Aktualnie czytasz:
BMW HP4 RACE: Dane techniczne, cena i opinie
0
 
Czytaj
REKLAMA

Poznaj Gara偶 BMW pe艂en motocykli gotowych do odbioru.

W ofercie Gara偶 BMW odnajdziesz fabrycznie nowy b膮d藕 u偶ywany motocykl w doskona艂ym stanie. Wejd藕 i sprawd藕 jak blisko jest Tw贸j wymarzony motocykl BMW.Skorzystaj z atrakcyjnego finansowania w programie BMW 3asy ride

Je偶eli szukasz prawdziwych emocji i adrenaliny po przekr臋ceniu manetki, w艂a艣nie j膮 znalaz艂e艣. HP4 Race ze stajni BMW to sport w jego dos艂ownym znaczeniu. Idealnie sprawdzi si臋 na torze wy艣cigowym zostawiaj膮c swoich rywali daleko w tyle.

Warto r贸wnie偶 wspomnie膰 o tym, 偶e HP4 Race jest pierwszym na 艣wiecie motocyklem, kt贸rego rama i ko艂a w pe艂ni zosta艂y wykonane z kompozytu w臋glowego, co mocno obni偶a jego finaln膮 wag臋 i wp艂ywa mi臋dzy innymi na przy艣pieszenie. A je艣li o przy艣pieszeniu mowa - propozycja od BMW pochwali膰 si臋 mo偶e moc膮 wynosz膮c膮 215 KM oraz sporym momentem obrotowym -聽120 Nm przy 10 000 obr./min. Waga tego jedno艣ladu to zaledwie 146 kilogram贸w!

 
Czytaj
REKLAMA

Poznaj Junaka M12 Vintage 125 na prawo jazdy B

B膮d藕 oryginalny i wyr贸偶nij si臋 na drodze z Junakiem M12 Vintage 125. Niezawodny silnik z wtryskiem paliwa. Szprychowe, du偶e ko艂a. System hamulcowy CBS. Do tego matowe malowanie i pot臋偶na doza komfortu zar贸wno podczas jazdy po mie艣cie, jak r贸wnie偶 wsz臋dzie tam, gdzie poniesie wzrok. Spe艂nij swoje marzenia o nowym Junaku. Ju偶 za 9 199 PLN.

Szczeg贸艂y
Dane techniczne

Silnik
Typ Typ Ch艂odzony ciecz膮/olejem, 4-cylindrowy rz臋dowy silnik 4-suwowy, cztery tytanowe zawory na cylinder, dwa wy艣cigowe wa艂ki rozrz膮du w g艂owicy, frezowana miska olejowa, korbowody Pankl, precyzyjnie wywa偶any i odchudzany wa艂 korbowy
艢rednica x skok t艂oka 80 mm x 49,7 mm
Pojemno艣膰 999 cm3
Moc znamionowa 215 KM (158 kW) przy 13 900 obr./min. (maksymalne obroty 14 500 obr./min.)
Maksymalny moment obrotowy 120 Nm przy 10 000 obr./min.
Stopie艅 spr臋偶ania 13,7-13,9 : 1
Sterowanie sk艂adem mieszanki/zarz膮dzanie prac膮 silnika Elektroniczny wtrysk o parametrach wy艣cigowych, zmienna d艂ugo艣膰 kana艂贸w dolotowych, cztery tryby do wyboru
Kontrola emisji Uk艂ad wydechowy Akrapovic 4-w-2-w-1 klasy WSBK wykonany w ca艂o艣ci z tytanu
Osi膮gi/zu偶ycie paliwa
Pr臋dko艣膰 maksymalna ponad 300 km/h
Rodzaj paliwa Benzyna bezo艂owiowa superplus, minimalna liczba oktanowa 98
Instalacja elektryczna
Alternator 406 W
Akumulator 12 V/5 A-h, litowo-jonowy, bezobs艂ugowy
Przeniesienie nap臋du
Sprz臋g艂o Sprz臋g艂o wielotarczowe mokre, sprz臋g艂o antyhoppingowe, sterowane mechanicznie
Skrzynia bieg贸w Skrzynia wy艣cigowa (EVO) sze艣ciobiegowa o sta艂ym zaz臋bieniu, ko艂a z臋bate o z臋bach prostych (biegi 1, 2, 4, 5 i 6)
Nap臋d 16/43 (mo偶liwo艣膰 modyfikacji z u偶yciem do艂膮czonych z臋batek: przednia 15, 16, 17, tylna 41, 42, 43, 44, 45)
Podwozie / hamulce
Rama W臋glowa rama wykonana technik膮 przeniesienia 偶ywicy (RTM) w formie monocoque, z mo偶liwo艣ci膮 regulacji k膮ta g艂贸wki i po艂o偶enia osi obrotu wahacza tylnego ko艂a, silnik jako element no艣ny
Mocowanie/zawieszenie przedniego ko艂a Widelec 脰hlins FGR 300 WSBK, regulacja t艂umienia w fazie odbicia i kompresji, regulacja napr臋偶enia wst. spr臋偶yn, regulowany t艂umik skr臋tu 脰hlins SD052, system szybkiej wymiany przedniego ko艂a dzi臋ki mo偶liwo艣ci obrotu goleni dolnych bez demonta偶u przedniego b艂otnika (wymiana ko艂a wymaga demonta偶u zacisk贸w hamulcowych), spr臋偶yny o sztywno艣ci 10,5 N/mm
Mocowanie/zawieszenie tylnego ko艂a Wahacz aluminiowy WSBK, centralny amortyzator 脰hlins TTX 36 GP z regulacj膮 t艂umienia w fazie odbicia i kompresji, regulacja napr臋偶enia wst臋pnego, regulacja po艂o偶enia g贸rnego punktu monta偶u amortyzatora (0/3 mm), regulowane ugi臋cie tylnego amortyzatora (d艂ugo艣膰 napr臋偶enia amortyzatora), powierzchnie kontaktowe tulei dystansowej ko艂a na napinaczach 艂a艅cucha upraszczaj膮ce monta偶 tylnego ko艂a, napinacze 艂a艅cucha o konstrukcji tytanowej od zewn膮trz i aluminiowej od wewn膮trz, Zewn臋trzne uchwyty do podp贸rki na wahaczu z kompozytu w臋glowego, sztywno艣膰 spr臋偶yny 95 N/mm
Skok przedniego/tylnego ko艂a 130 mm / 120 mm
Rozstaw osi 1440 mm
Wyprzedzenie przedniego ko艂a 102,5 (z regulacj膮 w zakresie 95-112)
K膮t g艂贸wki ramy 65,5掳 (regulacja: 0,0掳, +/-0,5掳, +/-1掳)
Ko艂a Ko艂a z kompozytu w臋glowego zawieraj膮ce wt艂aczane tuleje dystansowe u艂atwiaj膮ce monta偶 k贸艂
Obr臋cz przedniego ko艂a 3,50 x 17鈥
Obr臋cz tylnego ko艂a 6,00鈥 x 17鈥
Opona przednia 120/70 ZR 17 Pirelli Diabolo Superbike Slick SC2
Opona tylna 200/60 ZR 17 Pirelli Diabolo Superbike Slick SC2
Hamulec przedni Hamulec tarczowy z dwoma tarczami Brembo Racing, p艂ywaj膮ce tarcze hamulcowe, wymiary 320x6,75 mm (艣rednica x grubo艣膰), zacisk 4-t艂oczkowy nieruchomy WSBK GP4-PR o konstrukcji monobloc z tytanowymi t艂oczkami, pompa hamulcowa Brembo Racing RCS19X18 z regulowan膮 d藕wigni膮 Brembo Racing, d藕wignia sprz臋g艂a Brembo Racing (bez czujnika sprz臋g艂a)
Hamulec tylny Hamulec tarczowy Brembo Racing (jednotarczowy), nieruchomy zacisk 4-t艂oczkowy WSBK z tytanowymi t艂oczkami, tarcza hamulcowa 220x4,0 mm (艣rednica x grubo艣膰)
Wymiary / masy
D艂ugo艣膰 2070 mm
Szeroko艣膰 (z lusterkami) 777 mm
Wysoko艣膰 (bez lusterek) 1193 mm
Wysoko艣膰 siedzenia, motocykl nieobci膮偶ony 831 mm (z opcj膮 obni偶onego/podwy偶szonego siedzenia: 816 / 846 mm)
D艂ugo艣膰 wewn臋trznego 艂uku n贸g, motocykl nieobci膮偶ony oko艂o 1859 mm (z opcj膮 obni偶onego/podwy偶szonego siedzenia: 1829 / oko艂o 1889 mm)
Masa motocykla w stanie gotowym do jazdy z pe艂nym zbiornikiem paliwa1) 171,4 kg
Dopuszczalna masa ca艂kowita 560 kg
艁adowno艣膰 (z wyposa偶eniem standardowym) 224 kg
U偶yteczna pojemno艣膰 zbiornika paliwa 17,5 litra
Rezerwa oko艂o 4 litry

Opinie
Ocena Redakcji
Ocena U偶ytkownik贸w
Oce艅 tutaj
Ocena og贸lna
Design
Jako艣膰
Cena do jako艣ci
Ocena Redakcji
Ocena U偶ytkownik贸w
26 Oceny
Ju偶 oceni艂e艣, dzi臋kujemy!
Jaka jest Twoja reakcja?
100%
0%
0%

Podziel si臋 opini膮

lub
Ocena og贸lna
Design
Jako艣膰
Cena do jako艣ci