Harley-Davidson, Aerosmith i unikalna kolekcja odzieży na co dzień
motocykle i rock`n roll wyrażone w kolekcji odzieży casualowej Harley-Davidson
Żądna marka motocyklowa nie kojarzy się tak bezpośrednio z rock`n rollem jak amerykański Harley-Davidson. Z kolei Aerosmith to zdecydowanie jedna z legend amerykańskiego rock`n rolla, której przebojów nikomu przedstawiać nie trzeba. Te dwie marki pasują więc do siebie jak ulał, a wyraz symbiozy oddaje nowa kolekcja odzieży casualowej poświęconej motocyklowemu rockowi w 100% amerykańskim wydaniu.
Harley-Davidson oraz Bravado, spółka zarządzająca sprzedażą towarów i markami w ramach Grupy Universal Music, ogłosiła wprowadzenie na rynek specjalnej kolekcji odzieży we współpracy z legendarnym zespołem rockowym Aerosmith. Dostępna już teraz limitowana edycja odzieży męskiej i damskiej będzie oferowana w salonach Harley-Davidson na całym świecie oraz na stronie Harley-Davidson.com.
Motocyklowy casual w mocno rockowym wydaniu
„Bardzo cieszymy się ze współpracy z Harley-Davidson. Ta firma to prawdziwa amerykańska instytucja oraz synonim autentyczności i luzackiego stylu, który w stu procentach oddaje to, o co chodzi w muzyce zespołu Aerosmith. To świetnie, że ta kolekcja może trafić do rąk naszych fanów”, powiedział Joe Perry, gitarzysta Aerosmith.
REKLAMA
Zontes U1 125: Poczuj wszechstronność i moc
Poznaj nowy Zontes U1 125 z najbogatszym wyposażeniem w klasie. Odkryj moc systemu oświetlenia full LED. Poczuj osiągi silnika 14.6 KM. Doceń niesamowitą wszechstronność. Przyjrzyj się z bliska każdemu detalowi.
Wyróżnikiem kolekcji są elementy graficzne autorstwa zarówno zespołu Aerosmith, jak i firmy Harley-Davidson, które gwarantują niepowtarzalność wzornictwa. Oferta obejmuje łącznie 17 stylów i składa się z sześciu różnych graficznych „kapsuł”:
Burnout, dla której inspiracją jest album Aerosmith o takiej nazwie i która charakteryzuje się obrazami vintage przedstawiającymi i podkreślającymi początki tych dwóch słynnych amerykańskich marek.
Dream On, której nazwa pochodzi od tytułu piosenki z pierwszego albumu studyjnego zespołu, która przyniosła Aerosmith popularność. Ilustruje ona ciągłą popularność i znaczenie zespołu Aerosmith i firmy Harley-Davidson na całym świecie.
Pump, która wykorzystuje najbardziej znane logo Aerosmith i Harley-Davidson dla stworzenia kultowego, opartego na współpracy wzornictwa, w którym obie marki są połączone skrzydłami wolności.
Aero Force One to tytuł stanowiący wyraz wdzięczności dla wiernych fanów zespołu Aerosmith i symbol współpracy pomiędzy tymi dwiema wielkimi legendami Ameryki.
Toxic Twins to graficzny riff na bazie przezwiska duetu autorów tekstów zespołu Aerosmith i kolejne odniesienie do współpracy między Aerosmith a Harley-Davidson. Wzór ten składa się z obu logo otoczonych przez węże, które symbolizują siłę i ducha obu tych słynnych marek.
Draw the Line wykorzystuje grafikę z albumu Aerosmith o tym tytule, uzupełnioną o bieżnik opony i rury wydechowe motocykla Harley-Davidson , symbolizujące ogromną energię charakteryzującą zarówno rock and rolla, jak i motocykle.
Ta limitowana kolekcja obejmuje męskie i damskie koszulki, koszule z długim rękawem, bluzy oraz koszulki bez rękawów. Lokalizację salonów firmy Harley-Davidson można znaleźć na stronie www.harley-davidson.pl.
Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.
Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
Przepraszamy, że musimy Ciebie o tym poinformować.ZgodaPolityka prywatności