Aktualnie czytasz:
BMW HP4 RACE: Dane techniczne, cena i opinie
0
 
Czytaj
REKLAMA

Torba motocyklowa Junak. Kup teraz

Jesteś fanem marki Junak i szukasz uniwersalnej torby, którą możesz zabierać ze sobą wszędzie gdzie tylko zechcesz.

Jeżeli szukasz prawdziwych emocji i adrenaliny po przekręceniu manetki, właśnie ją znalazłeś. HP4 Race ze stajni BMW to sport w jego dosłownym znaczeniu. Idealnie sprawdzi się na torze wyścigowym zostawiając swoich rywali daleko w tyle.

Warto również wspomnieć o tym, że HP4 Race jest pierwszym na świecie motocyklem, którego rama i koła w pełni zostały wykonane z kompozytu węglowego, co mocno obniża jego finalną wagę i wpływa między innymi na przyśpieszenie. A jeśli o przyśpieszeniu mowa – propozycja od BMW pochwalić się może mocą wynoszącą 215 KM oraz sporym momentem obrotowym – 120 Nm przy 10 000 obr./min. Waga tego jednośladu to zaledwie 146 kilogramów!

 
Czytaj
REKLAMA

Kup motocykl Triumph i zyskaj do 25%

Wyprzedaż Triumph w ramach akcji Używany Gwarantowany. Skontaktuj się z autoryzowanym dealerem i kup sprawdzony motocykl z niewielkim przebiegiem bez ryzyka. Skorzystaj także ze specjalnych rabatów w ramach wyprzedaży nowych motocykli z rocznika 2019.

Szczegóły
Dane techniczne

Silnik
Typ Typ Chłodzony cieczą/olejem, 4-cylindrowy rzędowy silnik 4-suwowy, cztery tytanowe zawory na cylinder, dwa wyścigowe wałki rozrządu w głowicy, frezowana miska olejowa, korbowody Pankl, precyzyjnie wyważany i odchudzany wał korbowy
Średnica x skok tłoka 80 mm x 49,7 mm
Pojemność 999 cm3
Moc znamionowa 215 KM (158 kW) przy 13 900 obr./min. (maksymalne obroty 14 500 obr./min.)
Maksymalny moment obrotowy 120 Nm przy 10 000 obr./min.
Stopień sprężania 13,7-13,9 : 1
Sterowanie składem mieszanki/zarządzanie pracą silnika Elektroniczny wtrysk o parametrach wyścigowych, zmienna długość kanałów dolotowych, cztery tryby do wyboru
Kontrola emisji Układ wydechowy Akrapovic 4-w-2-w-1 klasy WSBK wykonany w całości z tytanu
Osiągi/zużycie paliwa
Prędkość maksymalna ponad 300 km/h
Rodzaj paliwa Benzyna bezołowiowa superplus, minimalna liczba oktanowa 98
Instalacja elektryczna
Alternator 406 W
Akumulator 12 V/5 A-h, litowo-jonowy, bezobsługowy
Przeniesienie napędu
Sprzęgło Sprzęgło wielotarczowe mokre, sprzęgło antyhoppingowe, sterowane mechanicznie
Skrzynia biegów Skrzynia wyścigowa (EVO) sześciobiegowa o stałym zazębieniu, koła zębate o zębach prostych (biegi 1, 2, 4, 5 i 6)
Napęd 16/43 (możliwość modyfikacji z użyciem dołączonych zębatek: przednia 15, 16, 17, tylna 41, 42, 43, 44, 45)
Podwozie / hamulce
Rama Węglowa rama wykonana techniką przeniesienia żywicy (RTM) w formie monocoque, z możliwością regulacji kąta główki i położenia osi obrotu wahacza tylnego koła, silnik jako element nośny
Mocowanie/zawieszenie przedniego koła Widelec Öhlins FGR 300 WSBK, regulacja tłumienia w fazie odbicia i kompresji, regulacja naprężenia wst. sprężyn, regulowany tłumik skrętu Öhlins SD052, system szybkiej wymiany przedniego koła dzięki możliwości obrotu goleni dolnych bez demontażu przedniego błotnika (wymiana koła wymaga demontażu zacisków hamulcowych), sprężyny o sztywności 10,5 N/mm
Mocowanie/zawieszenie tylnego koła Wahacz aluminiowy WSBK, centralny amortyzator Öhlins TTX 36 GP z regulacją tłumienia w fazie odbicia i kompresji, regulacja naprężenia wstępnego, regulacja położenia górnego punktu montażu amortyzatora (0/3 mm), regulowane ugięcie tylnego amortyzatora (długość naprężenia amortyzatora), powierzchnie kontaktowe tulei dystansowej koła na napinaczach łańcucha upraszczające montaż tylnego koła, napinacze łańcucha o konstrukcji tytanowej od zewnątrz i aluminiowej od wewnątrz, Zewnętrzne uchwyty do podpórki na wahaczu z kompozytu węglowego, sztywność sprężyny 95 N/mm
Skok przedniego/tylnego koła 130 mm / 120 mm
Rozstaw osi 1440 mm
Wyprzedzenie przedniego koła 102,5 (z regulacją w zakresie 95-112)
Kąt główki ramy 65,5° (regulacja: 0,0°, +/-0,5°, +/-1°)
Koła Koła z kompozytu węglowego zawierające wtłaczane tuleje dystansowe ułatwiające montaż kół
Obręcz przedniego koła 3,50 x 17”
Obręcz tylnego koła 6,00” x 17”
Opona przednia 120/70 ZR 17 Pirelli Diabolo Superbike Slick SC2
Opona tylna 200/60 ZR 17 Pirelli Diabolo Superbike Slick SC2
Hamulec przedni Hamulec tarczowy z dwoma tarczami Brembo Racing, pływające tarcze hamulcowe, wymiary 320x6,75 mm (średnica x grubość), zacisk 4-tłoczkowy nieruchomy WSBK GP4-PR o konstrukcji monobloc z tytanowymi tłoczkami, pompa hamulcowa Brembo Racing RCS19X18 z regulowaną dźwignią Brembo Racing, dźwignia sprzęgła Brembo Racing (bez czujnika sprzęgła)
Hamulec tylny Hamulec tarczowy Brembo Racing (jednotarczowy), nieruchomy zacisk 4-tłoczkowy WSBK z tytanowymi tłoczkami, tarcza hamulcowa 220x4,0 mm (średnica x grubość)
Wymiary / masy
Długość 2070 mm
Szerokość (z lusterkami) 777 mm
Wysokość (bez lusterek) 1193 mm
Wysokość siedzenia, motocykl nieobciążony 831 mm (z opcją obniżonego/podwyższonego siedzenia: 816 / 846 mm)
Długość wewnętrznego łuku nóg, motocykl nieobciążony około 1859 mm (z opcją obniżonego/podwyższonego siedzenia: 1829 / około 1889 mm)
Masa motocykla w stanie gotowym do jazdy z pełnym zbiornikiem paliwa1) 171,4 kg
Dopuszczalna masa całkowita 560 kg
Ładowność (z wyposażeniem standardowym) 224 kg
Użyteczna pojemność zbiornika paliwa 17,5 litra
Rezerwa około 4 litry

Opinie
Ocena Redakcji
Ocena Użytkowników
Oceń tutaj
Ocena ogólna
Design
Jakość
Cena do jakości
Ocena Redakcji
Ocena Użytkowników
18 Oceny
Już oceniłeś, dziękujemy!
Jaka jest Twoja reakcja?
Super!
100%
Interesujące
0%
heh...
0%
Że co?
0%
Grrrr!
0%
Smutne
0%

Podziel się opinią

lub
Ocena ogólna
Design
Jakość
Cena do jakości