Aktualnie czytasz:
Kawasaki Ninja H2 Carbon: Dane techniczne, cena i opinie
0

Nowy Kawasaki Ninja H2 to prawdziwy potwór, przykład precyzji i doskonałości technicznej. Przy takiej maszynie ciężko jest się do czegoś przyczepić. Dzięki zastosowanemu carbonowi, w porównaniu do klasycznej wersji Ninji H2, model ten jest jeszcze lżejszy, co poprawia jego osiągi i wpływa na komfort podróżowania.

Ninja H2 Carbon napędza jednostka o pojemności 998 cm3, jest to czterosuw, a moc z jaką spotkamy się w tym motocyklu przyprawia o dech w piersiach. W Ninja H2 mamy dostępnych 205 KM. Za taki luksus jakim niewątpliwie jest ten motocykl musimy wydać sporą kwotę gotówki, tyle co za nowy samochód średniej klasy. Ceny zaczynają się od 129 tysięcy złotych.

 

 
Czytaj
REKLAMA

Junak 126 teraz za 279,95 zł miesięcznie

Wybierając nowego Junaka 126 możesz skorzystać z promocyjnego finansowania RSSO 0% bez ukrytych kosztów i wpłaty własnej. Już za 279,95 zł miesięcznie (20 rat 0%) możesz wyjechać z salonu nowym motocyklem Junak 126!

 
Czytaj
REKLAMA

Kominiarka motocyklowa teraz za 10,59 PLN z tanią i szybką wysyłką

Zadbaj o swoje zdrowie na motocyklu. Kominiarka pod kask to ochrona Twoich górnych dróg oddechowych i komfort termiczny w chłodne dni. Wysyłka w 24h. Paczkomat 12,50 PLN i darmowy zwrot do 14 dni.

Szczegóły
Cena

Od 129 000 PLN

Dane techniczne

SILNIK:
Typ silnika Chłodzony cieczą, 4-suwowy, rzędowy silnik czterocylindrowy ze sprężarką doładowującą
Pojemność skokowa silnika 998 cm³
Średnica x skok 76 x 55 mm
Stopień sprężania 8.5:1
Układ zaworów 16 zaworów DOHC
Układ paliwowy Wtrysk paliwa: Ø 50 mm x 4 z podwójnym wtryskiem
Zapłon Elektroniczny
Układ rozruchowy Elektryczny
Smarowanie Smarowanie wymuszone, mokra miska olejowa z chłodnicą oleju

HAMULCE I ZAWIESZENIE:
Hamulce, przednie Podwójne tarcze pół-pływające, 330 mm. Zacisk: podwójny montowany radialnie, Brembo M50 monoblok, przeciwstawny 4-tłoczkowy
Hamulce, tylne Pojedyncza tarcza 250 mm. Zacisk: Brembo, preciwstawny 2-tłoczkowy
Zawieszenie, przednie Widelec odwrócony, 43 mm z tłumieniem odbicia i dobicia, regulacja napięcia wstępnego sprężyny i sprężyny top-out
Zawieszenie, tylne Nowy Uni-Trak, Öhlins TTX36 z gazowym amortyzatorem, zbiornikiem kombinowanym, dwuzakresowe (prędkość duża/ mała) tłumienie dobicia, tłumienie odbicia, regulacja napięcia wstępnego i sprężyny top-out

OSIĄGI:
Moc maksymalna 150.8 kW {205 KM} / 11,000 obr./min
Emisja C02 198 g/km
Moc maksymalna z powietrzem RAM 158.3 kW {215 KM} / 11,000 obr./min
Maksymalny moment obrotowy 133.5 N•m {13.6 kgf•m} / 10,000 obr./min
Przełożenie 6-biegowa, pierścieniowa
Przeniesienie napędu Łańcuch uszczelniony

RAMA I WYMIARY:
Typ ramy Kratowa, stal o dużej wytrzymałości na rozciąganie z płytą montażową wahacza
Ślad 103 mm
Skok zawieszenia, przednie 120 mm
Skok zawieszenia, tylne 135 mm
Opona, przednia 120/70ZR17M/C (58W)
Opona, tylna 200/55ZR17M/C (78W)
Kąt skrętu L/P 27° / 27°
Dł x Szer x Wys 2,085 x 770 x 1,125 mm
Rozstaw osi 1,455 mm
Prześwit pod pojazdem 130 mm
Pojemność zbiornika paliwa 17 litrów
Wysokość siedzenia 825 mm
Masa pojazdu gotowego do użytku Tbc

Opinie
Ocena Redakcji
Ocena Użytkowników
Oceń tutaj
Ocena ogólna
Design
Jakość
Cena do jakości
Ocena Redakcji
Ocena Użytkowników
5 Oceny
Już oceniłeś, dziękujemy!
Jaka jest Twoja reakcja?
Super!
67%
Interesujące
0%
heh...
0%
Że co?
33%
Grrrr!
0%
Smutne
0%

Podziel się opinią

lub
Ocena ogólna
Design
Jakość
Cena do jakości