Kawasaki ZZR1400: Dane techniczne, cena i opinie

ZZR od Kawasaki z silnikiem i sporej pojemności, 1 441 cm3 oraz dostępnej mocy wynoszącej aż 200 KM. Dopracowany nawet do najmniejszych detali. Zmianie uległ wygląd między innymi deski rozdzielczej. W modelu zastosowano lżejsze koła, które poprawiają komfort prowadzenia i zwinność.

Dzięki mocniejszej i przy okazji krótszej skrzyni biegów, Kawasaki ZZR1400 zbiera się jeszcze lepiej, niż jego poprzednia wersja. Producenci Kawasaki zadbali również o bardziej agresywny design, instalując w tym jednośladzie przednie lampy o bardziej agresywnym zarysowaniu.

  • SILNIK:
  • Typ silnika - Chłodzony cieczą, 4-suwowy, rzędowy silnik czterocylindrowy
  • Pojemność skokowa silnika - 1,441 cm³
  • Średnica x skok - 84 x 65 mm
  • Stopień sprężania - 12.3:1
  • Układ zaworów - 16 zaworów DOHC
  • Układ paliwowy - Wtrysk paliwa: Ø 44 mm x 4 (Mikuni)
  • Zapłon - Elektroniczny
  • Układ rozruchowy - Elektryczny
  • Smarowanie - wymuszone, mokra miska olejowa z chłodnicą oleju
  • OSIĄGI:
  • Moc maksymalna - 147.2 kW {200 KM} / 10,000 obr./min
  • Zużycie paliwa - 6.4 l/100 km
  • Emisja C02 - 173 g/km
  • Emisja C02 - 173 g/km
  • Moc maksymalna z powietrzem - RAM 154.5 kW {210 KM} / 10,000 obr./min
  • Maksymalny moment obrotowy - 158.2 N•m {16.1 kgf•m} / 7,500 obr./min
  • Przełożenie - 6-biegowa
  • Przeniesienie napędu - Łańcuch uszczelniony
  • HAMULCE I ZAWIESZENIE:
  • Hamulce, przednie - Podwójne tarcze pół-pływające, 310 mm, o obrysie falistym. Zacisk: podwójny montowany radialnie, przeciwstawny 4-tłoczkowy, 4 podkładki
  • Hamulce, tylne - Pojedyncza tarcza 250 mm, o obrysie falistym. Zacisk: dwutłoczkowy
  • Zawieszenie, przednie - Widelec odwrócony, 43 mm, ze sprężynami top-out. Tłumienie dobicia: 18-stopniowe. Tłumienie odbicia: 15-stopniowe. Napięcie wstępne sprężyny: w pełni regulowane
  • Zawieszenie, tylne - Uni-Trak Bottom-Link z gazowym amortyzatorem. Tłumienie dobicia: bezstopniowe. Tłumienie odbicia: bezstopniowe. Napięcie wstępne sprężyny: w pełni regulowane
  • RAMA I WYMIARY:
  • Typ ramy - Monocoque, aluminium prasowane
  • Ślad - 93 mm
  • Skok zawieszenia, przednie - 117 mm
  • Skok zawieszenia, tylne - 124 mm
  • Opona, przednia - 120/70ZR17M/C (58W)
  • Opona, tylna - 190/50ZR17M/C (73W)
  • Kąt skrętu - L/P 31° / 31°
  • Dł x Szer x Wys - 2,170 x 770 x 1,170 mm
  • Rozstaw osi - 1,480 mm
  • Prześwit pod pojazdem - 125 mm
  • Pojemność zbiornika paliwa - 22 litrów
  • Wysokość siedzenia - 800 mm
  • Masa pojazdu gotowego do użytku - 268 kg
REKLAMA

Zontes U1 125: Poczuj wszechstronność i moc

Poznaj nowy Zontes U1 125 z najbogatszym wyposażeniem w klasie. Odkryj moc systemu oświetlenia full LED. Poczuj osiągi silnika 14.6 KM. Doceń niesamowitą wszechstronność. Przyjrzyj się z bliska każdemu detalowi.

Inne publikacje na ten temat:

2 opinii

  1. Mam go od roku – rewelacja dla pasjonatów tej grupy motocykli.
    Nadaje się do wolnej przejażdżki (do 120km/h) jak i bardzo dobrze (po utwardzeniu zawieszenia) spisuje się przy ostrej jeździe nawet „na kolanie”

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Back to top button