Aktualnie czytasz:
Barton FR 50: Nowy motorower na sezon 2014
13

Barton odważnie wkracza na rynek w sezonie 2014. Na rynku ma zagościć nowy, dojrzale wyglądający motorower: Barton FR 50. Ma zdobyć serca miłośników sportowych nawiązań w pięćdziesiątkach.

Pod ciekawie wyglądającym opakowaniem kryje się czterosów chłodzony powietrzem o pojemności 48 ccm3, którego moc maksymalna to 3.3 KM. Do tego Barton FR 50 standardowo wyposażony jest w dwa hamulce tarczowe zawieszone na dwóch, siedemnastocalowych kołach. Całość waży dość sporo, bo aż 112 kg.

Cena modelu Barton FR 50 jeszcze nie jest znana.

 
Czytaj
REKLAMA

Junak 126 teraz za 279,95 zł miesięcznie

Wybierając nowego Junaka 126 możesz skorzystać z promocyjnego finansowania RSSO 0% bez ukrytych kosztów i wpłaty własnej. Już za 279,95 zł miesięcznie (20 rat 0%) możesz wyjechać z salonu nowym motocyklem Junak 126!

Motorower Barton FR 50 z pewnością pojawi się w teście Skuterowo.com w sezonie 2014.

Barton FR 50: Zdjęcia

 
Czytaj
REKLAMA

Kominiarka motocyklowa teraz za 10,59 PLN z tanią i szybką wysyłką

Zadbaj o swoje zdrowie na motocyklu. Kominiarka pod kask to ochrona Twoich górnych dróg oddechowych i komfort termiczny w chłodne dni. Wysyłka w 24h. Paczkomat 12,50 PLN i darmowy zwrot do 14 dni.

[nggallery id=151]

 

Barton FR 50: Dane techniczne

Silnik Czterosuwowy jednocylindrowy, chłodzony powietrzem
Pojemność48cm3
Moc maksymalna 3,3 KM/ 7500 obr/min
Zapłon CDI
Rozruch Elektryczny/ nożny
Przeniesienie napęduŁańcuch
Hamulec przód / tył Tarczowy hydrauliczny/tarczowy hydrauliczny
Wymiary (dł./szer./wys.) 2020/700/1110 (mm)
Rozstaw osi 1350 (mm)
Felgi Aluminiowe 17 przód i tył
Opony przód / tył 90/90-17 / 100/80-17
Masa pojazdu 112
Poj. zbiornika paliwa 13 L
Zużycie paliwa < 2L / 100 km
Jaka jest Twoja reakcja?
Super!
76%
Interesujące
19%
heh...
5%
Że co?
0%
Grrrr!
0%
Smutne
0%
13 Komentarze
1 2
  • Zdjęcie profilowe condoor
    18 kwietnia 2014 at 10:13

    I jak? Posiada go już ktoś? Jakieś wstępne opinie? Pierwsze wrażenia?

  • Grzegorz
    25 lutego 2016 at 18:34

    Po roku użytkowania jestem zadowolony. W mieście nie brakuje mocy, podjazdy pod górę też nie sprawiają problemu. Delikatny tuning pozwoli wycisnąć dodatkowe konie, ale w sumie nie ma po co. To w końcu nie jest maszyna do szaleństw. 😉 Najcudowniejszy jest tutaj bak, do którego wlewamy full paliwa i zapominamy o nim na miesiąc. Z 13 litrów możemy spokojnie wycisnąć ponad 500 km (w porywach nawet 600) To świetny wynik.

  • Patryk
    30 czerwca 2019 at 21:39

    ja mam go już 2lata jak narazie sprzęt nie zawodny chociaż zdażały się sytuację kiedy miał problem z odpaleniem chociaż mogło to być spowodowane tym że jest w nim cylinder 80 i gaźnik większy na chamowni udało mu się wycisnąć 5.3 km co mnie nawe zdziwiło że aż taka zmiana ale na lepsze prędkość maksymalna to teraz 137 kmh co jest bardzo dobrym wynikiem w mieście zbiera się żwawo z pod świateł ruszam jako pierwszy jak na chiński sprzęt to mogę go naprawdę polecić spalanie co normalne wzrosło bardzo w gurę na jednym baku moge jeździć maksymalnie tydzień ale naprawdę warto było w niego zainwestować nie stety pojawiły sie też komplikację takie jak dostrojenie tego w całość itp. Pozdrawiam i polecam 🙂