Romet ZXT 50: Dane techniczne, cena i opinie

ZXT od Rometa to motorower o smukłej linii, świetnie lawirujący w wąskich uliczkach i pomiędzy samochodami w miejskim gąszczu. Model charakteryzują koła o sporej wielkości, co wpływa również na tłumienie nierówności na jezdni.

Z przodu zamontowano hamulec tarczowy. Oby obniżyć finalną cenę, zamiast na tarczę z tyłu zdecydowano się zamontować bęben, jednak jest on na tyle skuteczny, że w zupełności poradzi sobie w każdej sytuacji. ZXT 50 proponowany jest w czterech różnych malowaniach.

  • wymiary 2030x750x1120
  • silnik jednocylindrowy, czterosuwowy, OHC, chłodzony powietrzem
  • pojemność 49
  • prędkość maksymalna 45 km/h
  • przeniesienie napędu Łańcuch, 4 biegi
  • moc maksymalna (KM) 3.82
  • rozruch elektryczny, nożny
  • hamulec przód/tył bębnowy / tarczowy
  • felgi aluminiowe
  • rocznik 2017

Inne publikacje na ten temat:

7 opinii

  1. motorower o średnich osiągach, słabe przyspieszenie, źle dobrana masa do mocy, nie najlepszy wygląd, daje prędkość ale tylko w idealych warunkach

  2. Design to prywatna sprawa,jednym się podoba,drugim nie.U mnie po zdjęciu stelażu na kufer i osłony tłumika wygląda fajnie(według mnie lepiej niż zk).Zmiana zębatki tylnej na 45z niweluje problem 4 biegu,po tej zmianie motorower osiąga gps 71km/h.Przy małym spalaniu daje fajny motorek.Silnik to poczciwe 139fmb więc naprawi go każdy wszystkim. Platsiki nie pękają lecz ich spasowanie mogło by być lepsze.Na początku dźwignia się zacinała lecz po dotarciu wszystko gra.Cena na stronie Rometa jest zdecydowanie za wysoka.Ja wyrwałem za 3tyś nowy ponieważ nie zszedł na sklepie i wchodził nowe normy więc sprzedawca go kupił po taniości i zarejestrował.Jak za 3tyś dla mnie fajnie. Polecam wszystkim!.

  3. mi sie osobiscie podoba i fajnie sie jezdzi fakt faktem slabe przyspieszenie teraz mam zalozony cylek 72ccm i jest lepiej ale przyspieszenie slabe dalej ale nie nazekam

  4. Jestem użytkownikiem od nie dawna, ale co nieco mogę powiedzieć (posiadam doświadczenie motorowerami jeżdżę od 13roku życia motocyklami od 18 roku dziś jeżdżę 800 ) kupiłem używany 3 letni z myślą dla córki na start z motoryzacją. Do wszystkich piszących że za słaby i za wolno w końcu to TYLKO 50 i 4 suw więc nie rozumiem skąd te opinie, przepisy homologacyjne zezwalają na 45 km/godz. Ja ważę kolo 100 kg i to pierdzi-kółko dało radę utrzymać te 45 nawet pod górkę jak większa no to trzeba zredukować ( to nie automat jak w skuterze), po mieście po prostym 55, a nic nie grzebane w blokadach i zębatkach.
    GORĄCO POLECAM dla starszych osób i dla młodzieży zaczynających przygodę z motoryzacją.
    Desing kwestia gustu, silnik idioto-odporny (silnik produkowany na licencji HONDY) prosty dostępne i nie kosztujące fortunę części.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top button