Aktualnie czytasz:
BMW K 1600 B: Dane techniczne, cena i opinie
0

Płynny w jeździe, gotowy do pokonywania dalekich tras, podczas których inne motocykle nie zdałyby egzaminu – K 1600 B ze stajni znanej na cały świat marki, BMW. Aerodynamiczny wygląd i piękny metaliczny, błyszczący kolor na tej bestii zwracają na siebie uwagę i przyciągają wzrok wszystkich dookoła.

To co wyróżnia styl K 1600 B to z pewnością skrócona przednia szyba i technologia led, którą możemy dostrzec z tyłu motocykla. Co więcej, na uwagę zasługują również sporej pojemności kufry, w których to właśnie znajdują się wbudowane kierunkowskazy. Model napędzany przez sześciocylindrowy silnik o mocy 160 KM.

 

 
Czytaj
REKLAMA

Poznaj Junaka RSX 125

Nowy RSX to 10.6 KM, agresywnie brzmiący wydech i dwa hamulce tarczowe. Do tego sportowy design, niezawodny silnik zasilany wtryskiem i dwa hamulce tarczowe. Nowy RSX jest świetnym sposobem na wkroczenie do świata prawdziwego motocyklizmu.

Szczegóły
Dane techniczne

Silnik
Typ Chłodzony cieczą/olejem, 6-cylindrowy rzędowy silnik 4-suwowy, dwa wałki rozrządu, cztery zawory na
Średnica x skok tłoka 72 mm x 67,5 mm
Pojemność skokowa 1649 cm3
Moc znamionowa 160 KM (118 kW) przy 7750 obr./min.
Maksymalny moment obrotowy 175 Nm przy 5250 obr./min.
Stopień sprężania 12,2 : 1
Sterowanie składem mieszanki/zarządzanie pracą silnika Elektroniczny wtrysk w dolocie
Kontrola emisji Trójdrożny reaktor katalityczny pracujący w obiegu zamkniętym, normy emisji EU-4
Osiągi/zużycie paliwa
Prędkość maksymalna Ponad 200 km/h
Zużycie paliwa wg WMTC na 100 km 5,7 litra
Rodzaj paliwa Benzyna bezołowiowa super, minimalna liczba oktanowa 95
Instalacja elektryczna
Alternator 700 W
Akumulator 12 V / 19 Ah, bezobsługowy
Przeniesienie napędu
Sprzęgło Sprzęgło wielotarczowe mokre
Skrzynia biegów 6-biegowa skrzynia manualna z kołami o uzębieniu śrubowym
Przeniesienie napędu wał napędowy
Podwozie / hamulce
Rama Rama mostowa odlewana z aluminium, silnik jako element konstrukcyjny
Mocowanie/zawieszenie przedniego koła Widelec typu BMW Motorrad Duolever, centralny amortyzator sprężynowy
Mocowanie/zawieszenie tylnego koła Wahacz BMW Motorrad Paralever
Skok przedniego/tylnego koła 115 mm / 125 mm
Rozstaw osi 1618 mm
Wyprzedzenie przedniego koła 106,4 mm
Kąt główki ramy 62,2°
Koła Aluminiowe odlewane koła
Obręcz przedniego koła 3,50” x 17”
Obręcz tylnego koła 6,00” x 17”
Opona przednia 120/70 ZR 17
Opona tylna 190/55 ZR 17
Hamulec przedni Tarczowy z dwoma tarczami o średnicy 320 mm, nieruchome zaciski czterotłoczkowe
Hamulec tylny Tarczowy z jedną tarczą, średnica 320 mm, zacisk dwutłoczkowy
Układ ABS Zintegrowany BMW Motorrad Integral ABS (częściowo zintegrowany)
Wymiary / masy
Długość 2489 mm
Szerokość (z lusterkami) 1000 mm
Wysokość (bez lusterek) 1465 mm
Wysokość siedzenia, motocykl nieobciążony 750 mm (siedzenie podwyższone*: 780 mm) *opcjonalne
Długość wewnętrznego łuku nóg, motocykl nieobciążony 1720 mm (siedzenie podwyższone*: 1770 mm) *opcjonalne
Masa motocykla w stanie gotowym do jazdy z pełnym zbiornikiem paliwa1) 336 kg
Dopuszczalna masa całkowita 560 kg
Ładowność (z wyposażeniem standardowym) 224 kg
Użyteczna pojemność zbiornika paliwa 26,5 litra
Rezerwa 4 litry

Opinie
Ocena Redakcji
Ocena Użytkowników
Oceń tutaj
Ocena ogólna
Design
Jakość
Cena do jakości
Ocena Redakcji
Ocena Użytkowników
10 Oceny
Już oceniłeś, dziękujemy!
Jaka jest Twoja reakcja?
Super!
0%
Interesujące
100%
heh...
0%
Że co?
0%
Grrrr!
0%
Smutne
0%

Podziel się opinią

lub
Ocena ogólna
Design
Jakość
Cena do jakości