Kawasaki J300: Dane techniczne, cena i opinie

Miejski skuter, który łączy w sobie cechy takie jak komfort, niskie spalanie oraz sportowy charakter, który dostarczy Ci wrażeń i sprawi, że zakochasz się w tym maxi-skuterze. Elegancki design zwróci na siebie uwagę i zachęci do dalszych podróży.

Model dostępny w dwóch różnych kolorach. Jednym z nich jest kolor szary, druga wersja w malowaniu czarnym. Wyposażony w system ABS, który zwiększa bezpieczeństwo podczas hamowania.

 

  • SILNIK:
  • Typ silnika - Chłodzony cieczą, 4-suwowy, silnik jednocylindrowy
  • Pojemność skokowa silnika - 299 cm³
  • Średnica x skok - 72.7 x 72 mm
  • Stopień sprężania - 10.8:1
  • Układ zaworów - 4 zawory SOHC
  • Układ paliwowy - Wtrysk paliwa: Ø 34 mm x 1
  • Zapłon Kontrola - ECU (tranzystorowy)
  • Układ rozruchowy - Elektryczny
  • Smarowanie - wymuszone, mokra miska olejowa
  • HAMULCE I ZAWIESZENIE:
  • Hamulce, przednie - Pojedyncza tarcza 260 mm, o obrysie falistym. Zacisk: dwutłoczkowy
  • Hamulce, tylne - Pojedyncza tarcza 240 mm, o obrysie falistym. Zacisk: podwójny tłoczek
  • Zawieszenie, przednie - Widelec teleskopowy 37 mm
  • Zawieszenie, tylne - Podwójny amortyzator z 5-stopniową regulacją napięcia wstępnego
  • OSIĄGI:
  • Moc maksymalna - 20.3 kW {28 KM} / 8,000 obr./min
  • Emisja - C02 84 g/km
  • Maksymalny moment obrotowy - 28.4 N•m {2.9 kgf•m} / 6,500 obr./min
  • Przełożenie - CVT ze sprzęgłem odśrodkowym
  • Przeniesienie - napędu Pas
  • Przełożenie podstawowe - 2.220 ~ 0.790
  • Przełożenie całkowite - 7.222
  • RAMA I WYMIARY:
  • Typ ramy - Rurowa typu diamond, stal
  • Ślad - 113 mm
  • Skok zawieszenia, przednie - 110 mm
  • Skok zawieszenia, tylne - 100 mm
  • Opona, przednia - 120/80-14 M/C 58S
  • Opona, tylna - 150/70-13 M/C 64S
  • Kąt skrętu L/P - 40° / 40°
  • Dł x Szer x Wys - 2,235 x 775 x 1,260 mm
  • Rozstaw osi - 1,555 mm
  • Prześwit pod pojazdem - 145 mm
  • Pojemność zbiornika paliwa - 13 litrów
  • Wysokość siedzenia - 775 mm
  • Masa pojazdu gotowego do użytku - 191 kg
REKLAMA

SCORPION EXO 520 AIR

Zobacz co oferuje najlepszy kask motocyklowy w segmencie.

Inne publikacje na ten temat:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Back to top button