Marka Seca, czyli znany producent odzieży motocyklowej, wprowadza program SecaCare, w którym na wybrane produkty można otrzymać aż 5 lat gwarancji.
Pięć lat to sporo czasu. Jeśli ktoś naprawdę dużo jeździ to w tym okresie może spokojnie pokonać ponad 100 tys. km. Seca jest jednak pewna jakości swoich produktów, a świadczy o tym chociażby wprowadzany właśnie program SecaCare. Obejmuje produkty marki Seca z obecnej oferty oznaczone logiem SecaCare. Są to nie tylko kurtki i spodnie, ale także rękawice i buty Seca. Ważne by produkty pochodziły z oficjalnej sieci dealerskiej i zostały kupione w katalogowej cenie detalicznej. Wszystkie ceny dostępne są na stronie www.seca.com.pl
Program SecaCare: Jak wziąć w nim udział?
Aby wziąć udział w programie wystarczy zarejestrować kupiony produkt w ciągu 14 dni od daty zakupu na stronie rejestracyjnej.
Program jest całkowicie darmowy, a po zarejestrowaniu produktu otrzymujemy dodatkowe 3 lata gwarancji producenta. Proste? Proste!
Jeśli zdarzy się powód do reklamacji produktu, to w ciągu 2 pierwszych lat użytkowania po zakupie, zgłaszamy sprawę do punktu, w którym odzież została zakupiona. Gdy minął już okres standardowej gwarancji, wystarczy skorzystać z formularza reklamacji, by uzyskać wsparcie producenta i opiekę gwarancyjną. I tak przez kolejne 3 lata, co daje nam łączną ochronę gwarancyjną przez aż 5 lat.
Co ważne, aby skorzystać z programu SecaCare należy zakupić produkt z obecnej oferty SECA (lista produktów) w katalogowej cenie detalicznej bez żadnych rabatów. Zakupy należy dokonać w sklepie biorącym udział w programie – lista sklepów dostępna na stronie www.seca.com.pl/dealerzy. Jeżeli otrzymałeś rabat od sprzedawcy nie możesz wziąć udziału w programie.
[trending]