Aktualnie czytasz:
Kawasaki ZZR1400: Dane techniczne, cena i opinie
2
 
Czytaj
REKLAMA

Kominiarka motocyklowa teraz za 10,59 PLN z tanią i szybką wysyłką

Zadbaj o swoje zdrowie na motocyklu. Kominiarka pod kask to ochrona Twoich górnych dróg oddechowych i komfort termiczny w chłodne dni. Wysyłka w 24h. Paczkomat 12,50 PLN i darmowy zwrot do 14 dni.

ZZR od Kawasaki z silnikiem i sporej pojemności, 1 441 cm3 oraz dostępnej mocy wynoszącej aż 200 KM. Dopracowany nawet do najmniejszych detali. Zmianie uległ wygląd między innymi deski rozdzielczej. W modelu zastosowano lżejsze koła, które poprawiają komfort prowadzenia i zwinność.

Dzięki mocniejszej i przy okazji krótszej skrzyni biegów, Kawasaki ZZR1400 zbiera się jeszcze lepiej, niż jego poprzednia wersja. Producenci Kawasaki zadbali również o bardziej agresywny design, instalując w tym jednośladzie przednie lampy o bardziej agresywnym zarysowaniu.

 
Czytaj
REKLAMA

MOTOCYKLE SUZUKI Z PAKIETEM TRAVEL PACK

Travel Pack to specjalna edycja popularnych i wszechstronnych motocykli Suzuki z wyposażeniem, które poprawi komfort Twojego podróżowania. Zwinny GSX-S1000F, niezawodny V-Strom 1000 XT i uniwersalny V-Strom 650 XT – teraz w wersji specjalnej z wyposażeniem w cenie.

Szczegóły
Cena

Od 68 500 PLN

Dane techniczne

SILNIK:
Typ silnika - Chłodzony cieczą, 4-suwowy, rzędowy silnik czterocylindrowy
Pojemność skokowa silnika - 1,441 cm³
Średnica x skok - 84 x 65 mm
Stopień sprężania - 12.3:1
Układ zaworów - 16 zaworów DOHC
Układ paliwowy - Wtrysk paliwa: Ø 44 mm x 4 (Mikuni)
Zapłon - Elektroniczny
Układ rozruchowy - Elektryczny
Smarowanie - wymuszone, mokra miska olejowa z chłodnicą oleju

OSIĄGI:
Moc maksymalna - 147.2 kW {200 KM} / 10,000 obr./min
Zużycie paliwa - 6.4 l/100 km
Emisja C02 - 173 g/km
Emisja C02 - 173 g/km
Moc maksymalna z powietrzem - RAM 154.5 kW {210 KM} / 10,000 obr./min
Maksymalny moment obrotowy - 158.2 N•m {16.1 kgf•m} / 7,500 obr./min
Przełożenie - 6-biegowa
Przeniesienie napędu - Łańcuch uszczelniony

HAMULCE I ZAWIESZENIE:
Hamulce, przednie - Podwójne tarcze pół-pływające, 310 mm, o obrysie falistym. Zacisk: podwójny montowany radialnie, przeciwstawny 4-tłoczkowy, 4 podkładki
Hamulce, tylne - Pojedyncza tarcza 250 mm, o obrysie falistym. Zacisk: dwutłoczkowy
Zawieszenie, przednie - Widelec odwrócony, 43 mm, ze sprężynami top-out. Tłumienie dobicia: 18-stopniowe. Tłumienie odbicia: 15-stopniowe. Napięcie wstępne sprężyny: w pełni regulowane
Zawieszenie, tylne - Uni-Trak Bottom-Link z gazowym amortyzatorem. Tłumienie dobicia: bezstopniowe. Tłumienie odbicia: bezstopniowe. Napięcie wstępne sprężyny: w pełni regulowane

RAMA I WYMIARY:
Typ ramy - Monocoque, aluminium prasowane
Ślad - 93 mm
Skok zawieszenia, przednie - 117 mm
Skok zawieszenia, tylne - 124 mm
Opona, przednia - 120/70ZR17M/C (58W)
Opona, tylna - 190/50ZR17M/C (73W)
Kąt skrętu - L/P 31° / 31°
Dł x Szer x Wys - 2,170 x 770 x 1,170 mm
Rozstaw osi - 1,480 mm
Prześwit pod pojazdem - 125 mm
Pojemność zbiornika paliwa - 22 litrów
Wysokość siedzenia - 800 mm
Masa pojazdu gotowego do użytku - 268 kg

Opinie
Ocena Redakcji
Ocena Użytkowników
Oceń tutaj
Ocena ogólna
Design
Jakość
Cena do jakości
Ocena Redakcji
Ocena Użytkowników
56 Oceny
Już oceniłeś, dziękujemy!
Jaka jest Twoja reakcja?
Super!
46%
Interesujące
15%
heh...
0%
Że co?
23%
Grrrr!
8%
Smutne
8%
  • Tadek
    1 maja 2019 at 14:48
    Plusy

    miękkie zawieszenie, wygodna pozycja, MOC, duża elastyczność, idealna praca skrzyni biegów, hamulce,

    Minusy

    pojemność zbiornika paliwa, przydało by się ze 3 litry więcej, dziura w gazie między 2400 a 3100 obr/min

    Opinie
    Ocena ogólna
    Design
    Jakość
    Cena do jakości

    Mam go od roku – rewelacja dla pasjonatów tej grupy motocykli.
    Nadaje się do wolnej przejażdżki (do 120km/h) jak i bardzo dobrze (po utwardzeniu zawieszenia) spisuje się przy ostrej jeździe nawet „na kolanie”

  • Paweł
    25 sierpnia 2019 at 21:10
    Plusy

    Posiadam zx14r z 2017 roku.
    -Prze mocny silnik który z doladowaniem ram posiada 210km i 163nm gdzie ponad 100 jest dostępnych przy 2.5tys obrotów miażdży dosłownie wszystko na swej drodze.
    -Wstaje na koło bez proszenia i strzelania na 1 i 2 biegu. Dodając gaz do końca.
    -Przyspieszenie do 300 piorunujące.
    -Abs niemal idealne chociaż mogło być bardziej wyczulone.
    - Kontrola trakcji działa wyśmienicie. Na 3 poziomie nawet strzelając ze sprzęgła na 1 biegu nie dźwignie nawet na 1mm sprawdzone!
    -Ogromna stabilność na zejściu na kolano i szybkie przewroty.
    - brak jakichkolwiek wibracji
    - dźwięk zasysanego powietrza coś pięknego

    Minusy

    Dosyć spore spalanie nie oszukujmy się to prawie 1500cm3 przy normalnej jeździe do 140 około 6,5 litra a jak się ciśnie to potrafi robić wir w baku.

    Opinie
    Ocena ogólna
    Jakość

    Bardzo zardowolony

Podziel się opinią

lub
Ocena ogólna
Design
Jakość
Cena do jakości