Ponoć są dwa typy motocyklistów – jeden wyznaje tekstylia, drugi tylko skórę. Dwuczęściowy kombinezon SECA SRS jest bez dwóch zdań przeznaczony dla tej drugiej grupy.
Wybór skórzanego kombinezonu na motocykl nie musi być wyborem pomiędzy bezpieczeństwem, a wygodą. Tak było jeszcze niedawno, ale szeroka oferta produktów w tym segmencie sprawiła, że nowoczesne „dwuczęściówki” sprawdzają się równie dobrze w trasie, na mieście i na torze wyścigowym. Tegoroczna nowość – kurta i spodnie SECA SRS – idealnie wpisują się w ten trend. Połączenie komfortowych rozwiązań z technologią i wpadającym w oko designem to SRS w pigułce.
Kombinezon SECA SRS na miasto
Nowy, skórzany kombinezon dwuczęściowy SECA SRS to tak naprawdę dwa produkty – kurtka i spodnie. Połączyć można je w jedną całość dzięki zastosowaniu bezpiecznego zamka 360. W odróżnieniu od stricte torowych kombinezonów jednoczęściowych, SECA SRS sprawdzi się także w zestawie z motocyklowymi jeansami (np. kurtka SECA SRS i spodnie jeansowe SECA Delta lub Squere). Oczywiście nic nie stoi na przeszkodzie, żeby w mieście i na trasie jeździć w pełnym zestawie SRS.
Producent pomyślał o motocyklistach, którzy kombinezony używają poza torem. SECA SRS uszyta jest z miękkiej, bydlęcej skóry o grubości 1,1 – 1,2 mm. Kombinezon posiada perforacje na klatce piersiowej i w okolicach kroku oraz siatkową podszewkę, więc sprawdzi się także w gorące dni. Od wewnętrznej strony kurtki znajdziemy dwie kieszenie. Kurtka i spodnie posiadają elastyczne panele, które ułatwiają zajęcie pozycji za sterami.
Komfort to jednak nie wszystko…
Dwuczęściówka SECA SRS na tor
Dlatego SECA SRS posiada nowoczesne protektory Level 2 ramion, łokci i – w standardzie! – także protektor pleców. Certyfikowane protektory umieszczono w kieszeniach ułatwiających wyjęcie. Takie same kieszenie umożliwiają zastosowanie akcesoryjnego protektora klatki piersiowej oraz akcesoryjnych protektorów biodrowych. Protektory kolan znajdziemy w spodniach, także Level 2.
Zewnętrznie na kurtce znajdują się twarde ochraniacze ramion i łokci. Te drugie są wymienne i dostępne w różnych kolorach, więc jeśli przyjdzie szorować łokciem na torze – nic strasznego. W standardzie oczywiście znajdują się także slidery na kolanach.
Rozwiązaniem zaczerpniętym prosto z torów wyścigowych jest miejsce na bukłak z wodą w garbie aerodynamicznym. Camelbag z wodą przyda się zresztą nie tylko na torze, ale także w mieście i na trasie.
Czy skóra jest dla mnie?
Kurtka SECA SRS i spodnie SECA SRS dostępne są w aż trzech kolorach, z białymi, czerwonymi lub niebieskimi elementami. I czerwony i niebieski posiada specjalny, jaskrawy odcień, który na żywo wygląda rewelacyjnie. Szeroka gama rozmiarowa (od 48 do 58) sprawia, że każdy znajdzie zestaw idealny dla siebie. A na koniec najlepsze – ceny. Za kurtkę SECA SRS zapłacimy 1099 zł, za spodnie SECA SRS 899 zł. Odpowiedź na pytanie „czy skóra jest dla mnie” będzie bardzo prosta: TAK!
Więcej informacji do znalezienia na SECA.com.pl
[trending]