Aktualnie czytasz:
Kawasaki Versys-X 300: Dane techniczne, cena i opinie
1

Jeżeli jesteś fanem jazdy poza miastem, szukasz turystyka, którego eksploatacja nie będzie kosztować Cię zbyt dużo, Versys-X z silnikiem o pojemności 300 cm3 to propozycja, której powinieneś przyjrzeć się z bliska. Model wyróżnia się szeroką kierownicą i turystycznym zawieszeniem wpływającym na komfort.

Na świetną sterowność tym motocyklem wpływa nisko osadzona kanapa, natomiast sporego rozmiaru koła wpływają na tłumienie wszelkich napotkanych nierówności. Versys X 300 możemy kupić w dwóch kolorach: zielonym i grafitowym.

 
Czytaj
REKLAMA

Wybierasz stylowe dwa koła czy mocarne trzy? Peugeot Django 125 i Metropolis 400 na prawo jazdy B!

Dzięki Peugeot możesz się wyróżnić. Wybierz Peugeot Django 125 lub trójkołowy skuter Metropolis 400. Do prowadzenia obu wystarcza jedynie prawo jazdy kategorii B.

Szczegóły
Cena

Od 24 900 PLN

Dane techniczne

SILNIK:
Typ silnika - Chłodzony cieczą, 4-suwowy, silnik dwucylindrowy w układzie równoległym
Pojemność skokowa silnika - 296 cm³
Średnica x skok - 62 x 49 mm
Stopień sprężania - 10.6:1
Układ zaworów - 8 zaworów DOHC
Układ paliwowy - Wtrysk paliwa: Ø 32 mm x 2 z podwójnymi zaworami dławiącymi
Układ rozruchowy - Elektryczny
Smarowanie - wymuszone, mokra miska olejowa

HAMULCE I ZAWIESZENIE:
Hamulce, przednie - Pojedyncza tarcza 290 mm, o obrysie falistym. Zacisk: Podwójny tłoczek z pojedynczym wyważonym uruchamianiem
Hamulce, tylne - Pojedyncza tarcza 220 mm, o obrysie falistym. Zacisk: podwójny tłoczek
Zawieszenie, przednie - Widelec teleskopowy 41 mm
Zawieszenie, tylne - Uni-Trak Bottom-Link z gazowym amortyzatorem i 5-stopniową regulacją napięcia wstępnego

OSIĄGI:
Moc maksymalna - 29.3 kW {40 KM} / 11,500 obr./min
Zużycie paliwa - 4.1 l/100 km
Emisja C02 - 103 g/km
Maksymalny moment obrotowy - 25.7 N•m {2.6 kgf•m} / 10,000 obr./min
Przełożenie - 6-biegowa
Przeniesienie napędu - Łańcuch uszczelniony

RAMA I WYMIARY:
Typ ramy - Rama centralna, stal o dużej wytrzymałości na rozciąganie
Ślad 108 mm
Skok zawieszenia, przednie - 130 mm
Skok zawieszenia, tylne - 148 mm
Opona, przednia - 100/90-19M/C 57S
Opona, tylna - 130/80-17M/C 65S
Dł x Szer x Wys - 2,170 x 860 x 1,390 mm
Rozstaw osi - 1,450 mm
Prześwit pod pojazdem - 180 mm
Pojemność zbiornika paliwa - 17 litrów
Wysokość siedzenia - 845 mm
Masa pojazdu gotowego do użytku - 175 kg

Opinie
Ocena Redakcji
Ocena Użytkowników
Oceń tutaj
Ocena ogólna
Design
Jakość
Cena do jakości
Ocena Redakcji
Ocena Użytkowników
72 Oceny
Już oceniłeś, dziękujemy!
Jaka jest Twoja reakcja?
Super!
68%
Interesujące
32%
heh...
0%
Że co?
0%
Grrrr!
0%
Smutne
0%
  • jarek
    3 grudnia 2017 at 21:38
    Plusy

    wygodny poza siedzeniem pali średnio 3,7(testowane w trasie do Portugalii) bardzo dobrze lata się po winklach

    Minusy

    słabe światło przednie, rozpada się tylna lampa ( podobno ma być akcja serwisowa) opona tylna wytrzymała 10tyś km i to da się przeżyć ale padnięty łańcuch po 11tyś kl to chyba przegięcie, szyba wytwarza turbulencje, siedzenie ma przeszycie i uwiera nim strasznie

    Opinie
    Ocena ogólna
    Design
    Jakość
    Cena do jakości

    gdyby jakiś leniwy dziennikarz wziął ten motocykl do testu przed moim zakupem i toto uczciwie opisał to bym chyba wziął Rometa adv 125

Podziel się opinią

lub
Ocena ogólna
Design
Jakość
Cena do jakości