125 ccm
Aktualnie czytasz:
Jest już nowa Yamaha Xenter 150/125 2015
0

W polskich salonach zawitała własnie nowa Yamaha Xenter. Wprowadzono w skuterze kilka modyfikacji. Zmieniono światła, przeprojektowano kanapę oraz pojawiła się dodatkowa wersja kolorystyczna – matowa Mocaccino Brown.

Yamaha posiada dość szeroką gamę modeli. Zapewne jako ogólnoświatowa marka jest liderem pod względem róznorodności pojazdów. Rosnący ruch ulicznych w miastach w Europie sprawia z kolei, że mobilność oferowana przez skutery zaczyna przemawiać do coraz większej liczby mieszkańców europejskich miast.  Według Yamahy te statystyki właśnie determinują ich do nieustannego rozwoju swojego portfolio, co zdaje się potwierdzać nowa Yamaha Xenter.

Co obejmuje facelifting 2015?

 
Czytaj
REKLAMA

Poznaj Junaka M12 Vintage 125 na prawo jazdy B

Bądź oryginalny i wyróżnij się na drodze z Junakiem M12 Vintage 125. Niezawodny silnik z wtryskiem paliwa. Szprychowe, duże koła. System hamulcowy CBS. Do tego matowe malowanie i potężna doza komfortu zarówno podczas jazdy po mieście, jak również wszędzie tam, gdzie poniesie wzrok. Spełnij swoje marzenia o nowym Junaku. Już za 8 799 PLN.

  • · Nowe światło tylne i tylne kierunkowskazy z przezroczystymi soczewkami
  • · Nowa wersja kolorystyczna – matowy Mocaccino Brown
  • · Nowa kanapa o zwiększonej przyczepności, z obszyciami

 

Zgłówne zalety pojazdu, potwierdzone w teście Skuterowo.com.

 
Czytaj
REKLAMA

WYPRZEDAŻ! SHELL ADVANCE AX7 4T 10W 40 teraz za 25,90 PLN

Zapewnia doskonałe smarowanie w najbardziej ekstremalnych warunkach pracy. Doskonała czystość tłoków. Wysoka ochrona silników i skrzyń biegów. Przewyższa specyfikacje: API - SM i JASO MA2.

 

  • · Praktyczny, funkcjonalny i wygodny
  • · Duże, 16-calowe koła o lekkiej, 5-szprychowej konstrukcji
  • · Żywiołowy i ekonomiczny, 4-zaworowy, 4-suwowy, chłodzony cieczą silnik SOHC
  • · Dostępny w wersjach z silnikiem o pojemności 150 cm3 lub 125 cm3
  • · 267 mm przedni hamulec tarczowy i 150 mm tylny hamulec bębnowy z UBS (Zintegrowany System Hamulcowy)
  • · Obszerna, płaska podłoga
  • · Zaawansowane tylne zawieszenie Monocross – unikalne w tym segmencie
  • · Precyzyjnie reagujący widelec teleskopowy
  • · Pełne oprzyrządowanie LCD
  • · Zintegrowana tylna półka pod kufer

 

Zobacz również Test Yamaha Xenter w Skuterowo.com

Jaka jest Twoja reakcja?
Super!
0%
Interesujące
100%
heh...
0%
Że co?
0%
Grrrr!
0%
Smutne
0%