Bitwa Królów 2019: Harley-Davidson Laidlaw zwycięzcą tegorocznej edycji

Po zaciętej globalnej rywalizacji, w tym konkursach krajowych i międzynarodowych, motocykl z salonu Harley-Davidson Laidlaw zdobył dziś tytuł Króla Custom 2019 i zwycięzcy Bitwy Królów 2019. 

  • Salon Harley-Davidson Laidlaw (USA) zdobył koronę w Bitwie Królów 2019
  • Finaliści z USA, Niemiec, Wielkiej Brytanii, Kanady i Meksyku
  • W tym globalnym konkursie, w którym po raz pierwszy udział wzięli dealerzy z USA, konkurowało ponad 300 dealerów Harley-Davidson.

Zwycięski projekt, oszałamiający „FXGTS Coast Glide”, bazuje na modelu Harley-Davidson Sport Glide poddanym gruntownej modyfikacji, dzięki której powstał naprawdę wyjątkowy pojazd. 

Motocykl nawiązuje do stylistyki modelu FXRT ale podkreślonej mocnymi akcentami, oddając hołd kultowej trasie Pacific Coast Highway i wpływowi Kalifornii na współczesne osiągi motocykli typu cruiser. Jako koncepcja spełnia wiele kryteriów, a sam projekt to dużo więcej niż suma jego części. Ekipa chciała stworzyć w pełni funkcjonalną maszynę turystyczną w mocno wyeksponowanym kalifornijskim stylu.

Bitwa Królów jest największym na świecie konkursem dealerskich motocykli custom, a w 2019 r. po raz pierwszy uczestniczyli w nim dealerzy ze Stanów Zjednoczonych. Konkurs pokazuje umiejętności w zakresie budowy motocykli custom i kreatywność Królów Custom, których można znaleźć w każdym salonie Harley-Davidson na całym świecie. W 2018 r. koronę Króla Custom zdobyli debiutanci reprezentujący dealera Harley-Davidson z Bangkoku, którzy zaprezentowali motocykl na bazie modelu Street Bob noszący nazwę „The Prince”.

W 2019 roku jako podstawę do budowy maszyny custom uczestnicy mogli wybrać dowolny model motocykla Harley-Davidson (z wyjątkiem modeli Trike i CVO), co oznacza, że dealerzy mieli większy wybór niż kiedykolwiek wcześniej, aby stworzyć dzieła sztuki godne udziału w konkursie. Aby jeszcze bardziej zainspirować dealerów uczestniczących w konkursie, motocykle podzielono na trzy kategorie stylistyczne – Dirt, Chop oraz Race. Zasady budowy motocykla custom były proste: 50% użytych części musiało być oryginalnymi akcesoriami Harley-Davidson, a budżet na modyfikacje musiał wynosić maksymalnie 50% ceny detalicznej motocykla bazowego. 

Amerykańscy dealerzy nadali dodatkowy wymiar do swojej rywalizacji, inspirując następne pokolenie twórców motocykli custom: do budowy każdego z nich zaangażowali uczniów szkół zawodowych, którzy pracowali przy motocyklach wraz z zespołami pracowników dealera. 

Wielcy finaliści Bitwy Królów 2019, których motocykle również zostały zaprezentowane na targach EICMA: Warr’s Harley-Davidson (Wielka Brytania) – motocykl „The Crook”, Thunderbike Harley-Davidson (Niemcy) – motocykl „Roar”, Harley-Davidson Calgary (Kanada) – motocykl „Moonshine” i Harley-Davidson Queretaro (Meksyk) – motocykl „Joe Tracker”. 

Po raz kolejny globalna społeczność dealerów Harley-Davidson doskonale pokazała swój prymat w sztuce budowy motocykli custom. To doświadczenie jest dostępne w każdym salonie Harley-Davidson, co pozwala motocyklistom na całym świecie wprowadzać w ich motocyklach modyfikacje sprawiające, że są one naprawdę wyjątkowe. Pragnę przekazać gorące gratulacje wszystkim finalistom i zwycięzcom konkursu na poziomie regionalnym, a w szczególności zwycięzcom konkursu w 2019 roku ekipie z Harley-Davidson Laidlaw. Naprawdę wspaniała konstrukcja – w pełni zasługująca na tytuł mistrza – powiedział Steve Lambert, Dyrektor Marketingu Harley-Davidson.

Konkursowe maszyny i więcej informacji o Bitwie Królów: www.h-d.com/customkings

Ciąg dalszy pod materiałem wideo

[trending]

 

Inne publikacje na ten temat:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top button