125 ccm
Aktualnie czytasz:
Suzuki Intruder 125: mały chopper z V2 i „dorosłym” wyglądem. Alternatywa dla Virago 125
1

Suzuki swego czas w ofercie posiadało dwa cruisery o pojemności 125 ccm. Jednym z nich był dość populary Marauder 125 z jednocylindrowym silnikiem. Jednak dużo lepszym rozwiązaniem był dobrze wyposażony, mocniejszy i napędzany przez V2 Intruder 125.

Marauder 125 źle mi się kojarzy. Mało atrakcyjnie wygląda, posiada zaledwie 10-konny, jednocylindrowy silnik i po prostu nie ma tego „czegoś”. Co innego Intruder 125 – jeśli chciałbym kupić cruisera w pojemności zbiorniczka płynu hamulcowego przeciętnego Harley’a, chciałbym żeby taki cruiser wyglądał jak rasowy, duży motocykl. I ten warunek spełnia właśnie Intruder 125.

Duża ilośc chromów i przyzwoite gabaryty, ale przede wszystkim przyjemnie brzmiący silnik V2. Chłodzona powietrzem jednostka napędowa w późniejszych wersjach modelu generuje 13,5 KM (w późniejszych wersjach 12 KM), co pozwala rozpędzić się do ok. 100 km/h (przy czym przelotowa prędkość to raczej 80 km/h).

Suzuki Intruder 125 pali ok. 3,3 litra w mieście, zależnie oczywiście od tego jak obchodzimy się z manetką. Na pewno będzie wyróżniał się na tle innych motocykli tej klasy i jest dobrym wyborem jeśli chcemy mieć coś bardziej wyjątkowego niż popularną Virago 125.

 
Czytaj
REKLAMA

Barton daje 400 zł do wykorzystania na akcesoria

Kup motocykl Barton Cafe Racer lub Barton Travel, zarejestruj zakup i skonfiguruj dla siebie pakiet dodatków o wartości 400 zł gratis.

Intruder produkowany był w latach 1999 – 2008, a oferta na rynku wtórnym jest przyzwoita. Na OLX-ie znaleźliśmy przynajmniej kilka ciekawych ofert. Ceny wahają się pomiędzy 5500, a nawet 11 000 zł. Dobrze wyglądające, doposażone w np. akcesoryjne sakwy, egzemplarze to wydatek ok. 8000 zł. Z racji małej pojemności używane egzemplarze posiadają także nieduży przebieg, często nieprzekraczający 10 000 km.

Jaka jest Twoja reakcja?
Super!
47%
Interesujące
26%
heh...
16%
Że co?
0%
Grrrr!
0%
Smutne
0%