Aktualnie czytasz:
Nieprawidłowo założony pasek napędowy: Pasek wszystko odwrócił
7
 
Czytaj
REKLAMA

Poznaj Junaka RSX 125

Nowy RSX to 10.6 KM, agresywnie brzmiący wydech i dwa hamulce tarczowe. Do tego sportowy design, niezawodny silnik zasilany wtryskiem i dwa hamulce tarczowe. Nowy RSX jest świetnym sposobem na wkroczenie do świata prawdziwego motocyklizmu.

Czy to możliwe, żeby założony odwrotną stroną pasek napędowy zmienił charakterystykę przełożeń o 180 stopni? Okazuje się, że tak. Kierując swojego Kymco New Dink na przegląd po przebiegu 5000 km wszystko działało bez zarzutu. Po odebraniu pojazdu jednak zupełnie inaczej się prowadził. Przyśpieszał dynamicznie, za to jednak podczas prędkości podróżnych był bardziej wysilony. Niegdyś 6 000 obrotów spokojnie wystarczało do jazdy z prędkością 50 km/h. Teraz 7 000 to za mało. Co tu dużo mówić, wróciłem tam, skąd wracałem… Zapytałem „panowie! Rolki mi zmieniliście? Sprężynę centralną?” Odpowiedzi na oba pytania były negatywne. Po wielu minutach dywagacji mechanik wpadł na pomysł, że pasek napędowy może być założony na odwrót. Wątpliwe to było do chwili, kiedy nie przełożono go jeszcze raz. Okazuje się, że jednak kierunek ma znaczenie. Teraz to jest ten pojazd, którym przyjechałem na przegląd!

Jaka jest Twoja reakcja?
Super!
0%
Interesujące
100%
heh...
0%
Że co?
0%
Grrrr!
0%
Smutne
0%