Aktualnie czytasz:
Barton FR 50: Nowy motorower na sezon 2014
13

Barton odwa偶nie wkracza na rynek w sezonie 2014. Na rynku ma zago艣ci膰 nowy, dojrzale wygl膮daj膮cy motorower:聽Barton FR 50. Ma zdoby膰 serca mi艂o艣nik贸w sportowych nawi膮za艅 w pi臋膰dziesi膮tkach.

Pod ciekawie wygl膮daj膮cym opakowaniem kryje si臋 czteros贸w ch艂odzony powietrzem o pojemno艣ci 48 ccm3, kt贸rego moc maksymalna to 3.3 KM. Do tego聽Barton FR 50 standardowo wyposa偶ony jest w dwa hamulce tarczowe zawieszone na dw贸ch, siedemnastocalowych ko艂ach. Ca艂o艣膰 wa偶y do艣膰 sporo, bo a偶 112 kg.

Cena modelu聽Barton FR 50 jeszcze nie jest znana.

Motorower Barton FR 50 z pewno艣ci膮 pojawi si臋 w te艣cie Skuterowo.com w sezonie 2014.

 
Czytaj
REKLAMA

Poznaj Junaka M12 Vintage 125 na prawo jazdy B

B膮d藕 oryginalny i wyr贸偶nij si臋 na drodze z Junakiem M12 Vintage 125. Niezawodny silnik z wtryskiem paliwa. Szprychowe, du偶e ko艂a. System hamulcowy CBS. Do tego matowe malowanie i pot臋偶na doza komfortu zar贸wno podczas jazdy po mie艣cie, jak r贸wnie偶 wsz臋dzie tam, gdzie poniesie wzrok. Spe艂nij swoje marzenia o nowym Junaku. Ju偶 za 9 199 PLN.

Barton FR 50: Zdj臋cia

[nggallery id=151]

 
Czytaj
REKLAMA

Poznaj Gara偶 BMW pe艂en motocykli gotowych do odbioru.

W ofercie Gara偶 BMW odnajdziesz fabrycznie nowy b膮d藕 u偶ywany motocykl w doskona艂ym stanie. Wejd藕 i sprawd藕 jak blisko jest Tw贸j wymarzony motocykl BMW.Skorzystaj z atrakcyjnego finansowania w programie BMW 3asy ride

 

Barton FR 50: Dane techniczne

Silnik Czterosuwowy jednocylindrowy, ch艂odzony powietrzem
Pojemno艣膰48cm3
Moc maksymalna 3,3 KM/ 7500 obr/min
Zap艂on CDI
Rozruch Elektryczny/ no偶ny
Przeniesienie nap臋du艁a艅cuch
Hamulec prz贸d / ty艂 Tarczowy hydrauliczny/tarczowy hydrauliczny
Wymiary (d艂./szer./wys.) 2020/700/1110 (mm)
Rozstaw osi 1350 (mm)
Felgi Aluminiowe 17 prz贸d i ty艂
Opony prz贸d / ty艂 90/90-17 / 100/80-17
Masa pojazdu 112
Poj. zbiornika paliwa 13 L
Zu偶ycie paliwa < 2L / 100 km
Jaka jest Twoja reakcja?
78%
0%
0%
13 Komentarze
1 2
  • Zdj臋cie profilowe condoor
    18 kwietnia 2014 at 10:13

    I jak? Posiada go ju偶 kto艣? Jakie艣 wst臋pne opinie? Pierwsze wra偶enia?

  • Grzegorz
    25 lutego 2016 at 18:34

    Po roku u偶ytkowania jestem zadowolony. W mie艣cie nie brakuje mocy, podjazdy pod g贸r臋 te偶 nie sprawiaj膮 problemu. Delikatny tuning pozwoli wycisn膮膰 dodatkowe konie, ale w sumie nie ma po co. To w ko艅cu nie jest maszyna do szale艅stw. 馃槈 Najcudowniejszy jest tutaj bak, do kt贸rego wlewamy full paliwa i zapominamy o nim na miesi膮c. Z 13 litr贸w mo偶emy spokojnie wycisn膮膰 ponad 500 km (w porywach nawet 600) To 艣wietny wynik.

  • Patryk
    30 czerwca 2019 at 21:39

    ja mam go ju偶 2lata jak narazie sprz臋t nie zawodny chocia偶 zda偶a艂y si臋 sytuacj臋 kiedy mia艂 problem z odpaleniem chocia偶 mog艂o to by膰 spowodowane tym 偶e jest w nim cylinder 80 i ga藕nik wi臋kszy na chamowni uda艂o mu si臋 wycisn膮膰 5.3 km co mnie nawe zdziwi艂o 偶e a偶 taka zmiana ale na lepsze pr臋dko艣膰 maksymalna to teraz 137 kmh co jest bardzo dobrym wynikiem w mie艣cie zbiera si臋 偶wawo z pod 艣wiate艂 ruszam jako pierwszy jak na chi艅ski sprz臋t to mog臋 go naprawd臋 poleci膰 spalanie co normalne wzros艂o bardzo w gur臋 na jednym baku moge je藕dzi膰 maksymalnie tydzie艅 ale naprawd臋 warto by艂o w niego zainwestowa膰 nie stety pojawi艂y sie te偶 komplikacj臋 takie jak dostrojenie tego w ca艂o艣膰 itp. Pozdrawiam i polecam 馃檪