125 ccm
Aktualnie czytasz:
Benyco wprowadzi na sezon 2016 enduro na prawo jazdy B: Benyco Tekken 125
10

Benyco Tekken 125 uzupełnia pewną niszę w segmencie motocykli na kategorię B, na rynku wciąż można spotkać niewiele maszyn o charakterze cross/enduro.

Polski importer podkreśla, że motocykl został wyposażony w dwa hamulce tarczowe oraz przednie lagi typu upside down o dość dużym zakresie roboczym. Znajdziemy także dwa szprychowane koła o wymiarach 17 cali z ogumieniem uniwersalnym.

Tekken125-Green-Left Rear

 
Czytaj
REKLAMA

Kup motocykl Triumph i zyskaj do 25%

Wyprzedaż Triumph w ramach akcji Używany Gwarantowany. Skontaktuj się z autoryzowanym dealerem i kup sprawdzony motocykl z niewielkim przebiegiem bez ryzyka. Skorzystaj także ze specjalnych rabatów w ramach wyprzedaży nowych motocykli z rocznika 2019.

Na wyposażeniu jest także podwójny układ wydechowy, który współpracuje z jednocylindrowym, chłodzonym powietrzem silnikiem o mocy 9.8 konia mechanicznego. Jednostka posiada także wałek wyrównoważający, który pozwala zniwelować wibracje silnika przy wyższych prędkościach obrotowych. Całość została zblokowana pięciobiegową skrzynią manualną.

Do dodatków należy zaliczyć podwójny ledowy klosz tylny wykonany w technologii led oraz cyfrowy, elektroniczny wyświetlacz.

 
Czytaj
REKLAMA

Torba motocyklowa Junak. Kup teraz

Jesteś fanem marki Junak i szukasz uniwersalnej torby, którą możesz zabierać ze sobą wszędzie gdzie tylko zechcesz.

Z pewnością Benyco Tekken 125 będzie wkrótce gościło w Jednoślad.pl

Dane techniczne Benyco Tekken 125

Silnik 1 cylinder, 4-suw, chłodzony powietrzem
Pojemność124 cm³
Moc9.8 KM / 8500 obr/min
Prędkość max.105 km/h
Rozruchelektryczny / nożny
ZapłonCDI
Przeniesienie napędułańcuch / 5 biegów
Hamulce przód/tyłtarczowe / tarczowe
Koła przód/tył110/90-17 / 130/80-17
Masa własna144 kg
Dopuszczalna ładowność150 kg
Zbiornik paliwa13 L
Wymiary
(dł. x szer. x wys.)
2070x900x1110 mm
Jaka jest Twoja reakcja?
Super!
25%
Interesujące
75%
heh...
0%
Że co?
0%
Grrrr!
0%
Smutne
0%
10 Komentarze
  • kdm
    20 marca 2016 at 21:33

    Woow…pierwszy konkret a nie jakies udawacze z podniesionymi blotnikami.

  • Zdjęcie profilowe jas13
    21 marca 2016 at 09:26

    Czyżby konkurent dla Keeway TX? Wymiary kół, moc silnika i ciężar 145kg, to tylko na utwardzane drogi.

  • Zdjęcie profilowe paci
    21 marca 2016 at 09:58

    fuego 125 no w końcu ktoś się obudził,ten silnik realnie od zonka ma 12KM i szkoda że 250tek nbenyco nie zamówił,ale nie można mieć wszystkiego,daje rade
    https://www.youtube.com/watch?v=iublKQiR3Lk

  • Rafi
    21 marca 2016 at 10:04

    Wygląda super a 250 cm było by jeszcze lepiej

  • historyk
    2 maja 2016 at 17:25

    bardzo ładny ale ludzie 144kg i 10 KM to jest żart ?!! minimum 250 cm

  • Arkhaine
    8 maja 2016 at 18:52

    Czy ten motor ma wałek wyrównoważający?

  • Nowyy
    11 maja 2016 at 08:43

    Posiada takowy wałek!

  • Wiroos
    8 marca 2018 at 18:44
    Plusy

    Cena, jakość,

    Minusy

    Prowadzenie na mokrym asfalcie, inne mu do głowy nie przychodzą

    Witam. Czytałem te komentarze zanim kupiłem benia i teraz po przejechaniu prawie 2000 kilometrów pokuszę się o opinię. Przerwę w motorach miałem około 20 lat, używałem wtedy cięższych sprzętów, ale ten chińczyk miło zaskakuje. Cena jak za nowy sprzęt nie jest wygórowana, jakość wykonania i materiałów naprawdę ok. Dostęp do części bardzo fajny, wystarczy numer do serwisu i wszystko przywiozą do domu. W moim przypadku szukałem osłony na zbiornik, w sklepach niby brak.
    Teraz silnik i napęd. Silnik dość dynamiczny choć trochę mocy mu brakuje czasami, ale w końcu to 125. Oprócz wymian oleju i standardowej regulacji zaworów nic mu więcej nie potrzeba. Przy moich gabarytach (195 wzrostu i ponad 100 kilo) prędkość na drodze jest w granicach 80 do 97. Czyli zacnie. Natomiast w lesie jak to w lesie… Prędkość traci na znaczeniu. Zaskoczył mnie dobrze pracującym zawieszeniem i pomimo opon raczej na ścieżki twardsze, daje radę w sypkim piachu (testowany na nadmorskim piachu) jak i błocie i głębszej wodzie. Forsowałem beniem strumień dość głęboki jak się okazało i również sobie poradził. Łańcuch trwały po przejechaniu tylu kilometrów w różnych warunkach nadal ma możliwość regulacji. Mankamentem jest hałas po przejechaniu jednorazowo większej ilości kilometrów.
    Opony są fajne na delikatny szuter ale na asfalcie też jest ok. Kłopoty zaczynają się na mokrym asfalcie. Ryzyko dzwonu gwałtownie wzrasta i na głębszych łukach byłem bliski wykładki.
    Podsumowując, polecam i na miasto i na spacery po lasach. Dużo frajdy za niewielką kasę.

    • Tomek
      28 maja 2018 at 17:47

      Witam, ostatni wpis byl 8 marca 2018, a jak sytuacja wyglada na 28 maja 2018?