125 ccm
Aktualnie czytasz:
Chińskie motocykle 125 cm3 też potrafią!

Co zrobić gdy klasyczna moc 50-tki nie wystarcza? Owszem, można podrasować nasz jednoślad, albo zakupić coś w większej pojemności. Wielu ludzi zastanawia się nad zakupem czegoś, co pozwoli szybciej poruszać się niż klasyczną 50-tką. Ktoś zapyta dlaczego?

Wiadomo, im więcej mocy pod manetką, tym więcej frajdy z jazdy. Wielu ludzi kupujący 125-tki kierują się przede wszystkim dobrą opinią wśród użytkowników danego pojazdu, a także niską ceną. Mam na celu przedstawienie najtańszych z możliwych motocykli o poj. 125cm3 z dalekiego wschodu, które wbrew opiniom potrafią przysporzyć wiele frajdy z jazdy.

Zipp Pro 125 – swoim wyglądem z całą pewnością nie przypomina czegoś, co ma tylko 11KM. Sportowy wygląd, dobre osiągi, niskie spalanie – to główne atuty Pro 125. Jednocylindrowa, czterosuwowa jednostka napędowa chłodzona powietrzem, zasilana gaźnikiem o mocy 11KM w zupełności daję radę – wszystko to sprawia, że 105-115km/h to dla niego żaden problem. Cena motocykla na poziomie 4800 zł za nowy pojazd z gwarancją, to dwa razy mniej, niż w przypadku Hondy CBR125R i blisko trzy razy mniej, niż w przypadku Yamahy YZF125. Poszukujesz mocnych doznań? Wybierz Pro125!

Zipp Manic 125 – to jeden z najtańszych, fabrycznie nowych motocykli z silnikiem o poj. 125cm3 w Polsce! Na próżno szukać tam jakichkolwiek wodotrysków. Prostota, wystarczająco mocny silnik (o mocy 11KM) oraz niskie spalanie – to może się podobać! To wszystko sprawia, że ten oto „powietrzak” może osiągnąć 100km/h. Idealny dla każdego, kto potrzebuje taniego, ekonomicznego, a zarazem dość szybkiego środka transportu.

 
Czytaj
REKLAMA

Odkryj na nowo motocykle 125 FB Mondial

Poznaj FB Mondial HPS 125. Najbardziej stylowy motocykl na prawo jazdy B.Niezwykła dbałość o detale oraz ergonomiczna pozycję jazdy sprawiają, że jazda jest przyjemnością i sprawia, że każdy może dosięgnąć marzeń. To motocykl, wykonany w duchu klasyki, który zapewnia najwyższe bezpieczeństwo, a dzięki zaawansowanej technologii jest niezawodny.

Romet Zetka 125 – jeden z najbardziej rozpoznawanych modeli marki Romet, szalenie przypominający Yamahę YBR. Rasowy wygląd, ciekawa sylwetka, niskie spalanie – oto oblicze Zetki. Czterosuwowy, 11-konny silnik o poj. 125cm3 daję radę, bez problemu można przyprawić się o szybsze bicie serca. Poszukujesz rasowego motocykla? Zwróć uwagę na Zetkę! To wszystko już od 3499zł (rocznik 2010).

Romet CRS 125 – przeznaczony dla tych, którzy kochają jazdę po bezdrożach a także terenach leśnych. Kupując supermoto lub enduro za ok. 4199zł, otrzymujemy wypasiony jednoślad z czterosuwowym silnikiem o poj. 125cm3, chłodzony powietrzem. Może nie będzie on królem mocy, ale na prawdę można nieźle poszaleć. Idealny do nauki dla początkujących, lubiących wypady poza asfaltowe drogi. Szukasz ponad przeciętnych wrażeń? Wybierz CRS125!

Barton Fighter 110 – jeden z najbardziej rozpoznawanych motorowerów dla Polskich drogach, którzy doczekał się także wersji 110cm3. Dobry, niezawodny, polecany wśród użytkowników tego pojazdu. Maksymalną moc jaką uzyskuje to 11KM, wytwarzaną poprzez jednocylindrowy, czterosuwowy silnik. Sprawia to, że po przekręceniu w dół manetki motocykl może poruszać się z realną prędkością wynoszącą 110km/h. Szukasz nowego, rasowego, taniego motocykla? Wybierz Fightera!

Największą ciekawostką wszystkich przedstawionych motocykli to silnik – wszystkie te jednoślady posiadają jednostki o podobnej mocy (wynoszącej 11KM). Mogą się one różnić jedynie ustawieniem cylindra (pionowym lub poziomym) a także materiałem z jakiego zostały wykonane (żeliwo lub aluminium). Pewno większość z was teraz zastanawia się „Jak to się będzie sprawować po 10.000km?”. Przecież te motocykle nie kosztują zbyt wiele, toteż materiały z których zostały wykonane nie są takie trwałe. Sądzę, że każdy powinien wiedzieć – „jak się dba, tak się ma”.

Jaka jest Twoja reakcja?
Super!
9%
Interesujące
64%
heh...
0%
Że co?
0%
Grrrr!
0%
Smutne
27%
15 Komentarze
1 2
  • Zdjęcie profilowe RydeR
    31 grudnia 2011 at 11:39

    Kisiu1981 nie ma opisu żadnego dwusuwa, bo ile kojarzę nie ma żadnej chińskiej 125-tki w 2T. Ogólnie wszystkie 125-tki (chińskie) bazują na jednym a tym samym silniku.

  • Zdjęcie profilowe madi
    31 grudnia 2011 at 11:51

    Senke w Rometach to zupełnie inny silnik niż te w zippie i fighterze, czyli poczciwym 139FMB.

  • Zdjęcie profilowe dodge
    31 grudnia 2011 at 20:32

    Wie ktoś od jakiej maszynki jest ten licznik ?
    Strasznie mi się podoba 🙂

  • Zdjęcie profilowe dychul
    6 stycznia 2012 at 13:14

    A ja sobie patrzę na Kymco 125 street i cho****nie podoba mi się. Takim sprzętem bez stresu można przemierzać miasto, traktować jak osiołka roboczego przy dojazdach do pracy, eksplorować najbliższą okolicą i bez prawnych przeszkód wjechać na drogę ekspresową.

  • Zdjęcie profilowe Kisiu1981
    11 stycznia 2012 at 22:07

    Szkoda, RydeR. Takie coś na pewno dałoby sporo przyjemności z jazdy. Ale skoro już nawet dmuchawy do liści zaczynają robić z silnikiem 4T…