Aktualnie czytasz:
Kawasaki ZZR1400: Dane techniczne, cena i opinie
1
 
Czytaj
REKLAMA

WYPRZEDAŻ! SHELL ADVANCE AX7 4T 10W 40 teraz za 25,90 PLN

Zapewnia doskonałe smarowanie w najbardziej ekstremalnych warunkach pracy. Doskonała czystość tłoków. Wysoka ochrona silników i skrzyń biegów. Przewyższa specyfikacje: API - SM i JASO MA2.

ZZR od Kawasaki z silnikiem i sporej pojemności, 1 441 cm3 oraz dostępnej mocy wynoszącej aż 200 KM. Dopracowany nawet do najmniejszych detali. Zmianie uległ wygląd między innymi deski rozdzielczej. W modelu zastosowano lżejsze koła, które poprawiają komfort prowadzenia i zwinność.

Dzięki mocniejszej i przy okazji krótszej skrzyni biegów, Kawasaki ZZR1400 zbiera się jeszcze lepiej, niż jego poprzednia wersja. Producenci Kawasaki zadbali również o bardziej agresywny design, instalując w tym jednośladzie przednie lampy o bardziej agresywnym zarysowaniu.

 
Czytaj
REKLAMA

Poznaj Junaka M12 Vintage 125 na prawo jazdy B

Bądź oryginalny i wyróżnij się na drodze z Junakiem M12 Vintage 125. Niezawodny silnik z wtryskiem paliwa. Szprychowe, duże koła. System hamulcowy CBS. Do tego matowe malowanie i potężna doza komfortu zarówno podczas jazdy po mieście, jak również wszędzie tam, gdzie poniesie wzrok. Spełnij swoje marzenia o nowym Junaku. Już za 8 799 PLN.

Szczegóły
Cena

Od 68 500 PLN

Dane techniczne

SILNIK:
Typ silnika - Chłodzony cieczą, 4-suwowy, rzędowy silnik czterocylindrowy
Pojemność skokowa silnika - 1,441 cm³
Średnica x skok - 84 x 65 mm
Stopień sprężania - 12.3:1
Układ zaworów - 16 zaworów DOHC
Układ paliwowy - Wtrysk paliwa: Ø 44 mm x 4 (Mikuni)
Zapłon - Elektroniczny
Układ rozruchowy - Elektryczny
Smarowanie - wymuszone, mokra miska olejowa z chłodnicą oleju

OSIĄGI:
Moc maksymalna - 147.2 kW {200 KM} / 10,000 obr./min
Zużycie paliwa - 6.4 l/100 km
Emisja C02 - 173 g/km
Emisja C02 - 173 g/km
Moc maksymalna z powietrzem - RAM 154.5 kW {210 KM} / 10,000 obr./min
Maksymalny moment obrotowy - 158.2 N•m {16.1 kgf•m} / 7,500 obr./min
Przełożenie - 6-biegowa
Przeniesienie napędu - Łańcuch uszczelniony

HAMULCE I ZAWIESZENIE:
Hamulce, przednie - Podwójne tarcze pół-pływające, 310 mm, o obrysie falistym. Zacisk: podwójny montowany radialnie, przeciwstawny 4-tłoczkowy, 4 podkładki
Hamulce, tylne - Pojedyncza tarcza 250 mm, o obrysie falistym. Zacisk: dwutłoczkowy
Zawieszenie, przednie - Widelec odwrócony, 43 mm, ze sprężynami top-out. Tłumienie dobicia: 18-stopniowe. Tłumienie odbicia: 15-stopniowe. Napięcie wstępne sprężyny: w pełni regulowane
Zawieszenie, tylne - Uni-Trak Bottom-Link z gazowym amortyzatorem. Tłumienie dobicia: bezstopniowe. Tłumienie odbicia: bezstopniowe. Napięcie wstępne sprężyny: w pełni regulowane

RAMA I WYMIARY:
Typ ramy - Monocoque, aluminium prasowane
Ślad - 93 mm
Skok zawieszenia, przednie - 117 mm
Skok zawieszenia, tylne - 124 mm
Opona, przednia - 120/70ZR17M/C (58W)
Opona, tylna - 190/50ZR17M/C (73W)
Kąt skrętu - L/P 31° / 31°
Dł x Szer x Wys - 2,170 x 770 x 1,170 mm
Rozstaw osi - 1,480 mm
Prześwit pod pojazdem - 125 mm
Pojemność zbiornika paliwa - 22 litrów
Wysokość siedzenia - 800 mm
Masa pojazdu gotowego do użytku - 268 kg

Opinie
Ocena Redakcji
Ocena Użytkowników
Oceń tutaj
Ocena ogólna
Design
Jakość
Cena do jakości
Ocena Redakcji
Ocena Użytkowników
45 Oceny
Już oceniłeś, dziękujemy!
Jaka jest Twoja reakcja?
Super!
42%
Interesujące
17%
heh...
0%
Że co?
25%
Grrrr!
8%
Smutne
8%
  • Tadek
    1 maja 2019 at 14:48
    Plusy

    miękkie zawieszenie, wygodna pozycja, MOC, duża elastyczność, idealna praca skrzyni biegów, hamulce,

    Minusy

    pojemność zbiornika paliwa, przydało by się ze 3 litry więcej, dziura w gazie między 2400 a 3100 obr/min

    Opinie
    Ocena ogólna
    Design
    Jakość
    Cena do jakości

    Mam go od roku – rewelacja dla pasjonatów tej grupy motocykli.
    Nadaje się do wolnej przejażdżki (do 120km/h) jak i bardzo dobrze (po utwardzeniu zawieszenia) spisuje się przy ostrej jeździe nawet „na kolanie”

Podziel się opinią

lub
Ocena ogólna
Design
Jakość
Cena do jakości