Aktualnie czytasz:
Honda Gold Wing F6C w teście TVN Turbo
4

Honda Gold Wing F6C nie jest ani największym, ani najszybszym jednośladem na światowym rynku motocykli. Za to robi piorunujące wrażenie jak mało który. Honda ma 116 koni mechanicznych, przez co motocykl potrafi wyrwać ręce ze stawów. Zobaczcie wideo test TVN Turbo.

Spory moment obrotowy sprawia, że bez względu na to na którym biegu jedziemy, po przekręceniu manetki gazu maszyna ostro wyrywa do przodu. Stylistyka dostarcza nie mniej adrenaliny. Agresja, muskulatura i detale dopracowane na najwyższym poziomie. Całość napędzana jest wałem. W standardzie znajdziemy tutaj ABS, wtrysk paliwa i potężne, pływające tarcze hamulcowe. Cena? 70 000 PLN!

Honda Gold Wing F6C: Dane techniczne:

 
Czytaj
REKLAMA

Poznaj Junaka RSX 125

Nowy RSX to 10.6 KM, agresywnie brzmiący wydech i dwa hamulce tarczowe. Do tego sportowy design, niezawodny silnik zasilany wtryskiem i dwa hamulce tarczowe. Nowy RSX jest świetnym sposobem na wkroczenie do świata prawdziwego motocyklizmu.

Silnik
TypChłodzony cieczą, 6-ceylindrowy bokser, 4-suwowy, 12-zaworowy, SOHC
Pojemność skokowa1832 cm3
Średnica cylindra x skok tłoka74 mm x 71 mm
Stopień sprężania9,8 : 1
Moc maksymalna115,6 KM przy 5500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy167 Nm przy 4000 obr/min
Ilość oleju w silniku4,7 l
Układ paliwowy
Dawkowanie paliwaElektrycznie sterowany PGM-FI
Pojemność zbiornika paliwa23,2 l
Zużycie paliwaTBC
UKŁAD ELEKTRYCZNY
RozrusznikElektryczny
Pojemność akumulatora12V/20AH
UKŁAD NAPĘDOWY
SprzęgłoHydrauliczne, wielotarczowe, mokre
Skrzynia biegów5-stopniowa manualna
Przełożenie końcoweWał napędowy / 2.750 (33/12)
RAMA
TypAluminiowa, podwójna, belkowa, typu Diamond
PODWOZIE
Wymiary (dł. x szer. x wys.)2473 x 942 x 1154 mm
Rozstaw osi1707 mm
Kąt pochylenia główki ramy29° 50′
Wyprzedzenie114 mm
Wysokość siedzenia734 mm
Prześwit147 mm
Masa własna (z płynami)341 kg
Promień skrętu3,7 m
ZAWIESZENIE
Przód45 mm widelec teleskopowy
TyłJednoramienny wahacz Pro-Arm, Pro-Link, regulacja napięcia wstępnego sprężyny
KOŁA
Przód10-ramienne z odlewu aluminium
Tył10-ramienne z odlewu aluminium
Felga przednia19M/C x MT3,5
Felga tylna17M/C x MT5,5
Opona przednia130/60R19M/C (63H)
Opona tylna180/55R17M/C (73H)
HAMULCE
Typ ABS2-obwodowy ABS
Przód310 x 4,5 mm podwójne, tarczowe pływające z 4-tłoczkowymi zaciskami, ABS
Tył316 x 11 mm, wentylowana tarcza z 3-tłoczkowym zaciskiem, ABS
Jaka jest Twoja reakcja?
Super!
100%
Interesujące
0%
heh...
0%
Że co?
0%
Grrrr!
0%
Smutne
0%
  • Zdjęcie profilowe roomcajz
    25 października 2014 at 17:45

    Podoba mi się ten motocykl. Artykuł- jakaś odskocznia od Junaka i rometa 125 WRC. Wreszcie coś ładnego i nie tandetnego… Początkowo paczałem z niesmakiem- jak to Goldi bez kredensu na dupce? Ale w sumie ma moc i charakter. Nie przepadam za szlifierkami na których się leży z zadartą głową. Tu pozycja wydaje się wygodniejsza. Zdecydowanie przyciąga spojrzenia i wyróżnia się z tłumu. Jak wygram w totka to se kupię.. ale jednak z owiewkami i całą szafą z tyłu

  • Zdjęcie profilowe Wombat
    25 października 2014 at 23:11

    odskocznia…:D po prostu nie na temat tutaj. Wejdź na forum hondy GW i bedziesz miał tylko takie.

  • Zdjęcie profilowe roomcajz
    26 października 2014 at 06:12

    To prawda, forum celowane głównie na małolatów i internetowych pieniaczy

  • Zdjęcie profilowe Wombat
    26 października 2014 at 09:58

    nie, to po prostu forum/portal o skuterach. GoldWing, Eurofighter, Aventador i TGV to ciekawe urządzenia tylko że kompletnie nie na temat.