Aktualnie czytasz:
Test Faspider Garelli XO 50: Warty Docenienia
1

Za nami dwa tygodnie test贸w, po tym czasie jeste艣my w stanie do艣膰 sporo powiedzie膰 o Faspider Garelli XO 50. Nie tylko o komforcie, czy niezawodno艣ci, ale r贸wnie偶 jako艣ci wykonania i designie, kt贸ry ju偶 na pierwszy rzut oka jest do艣膰 oryginalny i interesuj膮cy鈥
Oryginalno艣膰 w艂a艣nie jest najwa偶niejsza je艣li chodzi o doznania estetyczne. Ok, trzeba przyzna膰, 偶e wida膰 tu nieco tak zwanej "chi艅szczyzny", ale tylko po bardzo dok艂adnym przyjrzeniu si臋. Ca艂o艣膰 wygl膮da naprawd臋 dobrze i wyr贸偶nia si臋 spo艣r贸d skuterowego t艂umu.

Tak samo jest z jako艣ci膮 - plastiki s膮 grube, dobrze spasowane i nie wydaj膮 偶adnych d藕wi臋k贸w podczas jazdy po wertepach. Fajnie te偶 wygl膮daj膮 przednie i tylne 艣wiat艂a. Oczywi艣cie nie brakuje tutaj 偶ar贸wek led. S膮 w pozycjach, stopie i kierunkach. Super si臋 prezentuj膮. Tak samo deska rozdzielcza, jednak tutaj trzeba si臋 przyczepi膰 do pod艣wietlenia kontrolek 艣wiate艂 d艂ugich i migaczy. W pe艂nym 艣wietle s膮 po prostu niewidoczne. Przez to zapominalscy mog膮 mie膰 problemy z wy艂膮czaniem kierunk贸w. One tez nie wydaj膮 偶adnych d藕wi臋k贸w, a szkoda.

[nggallery id=133]

 
Czytaj
REKLAMA

Poznaj Junaka M12 Vintage 125 na prawo jazdy B

B膮d藕 oryginalny i wyr贸偶nij si臋 na drodze z Junakiem M12 Vintage 125. Niezawodny silnik z wtryskiem paliwa. Szprychowe, du偶e ko艂a. System hamulcowy CBS. Do tego matowe malowanie i pot臋偶na doza komfortu zar贸wno podczas jazdy po mie艣cie, jak r贸wnie偶 wsz臋dzie tam, gdzie poniesie wzrok. Spe艂nij swoje marzenia o nowym Junaku. Ju偶 za 9 199 PLN.

 

Jazda to ju偶 bajka. Co prawda Faspiderem Garelli nie nat艂ukli艣my nie wiadomo jakiej ilo艣ci kilometr贸w, ale nawet niewielki dystans pozwala stwierdzi膰, 偶e jest super. Du偶e przednie ko艂o i fajnie zestrojone zawieszenie zapewniaj膮 komfort, jakim ma艂o kto mo偶e si臋 poszczyci膰 w tym segmencie. Wra偶enia mo偶na por贸wna膰 do jazdy Kymco New Dink 50, albo Benelli Pepe. Uwierzcie nam, 偶e byli艣my zaskoczeni. Na pewno podczas jazdy in plus dzia艂a spora kanapa, nie mniejszy przedzia艂 pod艂ogowy i ergonomiczne zaprojektowana kierownica. Masa tez ma znaczenie - ta jest optymalna - 100 kg, dlatego pocz膮tkuj膮cy powinni by膰 zadowoleni. Musz膮 tylko uwa偶a膰 i wyczu膰 hamulce, bo te s膮 naprawd臋 bezkompromisowe. Dwie spore tarcze pozwalaj膮 czu膰 si臋 bezpiecznie i szybko wyhamowuj膮 ten skuter z ka偶dej pr臋dko艣ci. To wa偶ne, bo dwusuwowy silnik po zdj臋ciu blokad bez problemu rozp臋dza si臋 do 80tki.

 
Czytaj
REKLAMA

Poznaj Gara偶 BMW pe艂en motocykli gotowych do odbioru.

W ofercie Gara偶 BMW odnajdziesz fabrycznie nowy b膮d藕 u偶ywany motocykl w doskona艂ym stanie. Wejd藕 i sprawd藕 jak blisko jest Tw贸j wymarzony motocykl BMW.Skorzystaj z atrakcyjnego finansowania w programie BMW 3asy ride

Na koniec jeszcze raz sp贸jrzmy na ca艂okszta艂t tej francusko - chi艅skiej kooperacji - napraw臋 jest nie藕le i jazda Faspiderem nie jest powodem do wstydu. To porz膮dnie wykonany sprz臋t, kt贸ry cieszy si臋 dosy膰 dobr膮 opini膮 na zachodzie. Wygrywa relacj膮 cena - jako艣膰. Co prawda kosztuje nico wi臋cej, ni偶 inne skutery tego segmentu, bo ponad 5000, ale wydaje si臋 nam, 偶e warto dorzuci膰 nieco grosza i kupi膰 co艣, co posiada chyba nieco wy偶szy standard wykonania, por贸wnywalny do Peugeot Kisbee czy Hondy Vision. Garelli ma szans臋 zosta膰 docenionym, bo naszym zdaniem najzwyczajniej w 艣wiecie na to zas艂uguje.

Jaka jest Twoja reakcja?
0%
0%
0%
  • Zdj臋cie profilowe
    izdebski12
    28 kwietnia 2013 at 16:30

    no no fajny sprz臋t. On jest 2 osobowy?, bo nie zauwa偶y艂em podn贸偶ek dla pasa偶era.