Honda w natarciu: Nowe skutery z rodziny Forza

Honda wprowadza w roku 2021 istotne zmiany w rodzinie skuterów o nazwie Forza. Linię uzupełni zupełnie nowy flagowy model Forza 750, pojawia się także nowa Forza 350 i ulepszona wersja popularnej od lat Forzy 125. Co oferują nowe maxi-skutery?

Atrakcyjności pojazdów klasy GT, komfort dla dwojga, sportowe prowadzenie, zwinność i dynami, czy praktyczność na co dzień to cechy, które przysporzyły dużym skuterom Hondy rosnącą rzeszę fanów na róznych rynkach motocyklowych. Oferowana w Europie rodzina skuterów Forza ma teraz wnieść te doznania na jeszcze wyższy level. A wszystko za sprawą nowych modeli, z flagową Forzą 750 2021 na czele.

Nowa Forza 750 ma być przykładem bogactwa wszystkich tych zalet w ofercie modelowej Hondy. Jest napędzana przez równoległy silnik rzędowy o pojemności 750 cm3 , wyposażony w nowoczesną technologię, jak system elektronicznej przepustnicy, kilka trybów pracy silnika, elektroniczną regulację momentu obrotowego silnika (HSTC) i dwusprzęgłową przekładnię DCT. Silnik i rama mają zapewniać sportowe osiągi w ruchu miejskim, ale wymiary odpowiadają klasie GT, czyli skuterom, które z powodzeniem sprawdzą się także jako pojazdy turystyczne, z dużą przestrzenią na nogi, ochroną przed wiatrem i komfortem zarówno dla kierowcy jak i pasażera.

REKLAMA

Zontes U1 125: Poczuj wszechstronność i moc

Poznaj nowy Zontes U1 125 z najbogatszym wyposażeniem w klasie. Odkryj moc systemu oświetlenia full LED. Poczuj osiągi silnika 14.6 KM. Doceń niesamowitą wszechstronność. Przyjrzyj się z bliska każdemu detalowi.

HONDA FORZA 750 2021

Stalową ramę opakowano w nowoczesne nadwozie, któremu nie brakuje sportowych akcentów z pełnym oświetleniem LED i praktycznymi funkcjami, jak Honda Smart Key. 22-litrowy schowek pod siedzeniem, czy zintegrowana ładowarka USB to kolejne atuty tej maszyny. Forza 750 jest również pierwszym skuterem Hondy, który został wyposażony w system sterowania głosowego Honda Smartphone Voice Control, który integruje funkcjonalność telefonu kierowcy z maszyną, umożliwiając zarządzanie połączeniami telefonicznymi, wiadomościami tekstowymi, muzyką i nawigacją za pomocą poleceń głosowych lub przycisków umieszczonych po lewej stronie kierownicy.

Również średniak w rodzinie ma się czym pochwalić. Wzrost pojemności skokowej silnika o 50 cm3 powoduje, że w 2021 roku Forza 300 zmieni się w nową Forzę 350. Nowy silnik eSP+ oferuje lepsze parametry. Dysponuje dużym i łatwo dostępnym momentem obrotowym, pojawiającym się już przy niskich prędkościach obrotowych, co zapewnia niezbędną dynamikę w mieście i w trasie. Zużycie paliwa, wynoszące 3,3 l/100km (w trybie testowym WMTC), umożliwia przejechanie ponad 340 km po zatankowaniu do pełna zbiornika o pojemności 11,5 litra. Aktualizacje stylistyczne i te dokonane pod kątem aerodynamiki, obejmują dodatkowe 40 mm zakresu elektrycznej regulacji przedniej szyby.

HONDA FORZA 350 2021

Od 2021 roku Forza 125 będzie standardowo wyposażona w system HSTC, a jej obecna stylistyka i aerodynamika są wzorowane na modelu Forza 350. Zarówno Forza 125, jak i Forza 350 mają wystarczająco dużo miejsca w schowku pod siedzeniem, by pomieścić dwa pełnowymiarowe kaski. Skutery zostały też standardowo wyposażone w ładowarkę USB i w system Honda Smart Key.

HONDA FORZA 125 2021

Wszystkie trzy skutery z rodziny Forza będą dostępne z pełną gamą akcesoriów, co pozwoli lepiej podkreślić ich styl i podnieść funkcjonalność.

Jesteście na tak? My bardzo!

Więcej informacji o nowościach wśród jednośladów Honda znajdziecie na stronie www.honda.pl

Inne publikacje na ten temat:

1 opinia

  1. Ta 350, jako pojazd typowo miejski jeszcze ma jakiś sens (lekki, tani, łatwy w prowadzeniu kibelek jako alternatywa dla autobusu czy tramwaju). Ale po co komu kibel w 750?! Ciężkie i powolne, dużo pali zbyt powolne i za mało stabilne na trasę, frajda z jazdy zerowa.. Motocykl jest 100 razy lepszy, nawet na miasto.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Back to top button