Benyco Tekken 125 uzupełnia pewną niszę w segmencie motocykli na kategorię B, na rynku wciąż można spotkać niewiele maszyn o charakterze cross/enduro.
Polski importer podkreśla, że motocykl został wyposażony w dwa hamulce tarczowe oraz przednie lagi typu upside down o dość dużym zakresie roboczym. Znajdziemy także dwa szprychowane koła o wymiarach 17 cali z ogumieniem uniwersalnym.
Na wyposażeniu jest także podwójny układ wydechowy, który współpracuje z jednocylindrowym, chłodzonym powietrzem silnikiem o mocy 9.8 konia mechanicznego. Jednostka posiada także wałek wyrównoważający, który pozwala zniwelować wibracje silnika przy wyższych prędkościach obrotowych. Całość została zblokowana pięciobiegową skrzynią manualną.
Do dodatków należy zaliczyć podwójny ledowy klosz tylny wykonany w technologii led oraz cyfrowy, elektroniczny wyświetlacz.
Z pewnością Benyco Tekken 125 będzie wkrótce gościło w Jednoślad.pl
Dane techniczne Benyco Tekken 125
Silnik | 1 cylinder, 4-suw, chłodzony powietrzem |
Pojemność | 124 cm³ |
Moc | 9.8 KM / 8500 obr/min |
Prędkość max. | 105 km/h |
Rozruch | elektryczny / nożny |
Zapłon | CDI |
Przeniesienie napędu | łańcuch / 5 biegów |
Hamulce przód/tył | tarczowe / tarczowe |
Koła przód/tył | 110/90-17 / 130/80-17 |
Masa własna | 144 kg |
Dopuszczalna ładowność | 150 kg |
Zbiornik paliwa | 13 L |
Wymiary (dł. x szer. x wys.) |
2070x900x1110 mm |
Woow…pierwszy konkret a nie jakies udawacze z podniesionymi blotnikami.
Czyżby konkurent dla Keeway TX? Wymiary kół, moc silnika i ciężar 145kg, to tylko na utwardzane drogi.
fuego 125 no w końcu ktoś się obudził,ten silnik realnie od zonka ma 12KM i szkoda że 250tek nbenyco nie zamówił,ale nie można mieć wszystkiego,daje rade
https://www.youtube.com/watch?v=iublKQiR3Lk
Wygląda super a 250 cm było by jeszcze lepiej
Fajne to :-)
bardzo ładny ale ludzie 144kg i 10 KM to jest żart ?!! minimum 250 cm
Czy ten motor ma wałek wyrównoważający?
Posiada takowy wałek!
Witam. Czytałem te komentarze zanim kupiłem benia i teraz po przejechaniu prawie 2000 kilometrów pokuszę się o opinię. Przerwę w motorach miałem około 20 lat, używałem wtedy cięższych sprzętów, ale ten chińczyk miło zaskakuje. Cena jak za nowy sprzęt nie jest wygórowana, jakość wykonania i materiałów naprawdę ok. Dostęp do części bardzo fajny, wystarczy numer do serwisu i wszystko przywiozą do domu. W moim przypadku szukałem osłony na zbiornik, w sklepach niby brak.
Teraz silnik i napęd. Silnik dość dynamiczny choć trochę mocy mu brakuje czasami, ale w końcu to 125. Oprócz wymian oleju i standardowej regulacji zaworów nic mu więcej nie potrzeba. Przy moich gabarytach (195 wzrostu i ponad 100 kilo) prędkość na drodze jest w granicach 80 do 97. Czyli zacnie. Natomiast w lesie jak to w lesie… Prędkość traci na znaczeniu. Zaskoczył mnie dobrze pracującym zawieszeniem i pomimo opon raczej na ścieżki twardsze, daje radę w sypkim piachu (testowany na nadmorskim piachu) jak i błocie i głębszej wodzie. Forsowałem beniem strumień dość głęboki jak się okazało i również sobie poradził. Łańcuch trwały po przejechaniu tylu kilometrów w różnych warunkach nadal ma możliwość regulacji. Mankamentem jest hałas po przejechaniu jednorazowo większej ilości kilometrów.
Opony są fajne na delikatny szuter ale na asfalcie też jest ok. Kłopoty zaczynają się na mokrym asfalcie. Ryzyko dzwonu gwałtownie wzrasta i na głębszych łukach byłem bliski wykładki.
Podsumowując, polecam i na miasto i na spacery po lasach. Dużo frajdy za niewielką kasę.
Witam, ostatni wpis byl 8 marca 2018, a jak sytuacja wyglada na 28 maja 2018?