Aktualnie czytasz:
Kawasaki ZZR1400: Dane techniczne, cena i opinie
2
 
Czytaj
REKLAMA

Torba motocyklowa Junak. Kup teraz

Jesteś fanem marki Junak i szukasz uniwersalnej torby, którą możesz zabierać ze sobą wszędzie gdzie tylko zechcesz.

ZZR od Kawasaki z silnikiem i sporej pojemności, 1 441 cm3 oraz dostępnej mocy wynoszącej aż 200 KM. Dopracowany nawet do najmniejszych detali. Zmianie uległ wygląd między innymi deski rozdzielczej. W modelu zastosowano lżejsze koła, które poprawiają komfort prowadzenia i zwinność.

Dzięki mocniejszej i przy okazji krótszej skrzyni biegów, Kawasaki ZZR1400 zbiera się jeszcze lepiej, niż jego poprzednia wersja. Producenci Kawasaki zadbali również o bardziej agresywny design, instalując w tym jednośladzie przednie lampy o bardziej agresywnym zarysowaniu.

 
Czytaj
REKLAMA

Kup motocykl Triumph i zyskaj do 25%

Wyprzedaż Triumph w ramach akcji Używany Gwarantowany. Skontaktuj się z autoryzowanym dealerem i kup sprawdzony motocykl z niewielkim przebiegiem bez ryzyka. Skorzystaj także ze specjalnych rabatów w ramach wyprzedaży nowych motocykli z rocznika 2019.

Szczegóły
Cena

Od 68 500 PLN

Dane techniczne

SILNIK:
Typ silnika - Chłodzony cieczą, 4-suwowy, rzędowy silnik czterocylindrowy
Pojemność skokowa silnika - 1,441 cm³
Średnica x skok - 84 x 65 mm
Stopień sprężania - 12.3:1
Układ zaworów - 16 zaworów DOHC
Układ paliwowy - Wtrysk paliwa: Ø 44 mm x 4 (Mikuni)
Zapłon - Elektroniczny
Układ rozruchowy - Elektryczny
Smarowanie - wymuszone, mokra miska olejowa z chłodnicą oleju

OSIĄGI:
Moc maksymalna - 147.2 kW {200 KM} / 10,000 obr./min
Zużycie paliwa - 6.4 l/100 km
Emisja C02 - 173 g/km
Emisja C02 - 173 g/km
Moc maksymalna z powietrzem - RAM 154.5 kW {210 KM} / 10,000 obr./min
Maksymalny moment obrotowy - 158.2 N•m {16.1 kgf•m} / 7,500 obr./min
Przełożenie - 6-biegowa
Przeniesienie napędu - Łańcuch uszczelniony

HAMULCE I ZAWIESZENIE:
Hamulce, przednie - Podwójne tarcze pół-pływające, 310 mm, o obrysie falistym. Zacisk: podwójny montowany radialnie, przeciwstawny 4-tłoczkowy, 4 podkładki
Hamulce, tylne - Pojedyncza tarcza 250 mm, o obrysie falistym. Zacisk: dwutłoczkowy
Zawieszenie, przednie - Widelec odwrócony, 43 mm, ze sprężynami top-out. Tłumienie dobicia: 18-stopniowe. Tłumienie odbicia: 15-stopniowe. Napięcie wstępne sprężyny: w pełni regulowane
Zawieszenie, tylne - Uni-Trak Bottom-Link z gazowym amortyzatorem. Tłumienie dobicia: bezstopniowe. Tłumienie odbicia: bezstopniowe. Napięcie wstępne sprężyny: w pełni regulowane

RAMA I WYMIARY:
Typ ramy - Monocoque, aluminium prasowane
Ślad - 93 mm
Skok zawieszenia, przednie - 117 mm
Skok zawieszenia, tylne - 124 mm
Opona, przednia - 120/70ZR17M/C (58W)
Opona, tylna - 190/50ZR17M/C (73W)
Kąt skrętu - L/P 31° / 31°
Dł x Szer x Wys - 2,170 x 770 x 1,170 mm
Rozstaw osi - 1,480 mm
Prześwit pod pojazdem - 125 mm
Pojemność zbiornika paliwa - 22 litrów
Wysokość siedzenia - 800 mm
Masa pojazdu gotowego do użytku - 268 kg

Opinie
Ocena Redakcji
Ocena Użytkowników
Oceń tutaj
Ocena ogólna
Design
Jakość
Cena do jakości
Ocena Redakcji
Ocena Użytkowników
69 Oceny
Już oceniłeś, dziękujemy!
Jaka jest Twoja reakcja?
46%
15%
0%
23%
8%
8%
  • Tadek
    1 maja 2019 at 14:48
    Plusy

    miękkie zawieszenie, wygodna pozycja, MOC, duża elastyczność, idealna praca skrzyni biegów, hamulce,

    Minusy

    pojemność zbiornika paliwa, przydało by się ze 3 litry więcej, dziura w gazie między 2400 a 3100 obr/min

    Opinie
    Ocena ogólna
    Design
    Jakość
    Cena do jakości

    Mam go od roku – rewelacja dla pasjonatów tej grupy motocykli.
    Nadaje się do wolnej przejażdżki (do 120km/h) jak i bardzo dobrze (po utwardzeniu zawieszenia) spisuje się przy ostrej jeździe nawet „na kolanie”

  • Paweł
    25 sierpnia 2019 at 21:10
    Plusy

    Posiadam zx14r z 2017 roku.
    -Prze mocny silnik który z doladowaniem ram posiada 210km i 163nm gdzie ponad 100 jest dostępnych przy 2.5tys obrotów miażdży dosłownie wszystko na swej drodze.
    -Wstaje na koło bez proszenia i strzelania na 1 i 2 biegu. Dodając gaz do końca.
    -Przyspieszenie do 300 piorunujące.
    -Abs niemal idealne chociaż mogło być bardziej wyczulone.
    - Kontrola trakcji działa wyśmienicie. Na 3 poziomie nawet strzelając ze sprzęgła na 1 biegu nie dźwignie nawet na 1mm sprawdzone!
    -Ogromna stabilność na zejściu na kolano i szybkie przewroty.
    - brak jakichkolwiek wibracji
    - dźwięk zasysanego powietrza coś pięknego

    Minusy

    Dosyć spore spalanie nie oszukujmy się to prawie 1500cm3 przy normalnej jeździe do 140 około 6,5 litra a jak się ciśnie to potrafi robić wir w baku.

    Opinie
    Ocena ogólna
    Jakość

    Bardzo zardowolony

Podziel się opinią

lub
Ocena ogólna
Design
Jakość
Cena do jakości