125 ccm
Aktualnie czytasz:
Honda CB125R 2018 – nowość na A1 w niezłym stylu
0

Honda zaszalała i wdrożyła w życie koncept Neo Sports. Co więcej, nowoczesny i jednolity design dopadł całą rodzinę CB. Od 125-ki, przez 300-kę po mocarną CB1000R.

Nas oczywiście w pierwszej kolejności interesuje 125-ka. Honda, ku mojemu zaskoczeniu, urzeczywistniła Neo Sports Concept. Interpretacja retro stylu dotknęła nie jednego motocykla, a całej rodziny. W tym także małej CB125R. Tylko na nią popatrzcie, czy nie jest cudowna?

 
Czytaj
REKLAMA

Weź udział w konkursie Motul Azja Tour. Poznaj proste zasady.

Wygraj wyprawę motocyklową po górskich szlakach Kirgistanu. Dzika przyroda, adrenalina i spartańskie warunki gwarantowane! Sprawdź swoje siły na trasie wiodącej przez kaniony, przełęcze oraz wzdłuż górskich jezior. Sprawdź również setki innych nagród od Motul.

Moim zdaniem to jedna z najlepiej wyglądających 125-ek na rynku. I jedna z lepiej wyposażonych. W standardzie znajdziemy np. ABS oparty o IMU, który bazując na pochyleniu motocykla rozdzieli siłę hamowania pomiędzy przednie, a tylne koło (na moje oko to uproszczony cornering ABS). Z przodu pracuje tarcza hamulcowa o średnicy 296 mm i 4-tłoczkowy zacisk. Do tego w pełni LED-owe oświetlenie oraz wyświetlacz LCD pokazujący aktualnie zapięty bieg.

Przednie zawieszenie to widelec USD, a z tyłu znajdziemy centralny amortyzator z regulacją wstępnego napięcia sprężyny. Honda wykorzystała także zupełnie nową, kratownicową ramę. Chłodzona cieczą, jednocylindrowa jednostka napędowa spełniająca Euro 4 generuje 13 KM. Masa motocykla gotowego do jazdy to 128 kg.

 
Czytaj
REKLAMA

Torba motocyklowa Junak. Kup teraz

Jesteś fanem marki Junak i szukasz uniwersalnej torby, którą możesz zabierać ze sobą wszędzie gdzie tylko zechcesz.

Jeśli dostępna także na polskim rynku CB125F to motocykl budżetowy, tak nowa CB125R to top jeśli chodzi o klasę. Mi się podoba, a Wam?

Honda CB125R 2018 – galeria:

Jaka jest Twoja reakcja?
70%
4%
4%