Aktualnie czytasz:
Nieprawidłowo założony pasek napędowy: Pasek wszystko odwrócił
7
 
Czytaj
REKLAMA

Kominiarka motocyklowa teraz za 10,59 PLN z tanią i szybką wysyłką

Zadbaj o swoje zdrowie na motocyklu. Kominiarka pod kask to ochrona Twoich górnych dróg oddechowych i komfort termiczny w chłodne dni. Wysyłka w 24h. Paczkomat 12,50 PLN i darmowy zwrot do 14 dni.

 
Czytaj
REKLAMA

Junak 126 teraz za 279,95 zł miesięcznie

Wybierając nowego Junaka 126 możesz skorzystać z promocyjnego finansowania RSSO 0% bez ukrytych kosztów i wpłaty własnej. Już za 279,95 zł miesięcznie (20 rat 0%) możesz wyjechać z salonu nowym motocyklem Junak 126!

Czy to możliwe, żeby założony odwrotną stroną pasek napędowy zmienił charakterystykę przełożeń o 180 stopni? Okazuje się, że tak. Kierując swojego Kymco New Dink na przegląd po przebiegu 5000 km wszystko działało bez zarzutu. Po odebraniu pojazdu jednak zupełnie inaczej się prowadził. Przyśpieszał dynamicznie, za to jednak podczas prędkości podróżnych był bardziej wysilony. Niegdyś 6 000 obrotów spokojnie wystarczało do jazdy z prędkością 50 km/h. Teraz 7 000 to za mało. Co tu dużo mówić, wróciłem tam, skąd wracałem… Zapytałem „panowie! Rolki mi zmieniliście? Sprężynę centralną?” Odpowiedzi na oba pytania były negatywne. Po wielu minutach dywagacji mechanik wpadł na pomysł, że pasek napędowy może być założony na odwrót. Wątpliwe to było do chwili, kiedy nie przełożono go jeszcze raz. Okazuje się, że jednak kierunek ma znaczenie. Teraz to jest ten pojazd, którym przyjechałem na przegląd!

Jaka jest Twoja reakcja?
Super!
0%
Interesujące
100%
heh...
0%
Że co?
0%
Grrrr!
0%
Smutne
0%