Honda CB125R 2018 – nowość na A1 w niezłym stylu

Honda zaszalała i wdrożyła w życie koncept Neo Sports. Co więcej, nowoczesny i jednolity design dopadł całą rodzinę CB. Od 125-ki, przez 300-kę po mocarną CB1000R.

Nas oczywiście w pierwszej kolejności interesuje 125-ka. Honda, ku mojemu zaskoczeniu, urzeczywistniła Neo Sports Concept. Interpretacja retro stylu dotknęła nie jednego motocykla, a całej rodziny. W tym także małej CB125R. Tylko na nią popatrzcie, czy nie jest cudowna?

Moim zdaniem to jedna z najlepiej wyglądających 125-ek na rynku. I jedna z lepiej wyposażonych. W standardzie znajdziemy np. ABS oparty o IMU, który bazując na pochyleniu motocykla rozdzieli siłę hamowania pomiędzy przednie, a tylne koło (na moje oko to uproszczony cornering ABS). Z przodu pracuje tarcza hamulcowa o średnicy 296 mm i 4-tłoczkowy zacisk. Do tego w pełni LED-owe oświetlenie oraz wyświetlacz LCD pokazujący aktualnie zapięty bieg.

Przednie zawieszenie to widelec USD, a z tyłu znajdziemy centralny amortyzator z regulacją wstępnego napięcia sprężyny. Honda wykorzystała także zupełnie nową, kratownicową ramę. Chłodzona cieczą, jednocylindrowa jednostka napędowa spełniająca Euro 4 generuje 13 KM. Masa motocykla gotowego do jazdy to 128 kg.

Jeśli dostępna także na polskim rynku CB125F to motocykl budżetowy, tak nowa CB125R to top jeśli chodzi o klasę. Mi się podoba, a Wam?

Honda CB125R 2018 – galeria:

Ciąg dalszy pod materiałem wideo

Inne publikacje na ten temat:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top button