Junak Classico 125/50: piękno historii we współczesnym wydaniu

Informacja prasowa

W skrócie
  • Junak Classico, to współczesny jednoślad ubrany w nadwozie skutera sprzed 50 lat
  • Już sama nazwa tego skutera mówi za siebie. Jest klasycznie i bardzo stylowo

Są skutery, które nie tylko cieszą swoją funkcjonalnością i dawaniem niezależności w kwestii transportu, ale też robią to w urzekający również dla oka sposób. Jednym z takich pojazdów wydaje się być nowy Junak Classico, który dostępny jest w wersji 125 oraz 50. 

Junak Classico to propozycja dla wszystkich patrzących na jednoślady nie tylko poprzez pryzmat funkcjonalności, ale także przez formę. Klasyczna, urzekająca designerskim kunsztem linia nadwozia, przywodzi na myśl złote czasy motoryzacji, kiedy to skutery, głównie za sprawą dostępności, zyskiwały ogromną popularność w krajach południowej Europy. Dziś skuter, to często przede wszystkim najlepszy z możliwych sposób na sprawny transport w zakorkowanych miastach. A jeśli przy całej swej funkcjonalności wygląda tak pięknie i nostalgicznie jak Junak Classico, to potrafi wtedy dać podwójną radość z jazdy i posiadania stylowego jednośladu.

Junak Classico, to nie tylko wzorowane na pierwszych włoskich skuterach nadwozie, ale przede wszystkim nostalgiczne wzornictwo połączone ze współczesną konstrukcją i nowoczesnym wyposażeniem. Klasyczne w formie oświetlenie wykonane zostało w oparcie o podkreślającą wyszukany design technologię Full-LED. Także wkomponowane w linie nadwozia kierunkowskazy pozwalają na zachowanie czystej bryły, a stylowy, funkcjonalny i występujący na wyposażeniu standardowym  bagażnik, pozwoli na rozbudowanie możliwości transportowych tego sympatycznego jednośladu.

Stylowo i nowocześnie

Do jego napędu służy jednocylindrowy, czterosuwowy silnik, który został sprzężony z typową dla takich pojazdów bezstopniową przekładnią CVT. Dzięki temu obsługa podczas jazdy i czynności eksploatacyjne zostały ograniczone do minimum. Silnik, jak przystało na XXI wiek zasilaniu jest układem elektronicznego wtrysku.

Junak Classico został postawiony na 12-calowym przednim kole oraz 10-calowym tylnym, co pozwala na połączenie niesamowitej zwinności i zwrotności z odpowiednimi właściwościami jezdnymi.

W kokpicie króluje duży klasyczny w formie prędkościomierz, który zgrabnie uzupełnia wyświetlacz LCD. Jest stylowo i zarazem nowocześnie i tak też można określić całość konstrukcji i charakter tego pojazdu.

Junak Classico dostępny jest w wersji z silnikiem o pojemności 125 cm3, a także jako motorower, czyli z napędem w wersji 50 cm3. Do wyboru dwie eleganckie wersje kolorystyczne. Wariacje na temat klasycznej szarości oraz z dostojnymi bordowymi wstawkami. Ceny obydwóch wersji silnikowych to analogicznie 8999 zł oraz 7999 zł.

Ciąg dalszy pod materiałem wideo

Więcej informacji na temat nowych skuterów oraz pełna oferta jednośladów Junak, dostępna jest na stronie www.junak.com.pl

Piotr Ganczarski

Z wykształcenia inżynier mechaniki i budowy maszyn. Motocykle są jego życiowym przekleństwem i chorą miłością. Buduje, przerabia i remontuje jednoślady. Zarówno te nowsze, jak i starsze. Fan motoryzacji i podróżowania na różne sposoby. Oprócz tego lubi pohasać na rowerze i przeczytać dobrą książkę.

Inne publikacje na ten temat:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top button