Motocykle i skutery Barton Motors 2022: jest radość z jazdy, jest w czym wybierać

Informacja prasowa

W skrócie
  • Motocykle 125 marki Barton na sezon 2022
  • Neoklasyczny cruiser Classic 125, czy uniwersalne enduro Hyper 125?
  • W szerokiej ofercie motocykli Barton każdy znajdzie coś dla siebie

Neoklasyczny cruiser? A może uniwersalne miejskie enduro? Wśród motocykli klasy 125 marki Barton znajdziesz sprzęt, który spełni z nawiązką Twoje oczekiwania. I nie musisz wcale do tego posiadać motocyklowego prawa jazdy.

Motocykle klasy 125 marki Barton dały się poznać jako sprawdzone i niezawodne jednoślady, które potrafią zaskoczyć swoją funkcjonalnością i przyjaznym charakterem. Nowoczesna konstrukcja, sprawdzone rozwiązania i dopracowane detale czynią z nich ciekawe propozycje, które nie sposób przeoczyć, przeglądając rynkową ofertę jednośladów na samochodowe prawo jazdy.

Barton Classic 125: wiecznie modny i współczesny motocykl na prawko B

Barton Classic 125 w najnowszej odsłonie to ciągle klasyczny motocykl o linii nadwozia i ergonomii nawiązującej do choppera. Niezmiennie potrafi przyciągać wzrok i wzbudzać przyjemną nostalgię. Wyposażony jest w niezniszczalny i sprawdzony przez lata produkcji jednocylindrowy  silnik o mocy ponad 12 KM. Jednostka ta ma swoje korzenie w legendarnym już napędzie Hondy CB 125. W najnowszej wersji Bartona Classic 125 silnik został wyposażony we wtrysk paliwa, zapewniający wysoką wydajność i ekonomię. W konstrukcji zastosowano wałek wyważający, który redukuje wibracje, zapewniając wysoką płynność pracy silnika. Wszystko po to, by jazda Bartonem Classic 125 była jeszcze bardziej przyjemna. Więcej kultury pracy silnika, to większa chęć do kolejnych przejażdżek. A o to przecież chodzi.

Nieco nowoczesny, ale ciągle klasyczny kształt tylnej części motocykla doskonale współgra z linią zbiornika paliwa i kanapy, nadając mu cechy charakterystyczne dla wywodzących się z amerykańskiej szkoły budowy motocykli, szosowych krążowników. Wyprostowana pozycja za kierownicą zapewnia wysoki komfort jazdy zarówno na drodze, jak i w mieście. Z kolei niska wysokość kanapy sprawia, że ​​nawet niski kierowca poczuje się bardzo pewnie. Miejskie manewry ułatwi także niska masa własna. Barton Classic to motocykl, który potrafi zachwycić swoją zwinnością i przyjaznym charakterem.

Przeczytaj również:

czterokołowe nowości 2022 Barton Motors: quady też są fajne

Nowy Classic oferuje wyższy poziom bezpieczeństwa, zastępując tylny bęben tarczą. Taki ruch znacznie zwiększa skuteczność hamowania. Nie pozostaje także bez wpływu na lepszą dozowalność hamulca. Zastosowany system CBS pozwala na odpowiedni rozkład siły hamowania pomiędzy przednią i tylną osią motocykla. Dzięki temu rozwiązaniu w większości sytuacji wystarczy używać dźwigni pod prawą nogą do skutecznego zatrzymania pojazdu.

Klasyka zachwyca również malowaniem. Połyskująca w promieniach słońca farba, uzupełniona gustownymi naklejkami, świetnie kontrastuje z chromowanym wydechem, obudową reflektora i rurami zawieszenia. Odrobiny nowoczesności dodaje tylna lampa wykonana w technologii LED.

Neoklasyka w przypadku Bartona Classic 125 przybiera bardzo zrównoważoną formę. Dzięki temu ten motocykl potrafi zjednać sobie zarówno fanów jednośladowych oldtimerów, jak i tych o bardziej współczesnym guście. I jak tu się nie zakochać?

Przeczytaj też:

Barton GT 125 2022: Motocykle na prawo jazdy B zaskakują coraz bardziej

Barton Hyper 125 2022: motocykl, który może (prawie) wszystko

Barton Hyper 125 to niezwykle uniwersalny motocykl w stylu enduro. Wysoko umiejscowiona kanapa, duży skok zawieszeń i taki sam prześwit podkreślają terenowy charakter. Nie chodzi tu jednak tylko o jazdę poza asfaltem, ale przede wszystkim o przydatność na co dzień. Barton Hyper 125 okazuje się wybitnie skuteczną bronią w walce z miejskimi nierównościami, progami zwalniającymi i krawężnikami. Ten motocykl wjedzie niemal wszędzie i zrobi to z dziecięcą łatwością. Wersja wyposażona w bagażnik to także doskonała propozycja na turystyczne enduro dla osób z prawem jazdy kat. B. Dodatkowe przegródki pozwalają zabrać wszystkie niezbędne rzeczy i udać się w nieznane. Podróżowanie motocyklem jeszcze nigdy nie było tak wygodne i niczym nieskrępowane.

Jednostka jest napędzana chłodzonym powietrzem, jednocylindrowym, czterosuwowym silnikiem o pojemności 125 cm3, który dzięki dodatkowemu wałkowi wyrównoważającemu eliminuje niepożądane wibracje. Za zasilanie odpowiada nowoczesny układ wtrysku paliwa, który jest niezawodny i dba o ekologię oraz ekonomię jazdy. Barton Hyper 125 został postawiony na 17-calowych kołach szprychowych i oponach, które dobrze sprawdzają się zarówno na drodze w terenie. To ukłon w stronę zwinności i jazdy w stylu supermoto. Oba koła mają hamulce tarczowe. Przednie odwrócone zawieszenie poprawia precyzję prowadzenia. Z kolei tylny centralny amortyzator z tłumikiem o specjalnie odpasowanej charakterystyce zapewniają długi skok zawieszenia i komfortowa jazdę nawet po drogach o gorszej jakości nawierzchni, czy miejskich brukach.

Ciąg dalszy pod materiałem wideo

Barton Hyper to idealna propozycja dla osób poszukujących motocykla do dojazdów i transportu oraz chcących czerpać absolutną przyjemność z jazdy. Niezależnie od warunków. Tym sprzętem nie tylko dojedziesz sprawnie do pracy czy szkoły, ale także bez krępacji dojedziesz nad jezioro czy nawet w bardziej zaawansowany teren. Barton Hyper 125 to sprzęt prawie do wszystkiego, który pozwoli cieszyć się jazda zawsze i wszędzie. Dodatkowo, po doposażeniu w zestaw dedykowanych kufrów, ten motocykl enduro może przeistoczyć się w wyprawową maszynę segmentu adventure.

Oferta jednośladów Barton jest znacznie bogatsza, dlatego zdecydowanie warto sprawdzić jak plasują się na rynku takiej pojazdy jak skuter Falcon, lub Active, a także nowoczesne motorowery Barton Fighter, Volcano i Sprint. Nie brakuje również motocykli klasy hard enduro.

Przemysław Borkowski

Kocha wszystko co ma dwa koła i silnik - nawet ten elektryczny. Gdyby wiertarka miała koła, też by na niej jeździł. Prywatnie fan dobrego rockowego brzmienia i kultur orientalnych.

Inne publikacje na ten temat:

3 opinii

  1. Motocykle Barton przy zakupie według opisu są wręcz idealne. Postanowiłem zainwestować w nowy motocykl, bo mniejsze ryzyko niż używany. Moje “szczęście” nie trwało długo, po 300 km pierwszy przegląd i klapa, Barton od miesiąca stoi w serwisie bo nie ma uszczelki dekla filtra oleju. Jeśli Barton dba tak o swoich klientów gwarantując im sezon w naprawie zamiast na drodze, a w zasadzie to nie tyle w naprawie bo ona potrwa 5min jak tylko dojedzie uszczelka gdzieś z drugiego końca świata, to może lepiej kupić używany ale znanej marki.

    1. W ogóle to co teraz się dzieje z częściami to dramat. Znajomy do 4letniego opla po wypadku czeka na części 8 miesięcy, i końca nie widać. Kupił trupa na dojazdy do pracy i jeździ starociem. Kuziozalna sytuacja.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top button