Opony do turystycznego enduro 2019. Nowe MICHELIN Anakee Adventure

MICHELIN Anakee Adventure to nowa opona szosowo-terenowa zaprojektowana z myślą o właścicielach turystycznych enduro, którzy poruszają się w 80 proc. po szosach i w 20 proc. w terenie. W produkcji opony wykorzystano szereg najnowocześniejszych technologii.

MICHELIN Anakee Adventure zaspokoi oczekiwania motocyklistów, którzy poruszają się przede wszystkim po asfalcie ze sporadycznymi eskapadami w teren o trudnym podłożu. W nowej oponie Michelin zastosowano mieszanki gumy zawierające innowacyjne elastomery i technologie oraz nowy wzór bieżnika. Te rozwiązania zapewniają lepszą przyczepność opony zarówno na mokrej, jak i suchej nawierzchni bez kompromisów dotyczących trwałości czy zwrotności.

Wyjątkowe technologie MICHELIN 2CT i MICHELIN 2CT+ zastosowane w MICHELIN Anakee Adventure

Technologia 2CT w przedniej oponie opiera się na połączeniu różnych mieszanek gumy z większą zawartością krzemionki w strefie czoła i na barkach opony, co zapewnia jej znakomitą przyczepność – szczególnie na mokrej nawierzchni – bez obniżania trwałości i osiągów na suchym podłożu.

REKLAMA

Zontes U1 125: Poczuj wszechstronność i moc

Poznaj nowy Zontes U1 125 z najbogatszym wyposażeniem w klasie. Odkryj moc systemu oświetlenia full LED. Poczuj osiągi silnika 14.6 KM. Doceń niesamowitą wszechstronność. Przyjrzyj się z bliska każdemu detalowi.

Z kolei technologia 2CT+ w oponie tylnej polega na zastosowaniu sztywnej warstwy gumy zachodzącej pod brzegi gumy na barkach. Takie rozwiązanie usztywnia całe czoło opony, co przekłada się na większą stabilność na zakrętach i lepsze osiągi na nawierzchni mokrej i suchej bez obniżania żywotności opony.

Nowatorska rzeźba bieżnika

W bieżniku MICHELIN Anakee Adventure zastosowano wiele rozwiązań zapewniających stabilność, odporność na zużycie i zwrotność opony.

  1. Zoptymalizowana liczba rowków stykających się w danym momencie z podłożem dla stabilności na zakrętach
    Niewielka liczba rowków w czole opony zapewnia stabilność przy wyższych prędkościach, większa liczba rowków przy średnim kącie nachylenia opony daje przyczepność na mokro, natomiast maksymalna liczba rowków przy dużym kącie nachylenia opony przekłada się na przyczepność na drodze suchej i mokrej.
  2. Liczne rowki dla większej pewności zachowania opony i trakcji na grząskim podłożu
  3. Połączone mostkami klocki bieżnika w obszarach barkowych (inspirowane rzeźbą bieżnika MICHELIN Anakee Wild) dla większej stabilności na zakrętach
  4. Rowki rozszerzające się w kierunku barków dla lepszego odprowadzania wody
  5. Oznaczenie M+S (Mud and Snow)

MICHELIN Anakee Adventure. Dane techniczne, rozmiary:

PRZÓD:

  • 90/90 - 21 54V TL/TT 01/2019
  • 100/90 - 19 57V TL/TT 08/2019
  • 110/80 R 19 59V TL/TT 01/2019
  • 120/70 R 19 60V TL/TT 01/2019

TYŁ:

  • 130/80 R 17 65H TL/TT 08/2019
  • 140/80 R 17 69H TL/TT 08/2019
  • 150/70 R 17 69V TL/TT 01/2019
  • 170/60 R 17 72V TL/TT 01/2019
  • 150/70 R 18 70V TL/TT 01/2019

[trending]

 

Inne publikacje na ten temat:

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Back to top button