Derbi GPR 50: Opis, Cena, Zdjęcia, Dane techniczne
Derbi GPR 50 jest to hiszpańska firma, istniejąca od 1922 roku i produkująca motocykle, skutery oraz rekreacyjne quady. Od momentu rozpoczęcia produkcji motocykli, maszyny tej firmy zaczęły odnosić sukcesy sportowe, nawet na mistrzostwach świata, zyskując coraz większą popularność oraz coraz większe grono zwolenników. Derbi GPR 50 to typowo sportowy motorower, który po raz pierwszy pojawił się na rynku w 2004 roku. Wyposażony został – jak wszystkie „pięćdziesiątki” w jednocylindrowy, dwusuwowy silnik o pojemności 49,9 cm3 z systemem chłodzenia cieczą. Maksymalna moc silnika wynosi 9,5 KM przy 8500 obr./min. W motorowerze zainstalowano 6-stopniową skrzynię biegów. Co do podwozia, zawieszenie przednie stanowi widelec hydraulicznych, zaś tylne – wahacz wleczony z progresywnym elementem resorująco – tłumiącym. We wszystkich wersjach przedni hamulec to hamulec jednotarczowy, zaś tylny albo tarczowy albo bębnowy. Konstrukcja motoroweru opierała na aluminiowej ramie. Jednoślad wyprodukowany był w następujących wersjach kolorystycznych: czerwony/szary/zielony lub zielony/szary. Jest to jedna z najbardziej popularnych „pięćdziesiątek” na rynku. Jest to doskonała propozycja dla początkujących jeźdźców, chcących sprawdzić się na torze wyścigowym. Ze względu na włączenie do koncernu Piaggio & Co. SpA firmy Aprilla, marka ta wyprodukowała bliźniacze modele Derbi GPR 50 o pojemności 50 oraz 125 cm3.
Derbi GPR 50: Dane techniczne
Dane techniczne: Derbi GPR 50 | |
Marka | Derbi |
Model | GPR 50 |
Pojemność | 49,9 cm3 |
Silnik | jednocylindrowy, dwusuwowy silnik, chłodzony cieczą |
Przeniesienie napędu | Łańcuch |
Moc maksymalna | 9,5 KM |
Ilość miejsc | 2 |
Hamulec przód/tył | tarczowy/tarczowy lub bębnowy |
Rozruch | elektryczny |
Wymiary | 1900/670/1135 mm2050/770/1055 mm |
Pojemność zbiornika paliwa (litry) | 7,25 litrów |
Masa własna | 115 kg |