Triumph Bonneville 2021: Triumph pokazał nowe motocykle. Co się zmieniło w kolekcji

Informacja prasowa

W skrócie
  • Triumph Bonneville 2021 to wiecznie modna klasyka i nowoczesne wyposażenie
  • Nowa odsłona modeli Modern Classics Triumpha to także specjalne wersje limitowane
  • Ikona klasycznego stylu, legendarny model i współczesny charakter

Legendarne i klasyczne - te słowa będą się często przewijać w tej publikacji, ale jak ich nie używać opisując takie motocykle Jak modele Triumph Bonneville z kolekcji Modern Classics 2021? Te motocykle, jak mało które kojarzą się z jeżdżącą ikoną minionych czasów, a ich nowoczesne specyfikacje sprawiają, że ciężko o lepszy złoty środek, gdy kręci nas zarówno to co przeszłe i to co współczesne. Drogie Panie, drodzy Panowie, przed Wami najnowsza odsłona współczesnych motocyklowych klasyków Triumpha z serii Bonneville.

Nowe motocykle z rodziny Bonneville to znacznie więcej niż dostosowane do nowych norm homologacyjnych napędy. Cała kolekcja jest teraz jeszcze bardziej dopracowana, spójna i uzupełniająca się. Wśród modeli Bonneville na sezon 2021 znajdziesz nie tylko klasyki w postaci nowego Bonneville T120 oraz T100, ale także lekko usportowionego Street Twina, wpisującego się w cruiserowe klimaty Speedmastera, czy rasowego i zarazem jedynego w swoim rodzaju Bobbera. Pojawiły się także specjalne, limitowane edycje.

NOWY BONNEVILLE T120 & T120 BLACK 2021: Ponadczasowy, zwinny, legendarny.
Niezaprzeczalna brytyjska motocyklowa ikona w pełni wykorzystuje potencjał wysokiego momentu obrotowego twina o pojemności 1200 cm³, zaawansowaną konfigurację oraz piękne DNA Bonneville'a i wznosi go na jeszcze wyższy poziom dzięki modyfikacjom przygotowanym na rok 2021, dostarczając nowy punkt odniesienia dla ponadczasowego charakteru i łatwości jazdy. Znacznie poprawiono prowadzenie dzięki mocno zredukowanej masie motocykla – o 7 kg, nowym lekkim aluminiowym felgom i nowym hamulcom Brembo o wyższej specyfikacji, a także dzięki najnowszej technologii stworzonej dla motocyklistów, w tym tempomatowi i udoskonalonym trybom jazdy, jak również jeszcze bardziej responsywnej przepustnicy. Legenda Bonneville'a trwa. Triumph Bonneville T120 2021 Triumph Bonneville T120 2021

 

REKLAMA

SCORPION EXO 520 AIR

Zobacz co oferuje najlepszy kask motocyklowy w segmencie.

Silnik i osiągi

Silnik nowego Bonneville'a T120 i T120 Black to bezkonkurencyjny brytyjski twin Triumpha o pojemności 1200 cm³ i wysokim momencie obrotowym, który został opracowany z myślą o jeszcze lepszych wrażeniach z jazdy.

Masa silnika nowego T120 2021 została znacznie zmniejszona dzięki zastosowaniu lżejszego wału korbowego. W połączeniu ze zoptymalizowanymi sprzęgłem i wałkiem wyrównoważającym zmniejszyło to również inercję, co zapewnia nowej generacji natychmiastową i responsywną reakcję przepustnicy.

T120 został specjalnie dostrojony, aby zapewniać wysoki moment obrotowy już w niskim zakresie obrotów aż do średniego zakresu, zapewniając niesamowite osiągi.

Twin 1200 gwarantuje 105 Nm maksymalnego momentu obrotowego przy bardzo niskich (3 500) obrotach na minutę, a jego maksymalna moc wynosi 80 KM przy 6 550 obr./min.

Dzięki starannie zaprojektowanemu układowi chłodzenia cieczą zmodernizowany silnik 2021 przewyższa wymagania normy EURO 5, zapewniając niższą emisję niż poprzednia generacja i doskonałą oszczędność paliwa.

Triumph Speed Triple 1200 RS 2021. Nowy, lepszy, bardziej zadziorny. Cena, dane techniczne, opinie

Zarówno T120, jak i T120 Black charakteryzują się bardzo długim okresem między przeglądami wynoszącym 16 000 kilometrów, co pomaga uzyskać niski koszt utrzymania motocykla. Triumph Bonneville T120 2021 Black Triumph Bonneville T120 2021 Black

 

Lepsze prowadzenie

Prowadzenie nowego T120 na 2021 r. poprawiono dzięki redukcji wagi o 7 kg. Całkowicie nowe aluminiowe felgi (18'' ⨯ 2,75'' z przodu i 17'' ⨯ 4,25'' z tyłu) zapewniają zmniejszenie ciężaru nieresorowanego i bezwładności, dzięki czemu nowy T120 jest bardziej zwinny i zwrotny podczas jazdy, a także kiedy manewrujesz nim na parkingu.

Układ hamulcowy został ulepszony dzięki zastosowaniu przedniego hamulca Brembo o wyższej specyfikacji, z dwiema tarczami i 2-tłoczkowymi przesuwnymi zaciskami, co zapewnia doskonałą siłę hamowania i lepsze wyczucie. Bezpieczeństwo i kontrola zostały również zmaksymalizowane dzięki najnowszej generacji ABS-owi Triumpha i kontroli trakcji z możliwością dezaktywacji.

Redukcja masy w połączeniu z nowymi kołami i konfiguracją hamulców o wyższej specyfikacji sprawia, że nowy T120 jest najlepiej prowadzącym się Bonneville'em T120 w historii.

Triumph Bonneville T120 2021

Udoskonalona technologia

Nowy T120 jest wyposażony w technologię o wyższej specyfikacji w porównaniu z jego poprzednią wersją – z tempomatem montowanym teraz w standardzie oraz ulepszonymi trybami jazdy.

Tempomat jest ustawiany za pomocą dedykowanego przycisku na kierownicy, dzięki czemu jest niezwykle przyjazny dla użytkownika, podobnie jak wybór trybów jazdy. Kierowca może wybierać między trybami jazdy Rain i Road, które dostosują zachowanie motocykla do panujących na drodze warunków.

Innymi zaawansowanymi technologiami ukierunkowanymi na kierowcę, dostępnymi w standardzie, jest sprzęgło ze wspomaganiem momentu obrotowego, które minimalizuje zmęczenie motocyklisty na dłuższych trasach oraz w ruchu miejskim; immobilizer wbudowany w kluczyk; poręczne gniazdo USB schowane pod siedzeniem i schowane okablowanie gotowe do podłączenia akcesoryjnych grzanych manetek.

Reflektor posiada wyróżniające się światła LED-owe do jazdy dziennej – tam, gdzie pozwalają na to przepisy – co sprawia, że motocykl jest lepiej widoczny dla innych użytkowników dróg.

Triumph Bonneville T120 2021 Black

Udoskonalony styl

Niepowtarzalna, kultowa sylwetka i styl Bonneville'a zostały dodatkowo wzmocnione zestawem elementów, które łączą ikoniczny charakter T120 z wysokiej klasy, nowoczesnymi cechami Triumpha.

Podwójne zegary mają nową wysokiej jakości tarczę 3D z logo Bonneville'a i klasyczny kształt oraz kolorystykę. Cyfrowy wielofunkcyjny wyświetlacz dostarcza motocykliście wszystkie niezbędne informacje, takie jak ustawienia trybów jazdy, status tempomatu, wskaźnik pozycji biegu i wiele innych, a wszystko jest kontrolowane za pomocą intuicyjnego i łatwo dostępnego przycisku przewijania zamontowanego na kierownicy.

Kultowy rzeźbiony bak Bonneville'a z gumowymi osłonami ma nowe klasyczne chromowane logo z trzema liniami, dodające świeżego stylu do i tak już niepowtarzalnego designu T120.

W klasycznym Bonneville'u T120 zastosowano najwyższej jakości chromowane wykończenia, zachowując charakterystyczny ponadczasowy styl, który dostrzec można w kunsztownych lusterkach, wsporniku błotnika, kierunkowskazach, tłumikach, kierownicy, oprawie reflektora i korku wlewu paliwa. Siedzenie jest wykończone kontrastową lamówką z prążkowaną górą i ma wytłoczone logo Triumpha.

Awangardowy, surowy, charakterny Bonneville T120 Black otrzymał szereg ciemnych detali i elementów najwyższej jakości, w tym felgi, uchwyt dla pasażera, osłony silnika, lusterka, oprawę reflektora, kierunkowskazy i wydechy, a także stylową brązową kanapę z wytłoczonym logo Triumpha.

Dla modelu T120 dostępny jest zestaw 116 oryginalnych akcesoriów Triumpha, który umożliwia kierowcom personalizację motocykli.

Model T120 jest dostępny w 3 stylowych wersjach kolorystycznych, w tym w jednolitym kolorze Jet Black oraz w malowaniach: Cordovan Red i Silver Ice oraz Cobalt Blue i Silver Ice, obu z ręcznie malowanym złotym obramowaniem.

W przypadku modelu T120 Black dostępny jest kolor Jet Black lub wyszukany Matt Jet Black i Matt Graphite z ręcznie malowanym srebrnym obramowaniem.

Triumph Trident 660 2021: nowy król klasy średniej!

NOWY BONNEVILLE T100 2021: Klasyczny, oryginalny, poręczny.
Doskonałe wprowadzenie do kultowej rodziny Bonneville: najnowszej generacji autentyczny i oryginalny T100 łączy w sobie wysoki moment obrotowy i ekscytujące osiągi dające pewność prowadzenia i ponadczasowy styl Bonneville'a ze znaczącą aktualizacją najnowszego twina o pojemności 900 cm³, zapewniającego o 10 KM więcej mocy i niższą emisję spalin. Dodajmy do tego mniejszą masę całkowitą, hamulce i zawieszenie o wyższej specyfikacji, najnowszą technologię i wyrafinowane nowe detale, a otrzymamy jeszcze wspanialszą i bardziej wyrafinowaną jazdę T100. Triumph Bonneville T100 Triumph Bonneville T100

 

Lepsze osiągi

Nowy Triumph Bonneville T100 jest wyposażony w dwucylindrowy silnik o pojemności 900 cm³ z wysokim momentem obrotowym, który przeszedł znaczące aktualizacje na rok 2021, dzięki czemu jest lżejszy i bardziej responsywny.

Moc szczytowa jest o 10 KM wyższa niż w poprzedniej generacji: 65 KM przy 7 400 obr./min, z maksymalnym momentem obrotowym wynoszącym 80 Nm przy 3 750 obr./min, z czego 80% dostępne jest już w zakresie od 2 000 obr./min do 7 000 obr./min, co zapewnia mocne przyspieszenie, gdy jest to potrzebne. Aktualizacje zapewniają nowemu Bonneville’owi T100 2021 zwiększoną moc i moment obrotowy od niskiego poziomu 3 500 obr./min aż do czerwonej linii obrotów, która jest o 500 obr./min wyższa niż w poprzedniej wersji.

Nowy silnik T100 również przewyższa normy EURO 5 i teraz charakteryzuje się niższą emisją spalin i doskonałą oszczędnością paliwa.

Dzięki wałowi korbowemu o niskiej bezwładności, lżejszym wałkom wyrównoważającym, cienkościennej osłonie sprzęgła i magnezowej osłonie wałka rozrządu silnik nowego T100 jest znacznie lżejszy niż poprzednia wersja, co znacząco przyczyniło się do zmniejszenia masy nowego Bonneville T100 2021 – o 4 kg. Ta utrata wagi w połączeniu z wyższą mocą przekłada się na znaczną poprawę reakcji przepustnicy i lepszą jazdę.

Bardzo długi okres między przeglądami wynoszący 16 000 kilometrów pomaga utrzymać niski koszt utrzymania.

Na rynkach europejskich T100 można wyposażyć w zestaw kat. A2, który może być łatwo zdemontowany przez dealera Triumpha, gdy właściciel zda egzamin i będzie chciał przywrócić pełną moc. Zastosowanie będzie miało lokalne prawo.

 

Lepsze prowadzenie

Prowadzenie Bonneville'a T100 2021 zostało poprawione przez redukcję wagi o 4 kg, co w szczególności poprawiło zwrotność motocykla.

T100 jest wyposażony w przedni 2-tłoczkowy hamulec Brembo o wyższej specyfikacji, zapewniający doskonałą siłę hamowania i lepsze wyczucie.

Nowy przedni widelec o wyższej specyfikacji, w połączeniu z dwoma tylnymi amortyzatorami i klasycznie stylizowanymi 32-szprychowymi kołami, dodatkowo zwiększa zwinność i łatwość prowadzenia T100, dając poczucie pewności podczas jazdy.

Najnowszej generacji ABS i kontrola trakcji z możliwością dezaktywacji są wkomponowane delikatnie i dyskretnie, aby zmaksymalizować bezpieczeństwo kierowcy i zapewnić płynną jazdę.

Komfort gwarantuje wygodne siedzenie dla kierowcy i pasażera, idealne na krótkie i dłuższe przejażdżki, oraz sprzęgło wspomagające moment obrotowy, które zmniejsza zmęczenie kierowcy.

Kanapę zdejmuje się za pomocą kluczyka do motocykla, aby uzyskać łatwy dostęp do gniazda USB pod siedzeniem, którego wysokość wynosi 790 mm. W połączeniu z wąską sylwetką T100 daje to poczucie bezpieczeństwa nawet podczas postojów. Triumph Bonneville T100

Piękniejsze detale i styl

Nowy Bonneville T100 2021 jest również wyposażony w nowe zegary z logo Bonneville'a i tradycyjną tarczę. Zintegrowany wielofunkcyjny wyświetlacz można łatwo obsługiwać za pomocą przycisku przewijania zamontowanego na kierownicy.

Oddający oryginalne DNA Bonneville’a T100 motocykl posiada piękne i autentyczne detale: od kontrastujących lamówek na siedzeniu po gumowe osłony umieszczone w charakterystycznych wycięciach na zbiorniku Bonneville'a, stalowy tylny błotnik, chromowane lusterka, chromowaną kierownicę, chromowaną ramkę reflektora i chromowany korek wlewu paliwa. Kompaktowe i eleganckie tylne światło jest w pełni diodowe, co zapewnia energooszczędność i dobrą, stylową widoczność.

Nowy Bonneville T100 2021 jest dostępny w trzech klasycznych malowaniach: Lucerne Blue w połączeniu z Fusion White i z ręcznie malowanymi srebrnymi liniami; elegancki, jednokolorowy Jet Black oraz Carnival Red w połączeniu z Fusion White, z ręcznie malowanymi srebrnymi liniami nadwozia.

Kierowca może spersonalizować swojego T100 dzięki gamie 117 oryginalnych akcesoriów. Wszystkie zostały opracowane i przetestowane wraz z motocyklem, aby zagwarantować idealne połączenie i zapewnić wiele opcji personalizacji T100 zgodnie z gustem i potrzebami motocyklisty.

W asortymencie akcesoriów klienci znajdą szeroki katalog bagaży, a także opcje siedzeń i owiewek. Podgrzewane manetki z wewnętrznym, ukrytym okablowaniem zwiększają komfort w chłodniejsze dni, a opcjonalny tempomat zmniejsza zmęczenie na dłuższych trasach.

Dzięki liście dostępnych oryginalnych akcesoriów Triumpha można zdecydować się na jeszcze bardziej mroczny styl z czarnymi kolektorami wydechowymi, pierścieniami i tłumikami.

VII Spotkanie klasycznych Triumphów zapowiedziane na wrzesień

NOWY STREET TWIN 2021: Bajerancki, stylowy, wszechstronny.
Najnowsza generacja najlepiej sprzedającego się nowoczesnego klasyka marki Triumph zapewnia wysoki moment obrotowy i ekscytujące osiągi Street Twina, budzące zaufanie prowadzenie i współczesny customowy styl, wzbogacony o najnowszy silnik o poj. 900 cm³ HT twin zapewniający niższą emisję spalin. Dzięki jeszcze wygodniejszej kanapie i wielu nowym, dopracowanym detalom i wykończeniom przygotowanym na rok 2021, a także szerokiej gamie 120 oryginalnych akcesoriów piękny i łatwy w prowadzeniu Street Twin to idealna nowoczesna klasyczna maszyna zarówno dla nowych, jak i doświadczonych motocyklistów. Triumph Bonneville Street Twin 2021 Triumph Bonneville Street Twin 2021

 

Lepsze osiągi

Ulepszony na rok 2021 najnowszej generacji silnik Street Twina o wysokim momencie obrotowym i pojemności 900 cm³ zachował pełną moc, charakter i szybkość reakcji, z której słynie ten twin, przekraczając teraz wymogi normy EURO 5, osiągając przy tym niższą emisję spalin i zapewniając doskonałą oszczędność paliwa.

Nowy Street Twin ma niesamowity moment obrotowy, ciągnąc z samego dołu aż po cały zakres obrotów, co zapewnia ekscytujące przyspieszenie w dowolnym momencie, z maksymalną mocą 65 KM przy 7 500 obr./min i maksymalnym momentem obrotowym 80 Nm przy 3 800 obr./min. Taką mocą i momentem obrotowym operuje się wygodnie dzięki zastosowaniu przepustnicy typu Ride-by-Wire.

Okres między przeglądami dla Street Twina wynosi 16 000 km.

Na rynkach europejskich Street Twina można wyposażyć w zestaw licencyjny A2, który łatwo przywrócić do pełnej mocy w dowolnym salonie Triumpha.


Lepszy styl i komfort

Nowoczesny customowy styl Street Twina został zmodernizowany na rok 2021 nowymi elementami premium, w tym nowymi odlewanymi kołami, nowym wygodniejszym siedzeniem, nowym nadwoziem oraz udoskonalonym wykończeniem i detalami, na czele ze szczotkowanymi aluminiowymi wspornikami reflektorów.

Sam reflektor jest kompaktowy i ma charakterystyczne logo Triumpha na trzonku żarówki. Tylne LED-owe światło jest eleganckie i spójne z całym motocyklem, ma też charakterystyczny wzór.

Ponadczasowe DNA designu Bonneville'a i inspirowane customami minimalistyczne nadwozie z wyprofilowanym zbiornikiem i zamykanym chromowanym korkiem wlewu paliwa, w połączeniu z kompaktowym przednim błotnikiem Street Twina i nowym panelem bocznym z siatkowym detalami i naklejkami na zbiorniku z folii najwyższej jakości, dają oszałamiający rezultat.

Wiodące w swojej klasie wykończenie Street Twina, w tym nowe wykończenia korpusu przepustnicy ze szczotkowanego aluminium i czarne osłony silnika sygnowane przez Bonneville'a, są uzupełnione charakterystycznymi żebrowanymi obejmami tłumików.

Wyposażone w opony Pirelli Phantom Sportscomp zapewniające doskonałą przyczepność i trwałość nowe odlewane koła nadają całości customowy wygląd dzięki obrabianym maszynowo detalom.

Dla motocyklistów jeżdżących Street Twinem, którzy chcą spersonalizować swoje motocykle, dostępnych jest 120 oryginalnych akcesoriów Triumpha, które zapewniają ochronę, komfort, styl, możliwości i bezpieczeństwo. Obejmują one opcje bagażu, owiewek, uchwyt dla pasażera, gmole, osłony silnika oraz czarne lub chromowane pokrywy silnika.

Wszystkie akcesoria zostały zaprojektowane i opracowane razem z motocyklem i przetestowane zgodnie z tymi samymi standardami, aby zapewnić doskonałą harmonię.

2021 Street Twin jest dostępny w trzech malowaniach – Cobalt Blue, Matt Ironstone i Jet Black.

Triumph Bonneville Street Twin 2021
Wysoka specyfikacja gwarantująca pewność podczas jazdy

Street Twin 2021 jest również wyposażony w nowe, grubsze o 10 mm siodło, które zawiera nową mieszankę pianki dla lepszej wyściółki, zapewniając kierowcy jeszcze bardziej komfortową jazdę.

Znany ze swojej przystępności nowy model 2021 ma siodło umieszczone nisko, na wysokości 765 mm, i idealną szerokość, co czyni go doskonałym motocyklem dla wszystkich, niezależnie od gabarytów i wzrostu.

Na Street Twinie jeździ się niezwykle łatwo dzięki intuicyjnemu, swobodnemu prowadzeniu. Do tego motocykl ma świetne standardowe wyposażenie: wysokiej jakości przednie hamulce marki Brembo z pojedynczą tarczą dają doskonałe wyczucie, sprzęgło ze wspomaganiem momentu obrotowego zapewnia lekką, łatwą obsługę, którą docenia się zarówno w ruchu miejskim, jak i na długich trasach, a przedni widelec i dwa tylne amortyzatory gwarantują komfort podczas jazdy.

ABS i kontrola trakcji z możliwością dezaktywacji są montowane w standardzie – aby zarządzać momentem obrotowym Street Twina, gdy przyczepność jest zagrożona. Dostępne są dwa tryby jazdy – Rain i Road. Dostosowują one mapę przepustnicy i ustawienia kontroli trakcji w celu uzyskania optymalnych osiągów w mokrych i suchych warunkach drogowych.

Stylowe zegary Street Twina są wyposażone w klasyczny analogowy prędkościomierz oraz cyfrowy wyświetlacz z menu, do którego dostęp można uzyskać za pomocą przycisku przewijania zamontowanego na kierownicy, umożliwiającego sterowanie nim podczas jazdy.

Inne funkcje obejmują gniazdo USB schowane pod siedzeniem, immobilizer w kluczyku i podgrzewane manetki dostępne akcesoryjnie oraz system monitorowania ciśnienia w oponach.

Motocykl Triumph Speed Triple: Historia prawdziwa

 NOWY 2021 STREET TWIN GOLD LINE LIMITED EDITION: Piękny, pożądany ,ekskluzywny.
Ta wyjątkowa, dopracowana ręcznie, customowa edycja modelu 2021 Street Twin zawiera wszystkie aktualizacje nowej generacji i celebruje ponadczasowe klasyczne logo Triumpha i umiejętności zespołu odpowiedzialnego w tym modelu za ręczne malowanie złotych detali. Na całym świecie będzie tylko 1000 sztuk tych pięknych motocykli, każdy z certyfikatem autentyczności ze spersonalizowanym unikalnym numerem VIN motocykla, co czyni go jeszcze bardziej ekskluzywnym. Triumph Bonneville Street Twin GL 2021 Triumph Bonneville Street Twin GL 2021

 

 

Ręcznie robiony specjalny custom

Limitowana edycja Street Twin Gold Line ma oszałamiający lakier Matt Sapphire Black z tradycyjnym logo Triumpha i ręcznie malowanymi detalami.

Customowe elementy zostały również poszerzone o koła Street Twina z obrobionymi mechanicznie detalami i przepięknymi złotymi paskami, a także nowe panele boczne z oryginalnym logo Street Twina, jeszcze bardziej podkreślającym ekskluzywność tej limitowanej edycji.

Limitowana edycja 1000 sztuk

Street Twin Gold Line to kunsztowny custom, z ograniczoną do 1000 liczbą motocykli. Łączy on w sobie wszystkie nowości i funkcje najnowszego Street Twina 2021 z mistrzowskim malowaniem Triumpha w ręcznie dopracowanym nadwoziu.

Ta limitowana edycja Street Twina posiada certyfikat autentyczności wraz ze spersonalizowanym numerem VIN dla każdego motocykla, co sprawia, że jest to pozycja obowiązkowa dla wszystkich kolekcjonerów motocykli. Triumph Bonneville Street Twin GL 2021

 

Wszystkie nowości premierowego Street Twina 2021

Nowa limitowana edycja Gold Line zawiera wszystkie cechy nowej generacji Street Twin 2021, w tym ulepszony silnik EURO 5 o niższej emisji oraz zwiększony komfort i styl dzięki nowej kanapie, nowym odlewanym kołom, karoserii i szczotkowanym aluminiowym detalom. Wystarczy dodać do tego jego inspirującą, pewną, lekką i zwinną jazdę, niskie siedzenie znajdujące się na wysokości 765 mm, przedni hamulec Brembo, dwa tryby jazdy, ABS i kontrolę trakcji z możliwością dezaktywacji, a otrzymamy naprawdę wyjątkową edycję najbardziej popularnego nowoczesnego klasyka Triumpha.

 

TRIUMPH BONNEVILLE SPEEDMASTER 2021: Klimatyczny, wygodny, stylowy.
Idealny do swobodnej, długodystansowej jazdy. Najnowsza generacja Speedmastera klasycznego brytyjskiego customa marki Triumph zapewnia potencjał i wyrafinowany styl, a także znaczne ulepszenia – dzięki jeszcze lepszej wydajności silnika, wyposażeniu o wyższej specyfikacji i bardziej ekskluzywnym detalom. Dzięki 79 akcesoriom, w tym bagażom, nowy model zapewnia jeszcze wygodniejszą, stylową i wyrafinowaną jazdę. Triumph Bonneville Speedmaster 2021 Triumph Bonneville Speedmaster 2021

 

Lepsze osiągi

Sercem nowego Speedmastera jest charakterny brytyjski twin o pojemności 1200 cm³ i z wysokim momentem obrotowym, który został opracowany na rok 2021 w celu zapewnienia natychmiastowej, jeszcze szybszej reakcji.

Speedmaster ma tę samą 270° kolejność zapłonu co reszta serii Bonneville, z zestrojonym silnikiem zapewniającym wysoki moment obrotowy i wysoką mocą już z dołu przez cały zakres obrotów.

Z mniejszą bezwładnością na 2021 r. nowa generacja Triumpha Speedmastera została specjalnie opracowana, aby zapewnić zdecydowane i płynniejsze dostarczanie mocy i momentu obrotowego oraz zauważalne uderzenie w średnim zakresie, aby zagwarantować niższą emisję spalin, przewyższającą normy EURO 5, a także doskonałą oszczędność paliwa.

Maksymalny moment obrotowy to nieprzeciętne 106 Nm przy bardzo niskich (3 850) obrotach na minutę, z ponad 90% momentem dostępnym aż do 5 750 obr./min, co sprawia, że Speedmaster jest naprawdę ekscytującym motocyklem do jazdy na każdym biegu. Moc szczytową 78 KM uzyskuje się przy 6 100 obr./min.

System chłodzenia cieczą, istotny dla niskiego poziomu emisji i niskiego zużycia paliwa, jest precyzyjnie wbudowany, podobnie jak jasne chromowane wydechy ze stali nierdzewnej. Układ wydechowy jest unikatowy dla Speedmastera i precyzyjnie wykonany, aby zapewnić bogate, głębokie i charakterystyczne brzmienie, podczas gdy jego powłoka sprytnie ukrywa katalizator, zapewniający płynną pracę motocykla.

Najnowszej generacji system Triumpha Ride-by-Wire zapewnia precyzyjne sterowanie przepustnicą w Speedmasterze, który ma dwa udoskonalone tryby jazdy: Road i Rain.

Oba tryby jazdy zapewniają Speedmasterowi pełną moc i dostosowują zarówno reakcję przepustnicy, jak i ustawienia kontroli trakcji, zwiększając pewność, właściwości jezdne i bezpieczeństwo w każdych warunkach.

Bardzo długi okres między przeglądami wynoszący 16 000 kilometrów pomaga zapewnić niski koszt eksploatacji.

Lepsze prowadzenie

Nowy Triumph Speedmaster 2021 ma lepszą specyfikację, 47 mm zawieszenie Showa o większej średnicy, które w połączeniu z ukrytym tylnym zawieszeniem typu monoshock z regulowanym napięciem wstępnym zapewniają motocykliście doskonałą sterowność, komfort i kontrolę podczas jazdy z pasażerem oraz solo.

Siła hamowania jest doskonała dzięki najnowszemu układowi hamulcowemu Brembo z podwójnymi tarczami. Aby zmaksymalizować bezpieczeństwo i kontrolę, w standardzie montowane są najnowszej generacji ABS Triumpha oraz kontrola trakcji z możliwością dezaktywacji – a wszystko to jest pięknie wkomponowane w design motocykla.

Speedmaster jest skonfigurowany tak, aby zapewniać wszystkie charakterystyczne dla Triumpha cechy: od naturalnego, zwinnego i łatwego prowadzenia po relaksującą i wygodną pozycję do jazdy. Bardzo niska wysokość siedziska wynosząca zaledwie 705 mm czyni go jednym z najbardziej przystępnych modeli marki Triumph.

W 2021 wprowadzono jeszcze wygodniejsze siedzenia. Kanapa kierowcy ma teraz oddzielne podparcie lędźwi i wyrzeźbioną konstrukcję z głębokiej pianki, podczas gdy siedzenie pasażera ma o 11 mm grubszą piankę niż poprzedni model.

Siedzenia można łatwo konfigurować, na przykład demontując tylną kanapę pasażera i montując przydatny tylny bagażnik – dostosowując wygląd Speedmastera do osobistego gustu.

Sprzęgło ze wspomaganiem momentu obrotowego zwiększa komfort na długich trasach lub przy dużym natężeniu ruchu w mieście, a tempomat, montowany w standardzie, jest bardzo łatwy i intuicyjny w obsłudze za pomocą jednego przycisku. Triumph Bonneville Speedmaster 2021

Piękniejsze detale i styl

Speedmaster zachowuje kluczową tożsamość i DNA Bonneville'a, ma również piękny, kultowy styl customowego cruisera.

Nadwozie Speedmastera 2021 zostało ograniczone do minimum dzięki kilku autentycznym akcentom, które utrzymują kultowy wygląd Speedmastera, takim jak zamontowana z boku stacyjka, klasyczna piasta z tyłu inspirowana hamulcem bębnowym, skrzynka akumulatora wykonana w tradycyjnym stylu z paskiem ze stali nierdzewnej i wielu innym.

Zegar ma nową oprawę na rok 2021: z subtelnym logo Bonneville'a i nową tarczą. Wyświetlacz LCD jest sterowany za pomocą łatwo dostępnego i intuicyjnego przycisku przewijania zamontowanego na kierownicy.

W celu zapewnienia dużej wydajności i trwałości zastosowano pełne oświetlenie LED – reflektor, światło tylne, kierunkowskazy i oświetlenie tablicy rejestracyjnej, oferowane standardowo w Speedmasterze 2021. Reflektor jest wyposażony w charakterystyczne
LED-owe światła do jazdy dziennej, zapewniające lepszą widoczność.

Rodzina Bonneville to idealna platforma do customizacji, a do wyboru jest ponad 79 oryginalnych akcesoriów Triumpha. Wszystkie zostały zaprojektowane i opracowane wraz z motocyklem, aby idealnie z nim współgrać, i zostały przetestowane zgodnie z tymi samymi standardami co sam Speedmaster.

Potencjał Speedmastera do pokonywania dużych odległości może zostać zwiększony przez skórzane lub woskowane bawełniane sakwy, chromowany bagażnik, oparcie pasażera, podesty dla kierowcy i wysoką szybę do dalekich podróży.

Dostępne są różne opcje siedzeń, a także alternatywna wyższa kierownica, boczna torba mocowana na wahaczu, lusterka w kształcie łez, w kolorze chromu lub czerni, gmole oraz różne nakrętki, osłony i detale.

Dostępne są również alternatywne wydechy, w tym komplet całkowicie wykończony na czarno, a dla większej praktyczności można zamontować podgrzewane manetki, które sprawdzą się w niższych temperaturach; są one świetnie zintegrowane z motocyklem, gdyż w standardzie Speedmastera jest już zastosowane ukryte okablowanie.

Na rok 2021 dostępne są trzy stylowe malowania: Jet Black, nowa kompozycja Fusion White i Sapphire Black z ręcznie malowanymi liniami oraz oszałamiający nowy lakier Red Hopper.

TRIUMPH BONNEVILLE BOBBER 2021: Prawdziwy, brutalny, piękny.
Równie oszałamiająco wygląda, jak ekscytująco jeździ. Najnowsza generacja minimalistycznego, eleganckiego customowego klasycznego motocykla Triumpha charakteryzuje się niezrównaną autentycznością, wyposażona jest w innowacyjne inżynieryjne rozwiązania poprzedniej generacji oraz oddaje pełny potencjał definiującego kategorię Bobbera Blacka, dostarczając nowego Bobbera 2021, który łączy to, co najlepsze w obu światach. Triumph Bonneville Bobber 2021 Triumph Bonneville Bobber 2021

Istotne modyfikacje obejmują zwiększoną wydajność silnika, zapewniającą jeszcze bardziej responsywną i ekscytującą jazdę, zaawansowane technologie i wyposażenie oraz całkowicie nowy, ciemny i masywny styl. Dzięki gamie 77 oryginalnych akcesoriów Triumpha w ofercie, w tym alternatywnej wysokiej kierownicy, bagażom i siedzeniom do wyboru, a także unikatowej w swojej klasie regulowanej pozycji siedzenia i podnóżków, Bobber został zaprojektowany dla motocyklistów, aby dostosować się do nich i ich stylu.

 

Lepsze osiągi

Nowy Bobber jest napędzany najnowszej generacji brytyjskim twinem o pojemności 1200 cm³ i z wysokim momentem obrotowym. Dzięki zmniejszeniu bezwładności ten zmodernizowany na rok 2021 silnik jest bardziej responsywny, a jego krzywa momentu obrotowego jest bardziej płaska.

Charyzmatyczny interwał zapłonu wynoszący 270° zapewnia pięknie płynne i liniowe dostarczanie mocy, a nowy silnik daje znacznego kopa przy 5 500 obr./min. Maksymalny moment obrotowy to nieprzeciętne 106 Nm przy niskich (4 000) obrotach na minutę, a maksymalna moc to 78 KM przy 6 100 obr./min.

Bobber 2021 przewyższa również wymagania EURO 5, zapewniając niższą emisję niż poprzednia generacja i doskonałą oszczędność paliwa. Dystans jazdy wydłuża również nowy, większy, 12-litrowy zbiornik paliwa, który zapewnia większy do 33% zasięg.

Zaawansowany system Triumpha Ride-by-Wire gwarantuje precyzyjne sterowanie przepustnicą i umożliwia korzystanie z dwóch udoskonalonych trybów jazdy – Road i Rain. Dostosowują one zarówno reakcję przepustnicy, jak i ustawienia kontroli trakcji, aby zwiększyć pewność i bezpieczeństwo w każdych warunkach.

Unikatowe podwójne wloty powietrza do airboxów znajdują się pod siedzeniem, a prosta rura wydechowa sprytnie zakrywa katalizator. Ukośne, cięte tłumiki typu peashooter uzupełniają obraz i zapewniają głębokie i surowe brzmienie Bobbera.

Bardzo długi okres między przeglądami wynoszący 16 000 kilometrów pomaga utrzymać niski koszt eksploatacji.


Zwiększony potencjał

Triumph Bobber 2021 ma teraz 16-calowe tłuste przednie koło i nowy, grubszy 47 mm przedni widelec – co tworzy naprawdę muskularny i imponujący przód.

Uzupełnieniem nowego przedniego koła Bobbera jest szeroka tylna opona. Oba koła mają klasyczne szprychy z czarnymi felgami. Opony Avon Cobra zostały opracowane specjalnie dla Bobbera, a ich lekka konstrukcja zapewnia doskonałą zwrotność przy dużych prędkościach i wiodącą w klasie stabilność.

Bobber jest wyposażony z przodu w najwyższej jakości 2-tłoczkowe zaciski Brembo i podwójne tarcze, zapewniające doskonałą i kontrolowaną siłę hamowania; z tyłu znajduje się pojedyncza tarcza. Zaawansowany ABS Triumpha i kontrola trakcji z możliwością dezaktywacji są montowane w standardzie dla zapewnienia bezpieczeństwa i ochrony.

Centralnym elementem autentycznego hard-taila Bobbera jest pływające aluminiowe siedzenie z zawieszeniem typu monoshock i charakterystycznym wahaczem typu swing-cage, które zapewniają doskonałą kontrolę nad kołami i dodatkowy komfort. Siedzisko jest ergonomicznie zoptymalizowane i wyrzeźbione dla wygody, ma też pięknie obszytą głęboką piankową podkładkę. Wysokość siedzenia wynosi tylko 690 mm, co czyni Bobbera niezwykle przystępnym motocyklem.

Pozycja jazdy jest regulowana, a siedzenie można przestawiać „w górę i do przodu” lub „w dół i do tyłu”, aby dostosować je do wzrostu motocyklisty i zapewnić większy komfort. Prędkościomierz jest również regulowany, dzięki czemu można go dopasować do siebie.

Triumph Bonneville Bobber 2021
Nowe ciemniejsze detale i mroczniejszy styl

Bobber ma wszystkie unikatowe cechy i piękne detale, które są powszechnie doceniane na całym świecie – minimalistyczne stalowe błotniki ze środkowym grzbietem i tylną krawędzią, szeroka, płaska kierownica z regulowanymi dźwigniami, rzeźbione mocowanie kierownicy, gumowe osłony, piastę inspirowaną klasycznym tylnym „hamulcem bębnowym”, zamontowaną z boku stacyjkę, pomalowane na czarno lusterka na końcówkach kierownicy, LED-owe kierunkowskazy i nowy, charakterystyczny, w pełni LED-owy reflektor.

Aby zapewnić lepszą widoczność w 2021 roku, reflektor będzie wyposażony w sygnowane przez Triumpha LED-owe światła do jazdy dziennej.

A minimalistycznego stylu na 2021 rok dodają nowe czarne osłony silnika i wałka rozrządu oraz osłona koła zębatego, co nadaje Bobberowi nowy, mroczniejszy, klimatyczny wygląd.

W 2021 roku zegary zyskały nową tarczę, w tym ozdobne, subtelne metalowe logo Bonneville'a. Nowa tarcza ma półprzezroczyste srebrne oznaczenia i lepiej zintegrowane lampki kontrolne. Wielofunkcyjny wyświetlacz jest obsługiwany za pomocą łatwo dostępnego przycisku przewijania zamontowanego na kierownicy.

Bobber nowej generacji 2021 jest dostępny w trzech wyróżniających się malowaniach: nowym Matt Storm Grey i Matt Ironstone, w lakierze Cordovan Red oraz klasycznym lakierze Jet Black.

Rodzina motocykli Modern Classics Triumpha, to nie tylko modele Bonneville. Jeśli zatem ktoś zastanawia się co dzieje się z takimi modelami jak np. Triumph Scrambler 1200, to od razu uspokajamy, że te kozackie sprzęty nie wypadają z oferty, a ich tegoroczna premiera w najnowszej odsłonie już została zapowiedziana na połowę kwietnia. Czekamy zatem na kolejny klasyczne nowości i rozkoszujemy oczy tym, co Brytyjczycy serwują w tym roku.

Inne publikacje na ten temat:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Back to top button