125 ccm
Aktualnie czytasz:
Barton B-MAX 125: Duży i komfortowy skuter na prawko B za nieco ponad 7 000 zł
Dobry stosunek ceny do jakości
4

Barton B-Max 125 reprezentuje najlepsze cechy maxi skutera. Świetny design, funkcjonalność, najwyższa jakość wykonania, duża przestrzeń bagażowa oraz ekonomiczny silnik- B-Max bez pardonu staje do walki z potentatami tego segmentu.

Agresywna stylistyka, pełna przetłoczeń i ostrych kątów sprawia, że B-Max nie pozostanie niezauważony na ulicy. Całości dopełniają światła wykonane w technologii LED z wykorzystaniem światłowodów i przezroczystych elementów rozpraszających – tylna lampa, kierunkowskazy i światła postojowe. Obecnie absolutny „must have”.

Również siadając za sterami jest na czym zawiesić oko – o prędkości i obrotach informują nas cyfrowe zegary podświetlane na niebiesko. Oprócz prędkościomierza i obrotomierza mamy do dyspozycji oczywiście wskaźnik poziomu paliwa oraz poziom naładowania akumulatora i zegarek czyli wszystko czego potrzebujemy podczas codziennej eksploatacji ubrane w nowoczesne ‚opakowanie’.

Wysoki deflektor oraz szerokie owiewki skutecznie chronią kierowcę przed wiatrem i deszczem dzięki czemu podróżowanie największym z Bartonów jest naprawdę komfortowe.

4’suwowy silnik o pojemności 125ccm zaskakuje niskim zużyciem paliwa, elastycznością oraz osiągami! Jednostka napędowa to ewolucja dobrej i sprawdzonej jednostki. Nowy, lżejszy tłok z cienkimi pierścieniami oraz zmodyfikowana głowica znacznie poprawiły kulturę pracy oraz osiągi. Podczas pokonywania miejskiej dżungli, czy opuszczania pole position spod świateł możemy wprawić w zakłopotanie niejednego kierowcę samochodu wywołując u niego zazdrość oraz chęć posiadania B-Max’a. Duża ilość miejsca, potężny schowek pod kanapą i dodatkowe schowki znajdujące się pod kierownicą pomagają spakować się na wyjazd za miasto. Duże koła którym nie straszne żadne drogi, zawieszenie zostało zestrojone komfortowo ale jednocześnie tak aby móc sprawnie pokonywać zakręty. Dodatkowo tylne zawieszenie posiada 5’stopniową regulacją dzięki czemu będziemy mogli ustawić je wedle swoich potrzeb.

Podczas gdy kierowca zajmuje się trasą pasażer może zrelaksować się na ogromnej kanapie a podróż umili mu oparcie które można zamienić na dodatkowy kufer. A to oznacza jeszcze większą przestrzeń bagażową. Mimo budzących respekt wymiarów B-Max nie przytłacza – jego waga to zaledwie 142 kg a niżej osadzona kanapa kierowcy działa na korzyść niższych kierowców. Największy z rodziny Barton ma hamulec postojowy, dźwignia znajduje się pod lewą rączką więc jego obsługa nie sprawia najmniejszych trudności a niewątpliwie przydaje się podczas postojów na wzniesieniach.

Barton B-Max ma silnik o pojemności 125 ccm więc możemy się nim poruszać posiadając jedynie prawo jazdy kategorii B co jest znaczącym ułatwieniem. Podczas codziennego użytkowania możemy zostawić auto w garażu lub na parkingu i cieszyć się maksymalną wolnością na modelu B-Max.

Zobacz także:
Szczegóły
Cena

od 7 699 zł

Dane techniczne

POJEMNOŚĆ 124,60 cm3
TAKTOWANIE I CYLINDRY 4T, jednocylindrowy
CHŁODZENIE chłodzony powietrzem
MOC MAKSYMALNA 7,84 kM / 7300 obr./min.
ROZRUCH elektryczny, nożny
SKRZYNIA BIEGÓW automatyczna
DŁUGOŚĆ 2120 mm
WYSOKOŚĆ 1330 mm
SZEROKOŚĆ 765 mm
ROZSTAW OSI 1560 mm
WAGA 142 kg
DOPUSZCZALNA ŁADOWNOŚĆ 150 kg
FELGA PRZEDNIA aluminiowe przód 14"
OPONA PRZEDNIA 120/80-14
HAMULEC PRZEDNI tarczowy
FELGA TYLNA aluminiowe przód 13"
OPONA TYLNIA 130/60-13
HAMULEC TYLNY tarczowy
ZBIORNIK PALIWA 12 l
ZUŻYCIE PALIWA 3,5 l / 100 km

Plusy

Nowoczesny design
Światła LED
Dobrej jakości materiały
Ogromny bagażnik i 2 schowki
Komfortowe zawieszenie
Wydajne hamulce

Minusy

Nieprecyzyjne spasowanie kokpitu

Opinie
Ocena Redakcji
Ocena Użytkowników
Oceń tutaj
Ocena ogólna
Design
Jakość
Cena do jakości
Ocena Redakcji
Ocena Użytkowników
44 Oceny
Już oceniłeś, dziękujemy!
Jaka jest Twoja reakcja?
Super!
32%
Interesujące
21%
heh...
11%
Że co?
0%
Grrrr!
0%
Smutne
37%
O autorze
Zdjęcie profilowe Leszek Śledziński
Leszek Śledziński
Zaczynałem jak każdy. Od Komara przez Simsona, chiński skuter... aż do spełniania swoich marzeń. W Jednoślad.pl Tworze swoje moto vlogi, testuje motocykle i motorowery oraz informuję o najważniejszych zmianach w prawie.
4 Komentarze
  • Zdjęcie profilowe Dawid181
    16 czerwca 2017 at 18:52

    Bosze chłodzony powietrzem ale żenada

    • Bolo
      1 września 2017 at 10:15

      W zeszłym roku byłem nim na weekend w górach, podjeżdżałem często pod duże stromizny (z pasażerką, pełnym kufrem i dwoma plecakami) i ani raz się nie zagrzał. W mieście też się nie grzeje, bo przecież nie stoimy w korkach tylko cały czas tniemy do przodu 🙂 Oczywiście nie twierdzę, że chłodzenie cieczą nie jest lepsze, bo wiadomo, że jest, ale w większości sytuacji nie zrobi nam to różnicy. Nie orientuję się ile kosztuje dołożenie chłodzenia cieczą, ale różnica jest pewnie spora. Trzeba też mieć z tyłu głowy, że dla większości osób kupujących tego typu maszyny cena gra dużą rolę.

  • Bolo
    1 września 2017 at 10:29
    Plusy

    Świetny wygląd, niska cena, bardzo dobra jakość, wygodna kanapa, oszczędny silnik, dobra dynamika, pojemny kufer, piękne i czytelne zegary, wygodna kierownica, dobre prowadzenia, bardzo skuteczne hamulce

    Minusy

    Brak możliwości jazdy z wyprostowanymi nogami

    Opinie
    Ocena ogólna
    Design
    Jakość
    Cena do jakości

    Motocykl bardzo dobry do miasta, zrywny, idealny w korkach. Posiada duży kufer w których schowamy nawet dużą torbę sportową albo zakupy. Mi osobiście podoba się ten agresywny design, zwłaszcza zegarów, ale wiadomo, że to kwestia gustu. W każdym razie przechodnie się za nim oglądają 🙂 Pozycja za kierownicą wygodna, kanapa jest miękka a owiewka dobrze osłania przed wiatrem, mogłaby być tylko przezroczysta, to byłaby lepsza widoczność. Dla mnie nie ma różnicy, bo jestem wysoki, ale mniejszym osobom może odrobinę przeszkadzać – warto sprawdzić samemu. Jeżdżę nim głównie po Krakowie i w tych warunkach sprawdza się bardzo dobrze. Przyspiesza żwawo i zgadzam się z tym co jest napisane w artykule, że kierowcy samochodów mogą się zdziwić. Sam jeżdżę dwustukonnym autem a i tak nigdy nie przyspieszam do tych miastowych 50-70 km/h tak szybko jak B-Maxem 🙂 W trasie może brakować prędkości, bo jego przelotowy max to jakieś 90 km/h, ale w zeszłym roku byłem w dłuższą trasę i nie narzekam. Gdybym miał kupować dziś, wybrałbym inny kolor (ten brązowy, nie niebieski) i wersję z wtryskiem. Jeśli zamierzacie jeździć z pasażerem, przydatny będzie także dodatkowy kufer, bo schowek pod siedzeniem, mimo że duży, nie zmieści dwóch kasków.

  • Pat
    10 września 2017 at 20:50
    Plusy

    Wygląd
    Cena
    Jakość
    Pojemny kufer

    Minusy

    Jakieś pewnie są;)

    Opinie
    Ocena ogólna
    Design
    Jakość
    Cena do jakości

    Prawdopodobnie najlepszy skuter o tej pojemności. I nie chodzi mi tylko o maszyny z niższej półki cenowej ale ogólnie. Naprawdę spokojnie może konkurować z droższymi pojazdami. To jest naprawdę świetna opcja dla kogoś szukającego maxi skutera.

Podziel się opinią

lub
Ocena ogólna
Design
Jakość
Cena do jakości