Aktualnie czytasz:
Kawasaki Versys 650: Dane techniczne, cena i opinie
1

Versys od Kawasaki z silnikiem o pojemności 650 cm3 i dostępnej mocy 69 KM. Pięknie wyglądający, o nowoczesnej linii. Wygodna, wyprostowana pozycja za kierownicą zapewnia komfortową podróż, nawet podczas dalekich eskapad. W motocyklu wzmocniona została tylna rama, natomiast mocniejsze koła wpływają na większą ładowność.

Versys 650 wyposażony został, podobnie jak jego większy brat, Versys 1000, w boczne kufry i kufer centralny. Zainstalowane w nim komponenty, zawieszenie, opony, hamulce świadczą o tym, że jest to jednoślad, któremu nie straszna jest energiczna jazda, górskie szlaki oraz miejski korek.

 

 
Czytaj
REKLAMA

Junak 126 teraz za 279,95 zł miesięcznie

Wybierając nowego Junaka 126 możesz skorzystać z promocyjnego finansowania RSSO 0% bez ukrytych kosztów i wpłaty własnej. Już za 279,95 zł miesięcznie (20 rat 0%) możesz wyjechać z salonu nowym motocyklem Junak 126!

 
Czytaj
REKLAMA

Kominiarka motocyklowa teraz za 10,59 PLN z tanią i szybką wysyłką

Zadbaj o swoje zdrowie na motocyklu. Kominiarka pod kask to ochrona Twoich górnych dróg oddechowych i komfort termiczny w chłodne dni. Wysyłka w 24h. Paczkomat 12,50 PLN i darmowy zwrot do 14 dni.

Szczegóły
Cena

Od 32 500 PLN

Dane techniczne

SILNIK:
Typ silnika - Chłodzony cieczą, 4-suwowy, silnik dwucylindrowy w układzie równoległym
Pojemność skokowa silnika - 649 cm³
Średnica x skok - 83 x 60 mm
Stopień sprężania - 10.8:1
Układ zaworów - 8 zaworów DOHC
Układ paliwowy - Wtrysk paliwa: Ø 38 mm x 2 (Keihin)
Zapłon - Elektroniczny
Układ rozruchowy - Elektryczny
Smarowanie - wymuszone, półsucha miska olejowa

HAMULCE I ZAWIESZENIE:
Hamulce, przednie - Podwójne tarcze pół-pływające, 300 mm, o obrysie falistym. Zacisk: podwójny tłoczek
Hamulce, tylne - Pojedyncza tarcza 250 mm, o obrysie falistym. Zacisk: jednotłoczkowy
Zawieszenie, przednie - Widelec odwrócony, 41 mm, z bezstopniowym tłumieniem odbicia (po prawej stronie) i regulacja napięcia wstępnego (po lewej stronie)
Zawieszenie, tylne - Układ typu offset z pojedynczym amortyzatorem, ze zdalnym regulowaniem napięcia wstępnego sprężyny

OSIĄGI:
Moc maksymalna - 51 kW {69 KM} / 8,500 obr./min
Moc silnika w wersji o ograniczonej mocy - 35 kW
Zestaw dławiący - 35 kW Dostępny
Emisja C02 - 110 g/km
Maksymalny moment obrotowy - 64 N•m {6.5 kgf•m} / 7,000 obr./min
Przełożenie - 6-biegowa
Przeniesienie napędu - Łańcuch uszczelniony

RAMA I WYMIARY:
Typ ramy - Rurowa typu diamond, stal o dużej wytrzymałości na rozciąganie
Ślad 108 mm
Skok zawieszenia, przednie - 150 mm
Skok zawieszenia, tylne - 145 mm
Opona, przednia - 120/70ZR17M/C (58W)
Opona, tylna - 160/60ZR17M/C (69W)
Kąt skrętu L/P - 35° / 35°
Dł x Szer x Wys - 2,165 x 840 x 1,400 (1,450 z podwyższoną szybą) mm
Rozstaw osi - 1,415 mm
Prześwit pod pojazdem - 170 mm
Pojemność zbiornika paliwa - 21 litrów
Wysokość siedzenia - 840 mm
Masa pojazdu gotowego do użytku - 217 kg

Opinie
Ocena Redakcji
Ocena Użytkowników
Oceń tutaj
Ocena ogólna
Design
Jakość
Cena do jakości
Ocena Redakcji
Ocena Użytkowników
88 Oceny
Już oceniłeś, dziękujemy!
Jaka jest Twoja reakcja?
Super!
88%
Interesujące
12%
heh...
0%
Że co?
0%
Grrrr!
0%
Smutne
0%
  • Dawid
    4 maja 2018 at 16:08
    Opinie
    Ocena ogólna
    Design
    Jakość
    Cena do jakości

    Extra motocykl świetny na ciasne zkręty

Podziel się opinią

lub
Ocena ogólna
Design
Jakość
Cena do jakości