BMW R nineT Racer: Dane techniczne, cena i opinie

R nineT o bardziej usportowionej wersji, Racer. W modelu zdecydowano się na chłodzony powietrzem dwucylindrowy silnik w układzie bokser. Podobnie jak do innych R nineT, pojemność silnika, jak i jego moc została bez zmian - 1170 cm3 i 110 KM.

Jego sportowy charakter czuć na każdym kroku. Zarówno pod względem pozycji za kierownicą, bardziej sportowej, delikatnie pochylonej do przodu, jak i wyglądzie, czy też dźwięku jaki wydaje on po przekręceniu manetki. Dodatkowo siedzenie kierowcy umożliwia delikatnie obniżyć pozycję kierowcy z 805 na 795 mm.

  • Silnik
  • Rodzaj Chłodzony powietrzem/olejem czterosuwowy silnik typu Boxer, dwa wałki rozrządu, cztery promieniście ułożone zawory na cylinder, centralnie montowany wałek wyrównawczy
  • Średnica cylindra/skok tłoka 101 mm x 73 mm
  • Pojemność 1170 cm3
  • Moc znamionowa 81 kW (110 KM) przy 7750 obr/min.
  • Maks. moment obrotowy 116 Nm przy 6000 obr/min.
  • Stopień sprężania 12.0 : 1
  • Sporządzanie mieszanki/sterowanie silnikiem Elektroniczny wtrysk w kanale wlotowym
  • Norma emisji spalin 3-drożny katalizator o obiegu zamkniętym, spełnia normę emisji EU-4
  • Osiągi/Zużycie paliwa
  • Prędkość maksymalna Ponad 200 km/h
  • Zużycie paliwa wg WMTC na 100 km 5,3 l
  • Rodzaj paliwa Benzyna bezołowiowa, liczba oktanowa 95-98 (podane osiągi przy LO 98)
  • Instalacja elektryczna
  • Alternator Alternator trójfazowy 720 W
  • Akumulator Typ 12 V/14 Ah, bezobsługowy
  • Przeniesienie napędu
  • Sprzęgło Sprzędło jednotarczowe, suche, hydrauliczne
  • Skrzynia biegów Sześciostopniowa skrzynia biegów o stałym zazębieniu, śrubowe koła zębate
  • Napęd Wał napędowy
  • Zawieszenie/Hamulce
  • Rama Trzy-częściowa rama składająca się z jednej przedniej i dwóch tylnych części, silnik i skrzynia biegów jako element przenoszący obciążenie, siedzenie oraz rama z podnóżkami dla pasażera jako akcesorium dodatkowe.
  • Mocowanie/Zawieszenie przedniego koła Widelec teleskopowy, średnica 43 mm
  • Mocowanie/Zawieszenie tylnego koła Odlewane z aluminium jednoczęściowy widelec z wahaczem BMW Motorrad Paralever; Rozpórka centralna, wstępne napięcie ustawiane bezstopniowo za pomocą klucza hakowego, ustawiane tłumienie siły dobicia
  • Skok zawieszenia przód/tył 125 mm/120 mm
  • Rozstaw kół 1491 mm
  • Wyprzedzenie sworznia zwrotnicy 103,9 mm
  • Kąt nachylenia główki ramy 63,6°
  • Koła Odlew aluminiowy
  • Rozmiar obręczy, przód 3,50 x 17″
  • Rozmiar obręczy, tył 5,50 x 17″
  • Opony, przód 120/70 R 17
  • Opony, tył 180/55 R 17
  • Hamulce, przód Dwie tarcze, średnica 320 mm, zaciski 4-tłoczkowe
  • Hamulce, tył Jednotarczowe, z pływającym, dwutłoczkowym zaciskiem; średnica tarczy 265 mm
  • ABS BMW Motorrad ABS w standardzie
  • Wymiary/masy
  • Długość 2105 mm
  • Szerokość (z lusterkami) 920 mm
  • Wysokość (bez lusterek) 1105 mm
  • Wysokość siedzenia 805 mm
  • Długość łuku krokowego 1785 mm
  • Masa bez obciążenia, gotowość do jazdy, pełny zbiornik paliwa 1) 220 kg
  • Dopuszczalna masa całkowita 430 kg
  • Dopuszczalne obciążenie (z wyposażeniem standardowym) 210 kg
  • Użytkowa pojemność zbiornika paliwa 17 l
  • Rezerwa paliwa Około 3,5 l
REKLAMA

Zontes U1 125: Poczuj wszechstronność i moc

Poznaj nowy Zontes U1 125 z najbogatszym wyposażeniem w klasie. Odkryj moc systemu oświetlenia full LED. Poczuj osiągi silnika 14.6 KM. Doceń niesamowitą wszechstronność. Przyjrzyj się z bliska każdemu detalowi.

Inne publikacje na ten temat:

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Back to top button