Aktualnie czytasz:
Kawasaki ER-6n: Dane techniczne, cena i opinie
1

ER-6n to motocykl ze stajni Kawasaki należący do grupy Supernaked. Posiada on zestaw ABS, który zwiększa precyzję hamowania. Zastosowane w modelu osłony są węższe, natomiast przednie migacze zostały przemieszczone do osłony reflektora, co poprawia design całego jednośladu.

Lepsze prowadzanie ER-6n zapewnia sztywność dwururowej ramy oraz wahacza. ER-6n to dwucylindrowy silnik o pojemności wynoszącej 649 cm3. Propozycja idealna dla początkującym motocyklistów, którzy chcą wkroczyć w świat większych, dojrzałych dwóch kółek. Sporą zaletą tej jednostki napędowej jest większy moment obrotowy w niskim i średnim zakresie. To poprawia komfort jazdy i lepsza sprawność.

 
Czytaj
REKLAMA

Przetestuj wymarzony motocykl na TRIUMPH MOTORCYCLES FESTIVAL 2019

Atrakcje Triumph Motorcycle Festival 2019:

  • 19 i 20.09.2019 – Motowycieczki (cena: 299 zł)
  • 21.09.2019 – Triumph Motorcycle Festival:
    • jazdy testowe Triumph
    • grill
    • 20% rabatu na odzież

 
Czytaj
REKLAMA

WYPRZEDAŻ! SHELL ADVANCE AX7 4T 10W 40 teraz za 25,90 PLN

Zapewnia doskonałe smarowanie w najbardziej ekstremalnych warunkach pracy. Doskonała czystość tłoków. Wysoka ochrona silników i skrzyń biegów. Przewyższa specyfikacje: API - SM i JASO MA2.

Szczegóły
Dane techniczne

SILNIK:
Typ silnika - Chłodzony cieczą, 4-suwowy, silnik dwucylindrowy w układzie równoległym
Pojemność skokowa silnika - 649 cm³
Średnica x skok - 83 x 60 mm
Stopień sprężania - 10.8:1
Układ zaworów - 8 zaworów DOHC
Układ paliwowy - Wtrysk paliwa: Ø 38 mm x 2 (Keihin)
Zapłon - Elektroniczny
Układ rozruchowy - Elektryczny
Smarowanie - wymuszone, półsucha miska olejowa

HAMULCE I ZAWIESZENIE:
Hamulce, przednie - Podwójne tarcze pół-pływające, 300 mm, o obrysie falistym. Zacisk: podwójny tłoczek
Hamulce, tylne - Pojedyncza tarcza 220 mm, o obrysie falistym. Zacisk: jednotłoczkowy
Zawieszenie, przednie - Widelec teleskopowy 41 mm
Zawieszenie, tylne - Układ typu offset z pojedynczym amortyzatorem, z regulowanym napięciem wstępnym: 7-stopniowe

OSIĄGI I NAPĘD:
Moc maksymalna - 53 kW {72 KM} / 8,500 obr./min
Moc silnika - w wersji o ograniczonej mocy 35 kW; 25 kW
Zestaw dławiący - 25 kW Dostępny
Zestaw dławiący - 35 kW Dostępny
Maksymalny moment obrotowy - 64 N•m {6.5 kgf•m} / 7,000 obr./min
Przełożenie - 6-biegowa
Przeniesienie napędu - Łańcuch uszczelniony

RAMA I WYMIARY:
Typ ramy - Rurowa typu diamond, stal o dużej wytrzymałości na rozciąganie
Ślad 110 mm
Skok - zawieszenia, przednie 125 mm
Skok - zawieszenia, tylne 130 mm
Opona, przednia - 120/70ZR17M/C (58W)
Opona, tylna - 160/60ZR17M/C (69W)
Kąt skrętu - L/P 35° / 35°
Dł x Szer x Wys - 2,110 x 770 x 1,110 mm
Rozstaw osi - 1,410 mm
Prześwit pod pojazdem - 130 mm
Pojemność zbiornika paliwa - 16 litrów
Wysokość siedzenia - 805 mm
Masa pojazdu gotowego do użytku - 204 kg / 206 kg ABS

Opinie
Ocena Redakcji
Ocena Użytkowników
Oceń tutaj
Ocena ogólna
Design
Jakość
Cena do jakości
Ocena Redakcji
Ocena Użytkowników
171 Oceny
Już oceniłeś, dziękujemy!
Jaka jest Twoja reakcja?
Super!
64%
Interesujące
13%
heh...
2%
Że co?
0%
Grrrr!
16%
Smutne
2%
  • kodi
    10 marca 2018 at 05:08

    Z jednej strony wszyscy piszą że początkujący motocyklista powinie zaczynać od małych sprzętów a z drugiej strony polecacie 72 konny motocykl jako pierwszy.To jak to w końcu jest ?

Podziel się opinią

lub
Ocena ogólna
Design
Jakość
Cena do jakości