
Honda Gold Wing F6C nie jest ani największym, ani najszybszym jednośladem na światowym rynku motocykli. Za to robi piorunujące wrażenie jak mało który. Honda ma 116 koni mechanicznych, przez co motocykl potrafi wyrwać ręce ze stawów. Zobaczcie wideo test TVN Turbo.
Spory moment obrotowy sprawia, że bez względu na to na którym biegu jedziemy, po przekręceniu manetki gazu maszyna ostro wyrywa do przodu. Stylistyka dostarcza nie mniej adrenaliny. Agresja, muskulatura i detale dopracowane na najwyższym poziomie. Całość napędzana jest wałem. W standardzie znajdziemy tutaj ABS, wtrysk paliwa i potężne, pływające tarcze hamulcowe. Cena? 70 000 PLN!
Honda Gold Wing F6C: Dane techniczne:
Silnik | |
Typ | Chłodzony cieczą, 6-ceylindrowy bokser, 4-suwowy, 12-zaworowy, SOHC |
Pojemność skokowa | 1832 cm3 |
Średnica cylindra x skok tłoka | 74 mm x 71 mm |
Stopień sprężania | 9,8 : 1 |
Moc maksymalna | 115,6 KM przy 5500 obr/min |
Maksymalny moment obrotowy | 167 Nm przy 4000 obr/min |
Ilość oleju w silniku | 4,7 l |
Układ paliwowy | |
Dawkowanie paliwa | Elektrycznie sterowany PGM-FI |
Pojemność zbiornika paliwa | 23,2 l |
Zużycie paliwa | TBC |
UKŁAD ELEKTRYCZNY | |
Rozrusznik | Elektryczny |
Pojemność akumulatora | 12V/20AH |
UKŁAD NAPĘDOWY | |
Sprzęgło | Hydrauliczne, wielotarczowe, mokre |
Skrzynia biegów | 5-stopniowa manualna |
Przełożenie końcowe | Wał napędowy / 2.750 (33/12) |
RAMA | |
Typ | Aluminiowa, podwójna, belkowa, typu Diamond |
PODWOZIE | |
Wymiary (dł. x szer. x wys.) | 2473 x 942 x 1154 mm |
Rozstaw osi | 1707 mm |
Kąt pochylenia główki ramy | 29° 50′ |
Wyprzedzenie | 114 mm |
Wysokość siedzenia | 734 mm |
Prześwit | 147 mm |
Masa własna (z płynami) | 341 kg |
Promień skrętu | 3,7 m |
ZAWIESZENIE | |
Przód | 45 mm widelec teleskopowy |
Tył | Jednoramienny wahacz Pro-Arm, Pro-Link, regulacja napięcia wstępnego sprężyny |
KOŁA | |
Przód | 10-ramienne z odlewu aluminium |
Tył | 10-ramienne z odlewu aluminium |
Felga przednia | 19M/C x MT3,5 |
Felga tylna | 17M/C x MT5,5 |
Opona przednia | 130/60R19M/C (63H) |
Opona tylna | 180/55R17M/C (73H) |
HAMULCE | |
Typ ABS | 2-obwodowy ABS |
Przód | 310 x 4,5 mm podwójne, tarczowe pływające z 4-tłoczkowymi zaciskami, ABS |
Tył | 316 x 11 mm, wentylowana tarcza z 3-tłoczkowym zaciskiem, ABS |
Podoba mi się ten motocykl. Artykuł- jakaś odskocznia od Junaka i rometa 125 WRC. Wreszcie coś ładnego i nie tandetnego… Początkowo paczałem z niesmakiem- jak to Goldi bez kredensu na dupce? Ale w sumie ma moc i charakter. Nie przepadam za szlifierkami na których się leży z zadartą głową. Tu pozycja wydaje się wygodniejsza. Zdecydowanie przyciąga spojrzenia i wyróżnia się z tłumu. Jak wygram w totka to se kupię.. ale jednak z owiewkami i całą szafą z tyłu
odskocznia…:D po prostu nie na temat tutaj. Wejdź na forum hondy GW i bedziesz miał tylko takie.
To prawda, forum celowane głównie na małolatów i internetowych pieniaczy
nie, to po prostu forum/portal o skuterach. GoldWing, Eurofighter, Aventador i TGV to ciekawe urządzenia tylko że kompletnie nie na temat.