BMW K 1600 B: Dane techniczne, cena i opinie

Płynny w jeździe, gotowy do pokonywania dalekich tras, podczas których inne motocykle nie zdałyby egzaminu – K 1600 B ze stajni znanej na cały świat marki, BMW. Aerodynamiczny wygląd i piękny metaliczny, błyszczący kolor na tej bestii zwracają na siebie uwagę i przyciągają wzrok wszystkich dookoła.

To co wyróżnia styl K 1600 B to z pewnością skrócona przednia szyba i technologia led, którą możemy dostrzec z tyłu motocykla. Co więcej, na uwagę zasługują również sporej pojemności kufry, w których to właśnie znajdują się wbudowane kierunkowskazy. Model napędzany przez sześciocylindrowy silnik o mocy 160 KM.

 

  • Silnik
  • Typ Chłodzony cieczą/olejem, 6-cylindrowy rzędowy silnik 4-suwowy, dwa wałki rozrządu, cztery zawory na
  • Średnica x skok tłoka 72 mm x 67,5 mm
  • Pojemność skokowa 1649 cm3
  • Moc znamionowa 160 KM (118 kW) przy 7750 obr./min.
  • Maksymalny moment obrotowy 175 Nm przy 5250 obr./min.
  • Stopień sprężania 12,2 : 1
  • Sterowanie składem mieszanki/zarządzanie pracą silnika Elektroniczny wtrysk w dolocie
  • Kontrola emisji Trójdrożny reaktor katalityczny pracujący w obiegu zamkniętym, normy emisji EU-4
  • Osiągi/zużycie paliwa
  • Prędkość maksymalna Ponad 200 km/h
  • Zużycie paliwa wg WMTC na 100 km 5,7 litra
  • Rodzaj paliwa Benzyna bezołowiowa super, minimalna liczba oktanowa 95
  • Instalacja elektryczna
  • Alternator 700 W
  • Akumulator 12 V / 19 Ah, bezobsługowy
  • Przeniesienie napędu
  • Sprzęgło Sprzęgło wielotarczowe mokre
  • Skrzynia biegów 6-biegowa skrzynia manualna z kołami o uzębieniu śrubowym
  • Przeniesienie napędu wał napędowy
  • Podwozie / hamulce
  • Rama Rama mostowa odlewana z aluminium, silnik jako element konstrukcyjny
  • Mocowanie/zawieszenie przedniego koła Widelec typu BMW Motorrad Duolever, centralny amortyzator sprężynowy
  • Mocowanie/zawieszenie tylnego koła Wahacz BMW Motorrad Paralever
  • Skok przedniego/tylnego koła 115 mm / 125 mm
  • Rozstaw osi 1618 mm
  • Wyprzedzenie przedniego koła 106,4 mm
  • Kąt główki ramy 62,2°
  • Koła Aluminiowe odlewane koła
  • Obręcz przedniego koła 3,50” x 17”
  • Obręcz tylnego koła 6,00” x 17”
  • Opona przednia 120/70 ZR 17
  • Opona tylna 190/55 ZR 17
  • Hamulec przedni Tarczowy z dwoma tarczami o średnicy 320 mm, nieruchome zaciski czterotłoczkowe
  • Hamulec tylny Tarczowy z jedną tarczą, średnica 320 mm, zacisk dwutłoczkowy
  • Układ ABS Zintegrowany BMW Motorrad Integral ABS (częściowo zintegrowany)
  • Wymiary / masy
  • Długość 2489 mm
  • Szerokość (z lusterkami) 1000 mm
  • Wysokość (bez lusterek) 1465 mm
  • Wysokość siedzenia, motocykl nieobciążony 750 mm (siedzenie podwyższone*: 780 mm) *opcjonalne
  • Długość wewnętrznego łuku nóg, motocykl nieobciążony 1720 mm (siedzenie podwyższone*: 1770 mm) *opcjonalne
  • Masa motocykla w stanie gotowym do jazdy z pełnym zbiornikiem paliwa1) 336 kg
  • Dopuszczalna masa całkowita 560 kg
  • Ładowność (z wyposażeniem standardowym) 224 kg
  • Użyteczna pojemność zbiornika paliwa 26,5 litra
  • Rezerwa 4 litry

Inne publikacje na ten temat:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top button