Suzuki ADDRESS 125 2015 już w Polsce (zdjęcia)

Najmocniejszym punktem odświeżonego Suzuki ADDRESS 125 jest ekonomia jednostki napędowej. Według zapewnień producenta skuter ma spalać 2,04 l/100km uzyskując zasięg 225 km na jednym baku.

Silnik cechuje się wyjątkowo niskim tarciem wewnętrznym co według Suzuki ma zapewniać "niespotykane połączenie osiągów z niskim zużyciem paliwa".

Zoptymalizowane zostały kąty ustawienia zaworów i kanału dolotowego oraz przekonstruowano wał korbowy. Ma to zapewnić nie tylko niski apetyt na paliwo, ale również większą kulturę pracy i mniejszy hałas. Dzięki elektronicznemu wtryskowi paliwa Suzuki ADDRESS 125 przyśpiesza dość żwawo, jednak producent nie podaje prędkości maksymalnej z jaką jest w stanie poruszać się ten pojazd.

[nggallery id=275]

Suzuki ADDRESS 125 pod względem wizualnym nie wyróżnia się niczym szczególnym - widać typowo japoński design, który wielu może się podobać. Na pierwszy rzut oka widać również sporych rozmiarów podłogę oraz kanapę.

REKLAMA

RZUĆ WYZWANIE MIASTU Z BMW G 310 R

Obudź się z uśmiechem na twarzy bo każdy dzień z BMW G 310 R to szansa na spróbowanie czegoś nowego. Kompletny pakiet ma wszystko, czego potrzebujesz – w tym nowoczesne światło do jazdy dziennej. Dzięki zoptymalizowanemu silnikowi z Ride by Wire i sprzęgłem z funkcją Anti-Hopping pojazdem jeździ się intuicyjnie i zwinnie, niezależnie od tego, czy wybierasz się do pracy, na randkę czy poza miasto. Przekonaj się o zwrotności, łatwości obsługi i sportowym charakterze G 310 R i każdego dnia stawiaj sobie nowe, większe wyzwania.

Inne publikacje na ten temat:

4 opinii

  1. Jakoś mnie to nie rajcuje zbytnio. To jest takie coś w stylu (obecnie już nader chińskiego) Kymco AC.
    Pozycja kierownika lub kierowniczki takiego jednośladu jest typowo krzesełkowa (nóg tutaj swobodnie nie wyprostujesz, więc nie odpoczną sobie przy dłuższej jeździe, a to chwilami jednak nieco irytuje i zwyczajowo męczy).
    Ale i tak jest już teraz stylistycznie nieco lepiej niż bywało to tę kapkę dawniej, tytułem…

    http://www.motocykl-online.pl/testy/Suzuki-Addres-i-Honda-Innova,4224,1

  2. Nie zostało tutaj dość jasno opisane co i jak napędza ten akurat model Suzuki.
    Mógłbym też wnikliwie tropić czy to jest akurat nowy model na 2015 rok czy to tylko… tzw. odgrzewanie kotleta na potrzeby naszego obecnego rynku sprzedaży 125-tek, ale żeby ten wątek nie umarł natychmiast śmiercią naturalną, podsycę tę małą iskierkę jego dalszego życia.

    http://www.youtube.com/watch?v=nx0etkhWVXI

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Back to top button