dobrego rockowego brzmienia i kultur orientalnych.

Inne publikacje na ten temat:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Back to top button