
Triad 2, Quantum RS, Simpli to tylko niektóre nowości w ofercie Zipp na rok 2010.
Triad 2 to klasyczny skuter od lat obecny na rynku. Uznana konstrukcja, która sprawdza się w każdych okolicznościach. Dzięki silnikowi czterosuwowemu gwarantuje cichą, ekologiczną i ekonomiczną eksploatację. Zipp za cenę 3 400 PLN oferuje ponadto przedni hamulec tarczowy, 12 calowe koła i setki kilometrów bezawaryjnej jazdy. Dobry wybór dla początkującego sympatyka skuterów.

Kolejną propozycją na bieżący sezon jest nowy Quantum RS. Najpopularniejszy model skutera w sportowym, dynamicznym wydaniu. To maszyna duża i wygodna. Doskonale sprawdza się do jazdy we dwoje. Dzięki gabarytom jazda po polskich drogach jest znacznie bardziej komfortowa. Skuter wyposażono w dwusuwowy silnik o mocy 4 KM, co gwarantuje świetne osiągi. Cena 4 500 PLN

Simpli to bezkompromisowe połączenie zapierającego dech w piersiach wykonania, wyższości techniki i nowoczesnego designu. Zaawansowana technologia to znak markowy tego skutera. W standardzie otrzymujemy w pełni cyfrową deskę rozdzielczą wraz z elektronicznym obrotomierzem. Do tego bardzo dynamiczny silnik o mocy 4.5 KM, dwa hamulce tarczowe, wiele wersji kolorystycznych i świetnie zestawione zawieszenie.
Cena: 4.399 PLN.
Nie oceniając materiałów, to z wyglądu ta sportowa wersja jest ładna. Może jakby kolorki zmienić, to będzie gites. W zasadzie cena też nie wygórowana, ale czy rzeczywiście warto? Jestem ciekaw jak to jest z serwisem i awaryjnością.
Hmmm, teoretycznie to nadal chińszczyzna. Wygląda ok na zdjęciu, ale jak na żywo nie wiem, sprawdzę.
Ten Quantum RS linią przypomina mojego Śp. Rometa 787.
Ocenić te sprzęty będzie można dopiero po roku albo dwóch eksploatacji.
Widziałem je na żywo- źle to nie wygląda, ale Marcin z naszego OT może napewno wiele o Simpli napisać, bo niestety ma ten skuter, i to “niestety” to nie przesada.
Kolejne chińskie badziewie.
Widziałem Quantum 2 na żywo i już na pierwszy rzut oka widać, że wykonanie w porównaniu do poprzednika jest o 100% lepsze, poza tym ma wiekszy schowek pod siedzeniem, wielofunkcyjny licznik i tarczę na tylnym kole. Skuter prezentuje się okazale i jest starannie wykonany, nie mówiąc o pięknej sylwetce..jedynym minusem wg.mnie to silnik 2T na gaźniku.
a ja lubie jakość zippa
Mam Triada 2 od 2007- 15.4.2013 bez przeróbek wszystko oryginał i jak na razie leci 75-80 km/h , żadnych usterek,problemów… po za założeniem do tyłu dętki bo w oponie się pełno maleńkich dziurek… ((jak by ktoś szpilką je porobił tylko że nie są na wylot, a między włuknami…), wzmocnione lusterka bo opadały na dziurach, i z przodu wymieniony kominek wentyla bo stary niechcący urwałem… mówią że zippy to g***a i chinole, a w cale tak nie jest!!!