Test Peugeot CityStar 125 na kat. B – podsumowanie

Z Peugeotem City Star 125 spędziliśmy naprawdę miłe chwile. Skuter okazał się niesamowicie praktyczny w codziennej jeździe i nie było prawie żadnych elementów które byłyby denerwujące. Duży bagażnik sprawdzał się znakomicie podczas codziennych podróży , podobnie jak praktyczny schowek pod kierownicą.

Nic tak nie ułatwia porannego dojazdu do pracy, jak bark zmartwienia gdzie pomieścimy niezbędne rzeczy które musimy zabrać ze sobą, albo fakt że wracając nie będziemy musieli przesiadać się do samochodu żeby zrobić zakupy i przywieźć je do domu.

[nggallery id=433]

 

City Star to naprawdę miejska gwiazda – jest poręczny, z łatwością mieści się między samochodami w korkach a przy okazji jest bardzo pakowny. Jeśli zapomnimy naładować telefonu, albo nie mamy takiej możliwości w danym momencie, z pomocą przychodzi gniazdo 12V umieszczone w podręcznym schowku. Jazda w dwie osoby nie jest dla skutera problemem. Nie czuliśmy wyraźnego spadku mocy ani pogorszenia trakcji. Peugeot z racji rozmiarów nie jest najlżejszy – 145 kg to może nieco zbyt dużo dla 11konnego silnika, niemniej przełożenia w przekładni dobrane są tak, że masa nie jest bardzo odczuwalna podczas  przyspieszania. Mocniejsza, ale i nieco droższa wersja L/C CityStara ma 15 koni, co każe przypuszczać że problem ten w ogóle w niej nie występuje.

Co dostajemy za 9990 zł?  Użyteczny skuter, cechujący się poprawnymi parametrami silnika, bardzo dobrym zawieszeniem i skutecznymi hamulcami. Spalanie oscyluje w granicach 3,2 litra przy dynamicznej jeździe, co uznajemy za wynik bardzo zadowalający. Cena została niedawno obniżona o 2000 zł (z 11990 zł), dlatego oferta Peugeota jest naszym zdaniem bardzo atrakcyjna.

Andrzej Zaborowski

Redaktor serwisu Skuterowo.com

Inne publikacje na ten temat:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top button