Triumph Daytona 675 R: Dane techniczne, cena i opinie

Serię Daytona 675 tworzą dwa niezwykłe motocykle - klasyczna wersja i jeszcze bardziej usportowiona, R'ka, na której dzisiaj się skupimy. W porównaniu do modelu bez R w nazwie, doszło do kilku drobnych zmian. Przede wszystkim kokpit wypełniony został włóknem węglowym, co pozytywnie wpłynęło wagę motocykla.

Zamontowano również Quickshifter. Jest to system, który pozwala przerzucać kolejne biegi na pełnym gazie i bez użycia sprzęgła. Niezawodny motocykl, który poradzi sobie w każdych warunkach. Jesteś gotowy na przejażdżkę?

  • SILNIK:
  • Rodzaj chłodzony cieczą, 12 zaworowy, DOHC, rzędowy 3 cylindrowy
  • Pojemność 675 ccm
  • Średnica cylindra/Skok tłoka 76 mm / 49.6 mm
  • Stopień sprężania 13.1:1
  • Maksymalna moc 128 KM (94 kW) / 12,500 obr/min.
  • Maksymalny moment obrotowy 74 Nm / 11,900 obr/min.
  • Układ zasilania wielopunktowy sekwencyjny elektroniczny wtrysk paliwa z podwójnym wtryskiem, wymuszoną indukcją powietrza oraz SAI
  • Układ wydechowy Układ wydechowy wykonany ze stali nierdzewnej 3 w 1 idący centralnie pod motocyklem zakończony tłumikiem z zaworem przelotu spalin.
  • Układ napędowy łańcuch 0-Ring
  • Sprzęgło wielotarczowe, mokre
  • Skrzynia biegów 6-biegowa
  • PODWOZIE:
  • Rama Przednia - podwójna, grzbietowa, aluminiowa. Tylna - 2 cześciowa odlewana z aluminium pod wysokim ciśnieniem.
  • Wahacz wzmocniony, dwustronny, z aluminium z regulowaną pozycją podwozia
  • Przednie koło odlewane felgi z aluminium z 5-szprychowe 17 x 3.5 cala
  • Tylne koło odlewane felgi z aluminium 5-szprychowe 17 x 5.5 cala
  • Przednia opona 120/70 ZR17
  • Tylna opona 180/55 ZR17
  • Przednie zawieszenie zawieszenie upside down Ohlins 43 mm NIX 30 z regulacją wstępnego napięcia sprężyny oraz tłumieniem odbicia i kompresji, skok zawieszenia 120 mm
  • Tylne zawieszenie zawieszenie Ohlins TTX36 z podwójną rurą monoshock ze zbiornikiem regulowanym dla tłumienia odbicia i kompresji, skok zawieszenia 133 mm
  • Przednie hamulce Podwójne pływające tarcze 310 mm, 4-tłoczkowe zaciski Nissin montowane promieniowo, programowalny ABS
  • Tylne hamulce pojedyncza tarcza 220 mm, 1-tłoczkowy zacisk Brembo, programowalny ABS
  • Przyrządy Pakiet wielofunkcyjnych wskaźników na wyświetlaczu LCD: cyfrowy prędkościomierz, wskaźnik poziomu paliwa, komputer pokładowy, analogowy obrotomierz, stoper, wskaźnik zmiany biegu, status TPMS, programowalne światła zmiany biegu, zegar, status TPMS, programowalny ABS oraz tryb trasa.
  • WYMIARY I MASA:
  • Szerokość kierownicy 695 mm
  • Wysokość bez lusterek 1112 mm
  • Wysokość siedzenia 830 mm
  • Rozstaw osi 1375 mm
  • Kąt pochylenia główki ramy 23 º
  • Ścieżka 87.9 mm
  • Pojemność zbiornika paliwa 17.4 litrów
REKLAMA

RZUĆ WYZWANIE MIASTU Z BMW G 310 R

Obudź się z uśmiechem na twarzy bo każdy dzień z BMW G 310 R to szansa na spróbowanie czegoś nowego. Kompletny pakiet ma wszystko, czego potrzebujesz – w tym nowoczesne światło do jazdy dziennej. Dzięki zoptymalizowanemu silnikowi z Ride by Wire i sprzęgłem z funkcją Anti-Hopping pojazdem jeździ się intuicyjnie i zwinnie, niezależnie od tego, czy wybierasz się do pracy, na randkę czy poza miasto. Przekonaj się o zwrotności, łatwości obsługi i sportowym charakterze G 310 R i każdego dnia stawiaj sobie nowe, większe wyzwania.

Inne publikacje na ten temat:

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Back to top button