- Joan Pedrero zwyciężył w wyścigu Baja España Aragón, jadąc na seryjnym modelu Harley-Davidson Pan America™ 1250.
- Nie tylko zdominował kategorię Maxi Trail, ale też osiągnął 21. miejsce w klasyfikacji generalnej.
- Harley-Davidson coraz śmielej wkracza na rynek motocykli adventure, gotowych do przygód poza utartymi szlakami.
Joan Pedrero, wytrawny uczestnik rajdu Dakar, właśnie zwyciężył w legendarnym wyścigu Baja España Aragón, jadąc na seryjnym modelu Harley-Davidson Pan America™ 1250. Nie tylko zdominował kategorię Maxi Trail, ale też osiągnął 21. miejsce w klasyfikacji generalnej.
Pan America™ 1250. Prawdziwa przygoda zaczyna się tam, gdzie kończy się utarty szlak.
Producent podaje, że Harley-Davidson Pan America™ 1250, wyposażony w dynamiczny, chłodzony cieczą silnik V-Twin Revolution™ Max o pojemności 1250 cm3, okazał się być idealnym wyborem na trudne odcinki Baja Aragón.
W kategorii Maxi Trail, zarezerwowanej dla motocykli o pojemności powyżej 600 cm3, Pan America™ 1250 wyprzedził konkurencję, w tym lżejsze i specjalnie przygotowane maszyny. Pierwsze miejsce Pedrero w tej kategorii ma być dowodem na to, że seryjne motocykle mogą równie efektywnie rywalizować w rajdach. To nie pierwszy triumf Joana na Pan America. Zwyciężył na tym motocyklu już wielokrotnie; w kategorii Maxi Trail zdobył pierwsze miejsce w Africa Eco Race, Bassella Race i Baja Extremadura.
Przeczytaj:
O serialu Harley-Davidson z rajdu Joana Pedrero z Africa Eco Race
Objerzyj:
Harley-Davidson Pan America 1250.
Harley-Davidson gotowy na przygody
Harley-Davidson coraz śmielej wkracza na rynek motocykli adventure, gotowych do przygód poza utartymi szlakami. Pan America™ 1250 jest przykładem rozszerzenia portfolio firmy poza tradycyjne cruisery. Wygrana Pedrero na Baja Aragón to nie tylko triumf Joana, ale także producenta, który chce pokazać, że przez innowacje i ewolucję jest gotowy budować swoją markę nie tylko na asfaltach, ale i na bezdrożach.